Περί αγάπης ο λόγος!   1 comment


Της αγάπης

Νά ‘ξερες πώς λαχτάριζα τον ερχομό σου, Αγάπη
που ίσαμε τα σήμερα δε σ’ έχω νοιώσει ακόμα,
μα που ένστικτα το είναι μου σ’ αναζητούσεν, όπως
τη γόνιμη άξαφνη βροχή το στεγνωμένο χώμα!

Πόσες φορές αλλοίμονο! δε γιόρτασα, θαρρώντας
πως επι τέλους έφτασες, Εσύ που είχες αργήσει:
Σα μυγδαλιά, που ηλιόλουστες ημέρες του χειμώνα
την ξεγελάνε, βιαζονταν κι εμέ η ψυχή ν’ ανθήσει.

Μα δεν ερχόσουνα ποτές και, μέρα με τη μέρα,
τ’ άνθια σωριάζονταν στη γης από τον κρύο αγέρα
κι είναι η ψυχή μου πιο γυμνή παρά προτού ν ‘ανθίσει’

Και σήμερα, που η Νιότη μου γέρνει αργά στη δύση,
του ερχομού σου σβήνεται κι η τελευταία ελπίδα:
-Φοβάμαι πως επέρασες, Αγάπη και δεν σ’είδα!…

Link to The LAND of GODS: Ποιητική Ανθολογία : Κώστας Ουράνης Επιμέλεια του Κώστα Δουρίδα

One response to “Περί αγάπης ο λόγος!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Γράφει καταπληκτικά ο Ουράνης…έχω ανεβάσει και εγώ κατα καιρούς στο χώρο μου μερικά ποιήματα του .
    Είναι όλα πανέμορφα

Σχολιάστε

