Θραύσματα και θρύψαλα..   4 Σχόλια


 

Fragmentum

«φαίνομαι σοί τώ παρόντι καθήμενος: τώ δέ απόντι ου φαίνομαι καθήμενος:
άδηλον ει κάθημαι ή ου κάθημαι».

Πρωταγόρας (480-410πΧ)

        Fragmentum

1168430496_gal_fff_b

Ήθελες κάτι να μου πεις και δεν σου το ρωτούσα,

(Το καλοκαίρι είχε σωθεί

και τ’  άνθη που αγαπούσα).

 

Ήθελες κάτι να μου πείς

και τόχα λησμονήσει.

(Τη ρίζα που καθόμαστε

-θυμάσαι;- έχουν γκρεμίσει).

 

(Είχε από τότε εντός μου

σε φθινόπωρο γυρίσει).

Μου είπες, α, ναι!

– πως μ’ αγαπάς

– μα τόχω λησμονήσει.

 

Ποίημα του Τέλλου ‘Αγρα

            από

(Τα βουκολικά και τα Εγκώμια)

…………………………………….

 

4 responses to “Θραύσματα και θρύψαλα..

Subscribe to comments with RSS.

  1. καλημεραα βεα!!

  2. Tosa…einai poy 8eloume na poume…..
    tosa einai ayta poy den tolmoume na rotisoyme…!!!
    kai ena s\’agapo ..einai toso simantiko tin stigmi poy toxei / toxoyme anagi…!!!!
    ma otan to dentro kovetai ekei poy ka8omastan…ekeini ti stigmi poy eprepe na to poume
    den to leme….!!!!

  3. διαχρονικα ποιηματα…
    νασαι καλα Βεατρικη μου

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  4. Mπράβο Βεατρίκη, εξαιρετικό !!!!

Σχολιάστε

