Δος μου το χέρι σου   6 Σχόλια


            Φυσάει 

1324011

Και να που φτάσαμε εδώ
Χωρίς αποσκευές
Μα μ’ ένα τόσο ωραίο φεγγάρι
Και εγώ ονειρεύτηκα έναν καλύτερο κόσμο
Φτωχή ανθρωπότητα, δεν μπόρεσες
ούτε ένα κεφαλαίο να γράψεις ακόμα
Σα σανίδα από θλιβερό ναυάγιο
ταξιδεύει η γηραιά μας ήπειρος.

Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη

Βέβαια αγάπησε
τα ιδανικά της ανθρωπότητας,
αλλά τα πουλιά
πετούσαν πιο πέρα
Σκληρός, άκαρδος κόσμος,
που δεν άνοιξε ποτέ μιαν ομπρέλα
πάνω απ το δέντρο που βρέχεται;

                                                            Αλλά τα βράδια τι όμορφα                                                     

που μυρίζει η γη

Ύστερα ανακάλυψαν την πυξίδα
για να πεθαίνουν κι αλλού
και την απληστία
για να μένουν νεκροί για πάντα

Αλλά καθώς βραδιάζει
ένα φλάουτο κάπου
ή ένα άστρο συνηγορεί
για όλη την ανθρωπότητα

Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη

Καθώς μένω στο δωμάτιο μου,
μου ρχονται άξαφνα φαεινές ιδέες
Φοράω το σακάκι του πατέρα
κι έτσι είμαστε δυο,
κι αν κάποτε μ άκουσαν να γαβγίζω
ήταν για να δώσω
έναν αέρα εξοχής στο δωμάτιο

Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη

Κάποτε θα αποδίδουμε δικαιοσύνη
μ ένα άστρο ή μ’  ένα γιασεμί
σαν ένα τραγούδι που καθώς βρέχει
παίρνει το μέρος των φτωχών.

Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη!

Δος μου το χέρι σου..
Δος μου το χέρι σου..

2792994051_04e8861b67_b 

 

Ενα ποίημα από τον ποιητή μας Τάσο Λειβαδίτη
Τραγουδά: Ο Βασίλης  Παπακωνσταντίνου
Απαγγελει: Ο Ηθοποιός Γ.Μιχαλακόπουλος

 

 

 

 

6 responses to “Δος μου το χέρι σου

Subscribe to comments with RSS.

  1. γεια σου Βεατρίκη..τί όμορφοι στίχοι….να είσαι καλά…καλό ξημέρωμα..

  2. Πανέμορφοι στίχοι, γεμάτοι εικόνες…
    Καλό σου βράδυ καλη μου Βεατρίκη
     

  3. Απλά πανέμορφο… Καλή σου μέρα Βεατρίκη!

    Lady of Avalon
  4. Μοναδικό…ότι αγγίζει ο Λειβαδίτης…
    Καλημέρα :))

  5. Για σένα..από μένα με αγάπη!Φιλάκια!…………..
    Κάθομαι, λοιπόν, και συλλογιέμαι: τι επιτέλους ο άνθρωπος έχει δικό του –
    αφού ακόμα κι η ζωή μου αποχτά σημασία
    όταν τη διηγούμαι σε κάποιον, όπως το φως της μέρας είναι πιο απαραίτητο για
    τους τυφλούς, που χρειάζονται, τουλάχιστον, να τους δούμε……….
    Από το έργο του Τάσου Λειβαδίτη "Βιολί για μονόχειρα" [1977]

  6. Κάποτε θα αποδίδουμε δικαιοσύνημ\’ ένα άστρο ή μ\’  ένα γιασεμίσαν ένα τραγούδι…Δος μου το χέρι σου….Σε Ευχαριστούμε, Βεατρίκηείναι πλούτος ψυχής αστείρευτος…η ποίηση του Τάσου ΛειβαδίτηΚαλή Σου Μέρα, μάτια μου

Σχολιάστε

