ΕΥΡΗΚΑ!!!   Leave a comment


Αναφώνησα, ως άλλος Αρχιμήδης, μόλις το είδα!

 

Raywood ash

Είδα Το Δένδρο και αναγνώρισα σ’αυτό, το δένδρο του ονείρου μου!

Υπάρχει!!! σκέφτηκα, κατασυγκινημένη, δεν είναι πλάσμα του ονείρου μου, υπάρχει στην πραγματικότητα! Μέχρι σήμερα, νόμιζα πως το δένδρο του ονείρου μου ( αυτού που έχω καταγράψει παλαιότερα σ’αυτό εδώ το ιστολόγιο) ήταν προιόν ονείρου, πλάσμα γεννημένο από την φαντασία μου και μόνο. Και να, το βρίσκω τώρα μπροστά μου! Είχα βρεί κάποιο παλιότερα που τούμοιαζε άλλα δεν ήταν ίδιο. Εψαξα και τ’ ονομά του, να μάθω τ’ονομά του. Αλώνισα τον τόπο και τ’ όνομα του δένδρου είναι :  The Clarets’Ash tree, Raywood ash tree’Raywood‘ ή Fraxinus oxycarpa ‘Raywood.

Αυτό είναι, λοιπόν, μονολόγησα! Ακολούθησα τ’ όνειρο εξω από τα σύνορά του και νάτο στην πραγματικότητα! Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω αυτό, δεν ξέρω αν έχει συμβεί και σε κάποιον από σας που διαβάζετε τούτες τις γραμμές, αλλά, μου έχει ξανασυμβεί να βρίσκω αυτό που είχα ονειρευθεί,  μπροστά μου να συμβαίνει.

        Τ’ όνειρο με το δένδρο, τό είδα πρίν από δύο χρόνια τουλάχιστον. Ηταν , θυμάμαι τέλη Μάρτη με αρχές Απρίλη 2005. Δεν τόχα ψάξει τότε, αλλά, από τότε ήξερα οτι ήταν πολύ σημαντικό. Ηταν και που το δένδρο ήταν κομμάτι μόνο του όνειρου μου. Ομως, η εικόνα του κόκκινου δένδρου όλο και τριγύρναγε στην σκέψη μου και γυροφέρνει πίσω από τα βλέφαρά μου, τον τελευταίο καιρό. Επίμονα. Γνωρίζω πιά, είμαι σίγουρη, χωρίς να ξεύρω το γιατί και το πως, ότι έχει έρθει ο καιρός, έχει έλθει ο χρόνος που κείνο τ’ όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Ελπίζω πως ο,τι είναι ναρθει, ναρθεί για το καλό μου  και αν εκείνο που έρχεται έχει και το κακό, να μου δώσει ο Θεός δύναμη να περάσω μέσα από αυτό και να βγώ πέρα.

Raywood ash tree, λοιπόν! Τι να συμβολίζει άραγε; Θα μάθω..και αν μπορείτε να βοηθήσετε, πείτε μου. Μέχρι τότε, τα ξαναλέμε.

 

Σχολιάστε

