Κι είπα…   6 Σχόλια


 

Κι είπα,

Ας μιλήσω μ’ ένα τραγούδι

Μα, τι τραγούδι να σου πω;

 

  

 

Καλημέρα φως μου,

καλημέρα ήλιε μου,

καλημέρα σε όλους σας

 

.. από μένα που αγαπώ την λιακάδα..

και γοητεύομαι από την .. καταχνιά

6 responses to “Κι είπα…

Subscribe to comments with RSS.

  1. καλησπερα πια…μοναδικο κομματι..νασαι καλα

  2. Καλημερααα..!!! υπεροχο τραγουδι …!!!!
     

  3. Καλημέρα… πολύ όμορφο :))

  4. Καλο μεσημερι τωρα πια..γλυκια μου

  5. Μια καλησπέρα και απο μένα και ένα χαμόγελο για τη μοναδική σου ευαισθησία!!
    Να σαι καλά φίλη μου που μας ταξιδεύεις τόσο μελωδικά.

  6. Να σας ευχαριστήσω όλους σας θέλω, φίλοι μου
    και να σας πω
    πως η "καλημέρα" στο κείμενό μου
    είχε,  όπως την ένοιωθα, την έννοια του προσδιορισμού του χρόνου της μέρας, όσο σ\’ αυτόν τον χρόνο, αυτή, η μέρα, ραίνεται από το φως του ήλιου έως και της τελευταίας ηλιαχτίδας του, έτσι ώστε η ζεστασιά του να φτάνει ως  τα φυλοκάρδια σας, να διώχνει ή να κρατάει μακρυά την καταχνιά .
    Γιατί στο φως και υπό το φως, η μοναξιά δεν έχει θέση!
    Καλή σας νύχτα!
     
     

    Βεατρίκη

Σχολιάστε

