ΑΧ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ..THΣ ΓΡΑΦΗΣ   10 comments


         

 

 Οπου ΚΕΦΑΛΑΙΑ: κεφαλαία γράμματα  73390655mp5

 

         Αναφέρομαι, όπως αντιλαμβάνεσθε,  στην σχέση μου και δη την προβληματική, με τα κεφαλαία γράμματα.

        Ποίος ο λόγος;

       Είναι, εξ αφορμής της επίπονης σημερινής μου προσπάθειας να αναγνώσω κείμενα γραμμένα στο σώμα τους με γραφή από κεφαλαία γράμματα!

       Δεν το μπόρεσα, δήλωσα αδυναμία και παραιτήθηκα. Τα άφησα έτσι, αδιάβαστα  

       ‘Εχω, έχω πρόβλημα με αυτά τα κεφαλαία, το δηλώνωimages

       Δεν "τα μπορώ", δεν ενοχλούμαι απλά σαν τα βλέπω ως επιλογή γραφής ολόκληρου κειμένου, εκνευρίζομαι από την ανημπορία μου να αναγνώσω το κείμενο, μου φαίνεται τόσο δυσανάγνωστο, τόσο απωθητικό,τόσο ώστε να στέκομαι και απέναντι στο περιεχόμενό του κειμένου με αρνητική διάθεση και ας αξίζει αυτό και ας κάνω λάθος

        Εν τέλει, είμαι δυσανεκτική απέναντι στα κεφαλαία γράμματα

       Οχι, σε όλα τα κεφαλαία, όμως! Και εξηγούμαι

       Κατανοώ την αναγκαιότητα της επιλογής τους στην θέση της κεφαλίδας ενός γραπτού, την επιλεκτική τοποθέτησή τους σε συγκεκριμένες λέξεις μέσα σ’ενα γραπτό, αντε παρασπόνδως και σε μικρές φράσεις στο σύνολο ενός κειμένου.

       Αναγνωρίζω πως, καμμιά φορά, είναι χρήσιμη και ενδεχομένως αναγκαία η επιλεκτική επιλογή τους για να δοθεί ο ιδιαίτερος τονισμός και η δήλη σημασία στο νόημα των επιλεγμένων λέξεων ή φράσεων, κατ’επιλογή του γράφοντος.

      Μα, πως να ανεχθώ ενα κείμενο γραμμένο ολόκληρο με γραφή κεφαλαίων γραμμάτων;;;

      Μου είναι τόσο δύσκολο, τόσο μα τόσο κουραστικό!

      Ενα τέτοιο γραπτό μου προκαλεί ζάλη, αν δε, δεν έχουν οι γραμματοσειρές την αναγκαία απόσταση μεταξύ τους,  ή ακόμη χειρότερα, η έκθεση των γραφομένων είναι αδιάλειπτη, χωρίς, για παράδειγμα,  τον αναγκαίο διαχωρισμό σε μερικότερες παραγράφους, τότε ο πονοκέφαλός μου είναι ουχί προ των πυλών μα …επί ταις dspphoto πύλαις!!!

       Αν, μάλιστα, η επιλογή του χρώματος των γραμμάτων, είναι η του κάποιου εντόνου, τότε…εγώ, το ομολογώ, αντί για κείμενο και γραπτό, βλέπω μια μεγάλη θολή μουντζούρα. Και νοιώθω τοτε αποστροφή.

      Δεν γνωρίζω αν αυτά που λέω για την σχέση μου με τα κεφαλαία γράμματα, αφορούν μόνο σε μένα

     Αν , δηλαδή, πρόκειται περί μιας ιδιοτροπίας μου. Ακόμη μιας, για να είμαι και πιό ακριβής1

     313813ijz6uj8rt3

     Θάθελα, όμως,  να ακούσω την γνώμη σας σχετικά

 

Τι λέτε, λοιπόν;

Ποιά είναι η δική σας σχέση με τα ….κεφαλαία της γραφής;

 

Posted 30/09/2008 by Βεατρίκη in ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ...

10 responses to “ΑΧ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ..THΣ ΓΡΑΦΗΣ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Θα συμφωνήσω μαζί σου,πέρα από το γεγονός πως είναι αρκετά δυσανάγνωστα διαβάζοντας τα νιώθεις πως ο άλλος φωνάζει κιόλας.
    Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις…μα αν έχεις συμμετάσχει ποτέ σου σε κάποιο forum είναι βασικός κανόνας να μην γράφει κάποιος με κεφαλαία γράμματα γιατί έτσι θεωρείται πως φωνάζει.
    Εμένα πάντως δεν μου αρέσουν ούτε και στην κεφαλίδα…αλλά εκεί τουλάχιστον μπορώ να το προσπεράσω…
    Ωχ τώρα που το σκέφτομαι σε μερικά π.μ.απαντάω με κεφαλαία για μεγαλύτερη ταχύτητα…θα το διορθώσω!!!
    Καλό σου βράδυ.-

  2. Έχεις δίκιο, φίλη Βεατρίκη : είσαι δυσανεκτική στα κεφαλαία, όπως είναι κάποια νεογνά, σε συγκεκριμένα είδη γάλακτος, χεχε !  Τέλος πάντων, αστειεύομαι. Και για να ακριβολογώ, βρίσκω απολύτως φυσιολογική αυτή τη "δυσλειτουργία" σου, όσον αφορά τα κεφαλαία.
    Δεν είναι τυχαίο, ότι κάποιοι κανόνες θεωρούνται απαραίτητοι, στη σελιδοποίηση ενός βιβλίου, όσον αφορά το μέγεθος ενός εννιαίου κειμένου, το χωρισμό του σε παραγράφους, τη σωστή στίξη, κλπ.
    Κάποιους, δεν τους ενοχλούν καθόλου τα κείμενα που είναι γραμμένα σε κεφαλαία. Εμένα, απλώς μου είναι το ίδιο, αλλά με μια μικρή τάση προς το ενοχλητικό και φλύαρο (έτσι όπως το έχουν και στα τσατ). Αλλά καταλαβαίνω τη "δυσανεξία" σου..
    Προσωπικά πάντως, έχω σημαντική δυσανεξία, σε κείμενα γραμμένα σε Greeklish (τα οποία δεν είναι γλώσσα, αλλά επινόηση…), όπως επίσης και στην ανορθογραφία, την ασυνταξία και κάθε μορφή κατακρεούργησης του γραπτού λόγου.
    Γίναμε λοιπόν, δύο οι προβληματικοί… :))
     
    ΥΓ : Καταπληκτική η γραφή σου…

  3. ( Ωπ !  Γίναμε τρεις…)

  4. ΒΑΛΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ !!! 4 !!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ εδώ γελάμε !!!

  5. Εχεις μαλλον δικιο αν και εγω συνηθιζω στις καταχωρησεισ μου να γραφω με κεφαλαια λογω ταχυτητας.Θα προσπαθησω να το διορθωσω καλη μου  και να συνηθισω να βαζω και τονουσςστα μικρα γραμματα.Να έχεις ένα όμορφο βράδυ…Τα καταφερα αργησα μα το καταφερααααα.Φιλάκια

  6.    Φαίνεται ότι η ανοχή και η αντοχή μου να είναι αρκετά.. μα αρκετά μεγάλες    σε ότι αφορά την γραφή.. αν το περιεχόμενο με κινητοποιεί.. τα ξεχνώ όλα.    Είναι όμως πιό όμορφη η γραφή με μικρά γράμματα, έχουν λιγότερες γωνίες!         Καλή Σου Νύχτα! Βεατρίκη

  7. καλημερα βεατρικη.!!οντως ειναι δυσκολο να διαβαζεις κειμενο με κεφαλαια..

  8. Kalimera veatriki kai kalo mina !! ontos etsi einai …exeis apolito dikio.!!! einai teleios fonaxta ston
    egefalo..kai avola sto mati..!!!

  9. καλησπερα,
    αργησα να διαβασω το κειμενο…..αλλα τελικα δεν εισαι μονη….ειμαστε πολλοι….

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  10. Ουφ, τώρα ησύχασα!!! και γω που νόμιζα οτι φταίει το ντεκαπάζ που μου έχει κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα και δεν μπορώ να διαβάσω εύκολα ούτε και να καταλάβω κείμενα με αυτό το είδος γραφής!!
    Να σε καλά καλή μου που τουλάχιστον βρήκα συμπαράσταση
    Φιλάκιααααααααα

Σχολιάστε

