Σε ρώτησα ποτέ μου αν μ’αγαπάς;   3 Σχόλια


 

Παράκληση

‘Οταν μου απλώνεις το μικρό σου χέρι,

Που τόσα ανείπωτα λέει,

Σε ρώτησα ποτέ μου

Αν μ’αγαπάς;

kipos2

Μα δεν θέλω να μ’αγαπάς,

Θέλω μονάχα να σε νοιώθω κοντά

και πως εσύ καμμιά φορά σιωπηλά και σιγανά

Το χέρι σου να μου απλώνεις.

 

»Ερμαν Έσσε, γρ.:1901,

Μετφ.Σμάρω Τάση

 

 

 

 

Μουσική:

 l’ après-midi,

του

Yann Tiersen.

 

 

 

 

 

  hesse

Hermann Hesse 1877-1962:Λογοτέχνης, συγγραφέας, ποιητής,  ζωγράφος, κάτοχος του  βραβείου Νομπέλ λογοτεχνίας το 1947

"Η αγάπη δεν πρέπει να εκλιπαρεί" , πρόσθεσε,  

"μητε να απαιτεί.

"Η αγάπη πρεπει να έχει τη δύναμη να γίνει βεβαιότητα.

 "Τότε παύει να έλκεται και αρχίζει να ελκύει… απόσπασμα από το βιβλίο του "Demian" (1919)

 

 

Roccolo im Tessin,Ερμαν ΕσσεΑσμα ερωτικό

Που να’ναι  άραγε η πατρίδα μου;

Η πατρίδα μου είναι μικρή,

Από τόπο σε τόπο πηγαίνει, και

την καρδιά μου μαζί της παίρνει,

Μου δίνει πόνο, μου δίνει γαλήνη

    Η πατρίδα μου είσαι εσύ.

3 responses to “Σε ρώτησα ποτέ μου αν μ’αγαπάς;

Subscribe to comments with RSS.

  1. Πανέμορφο :)) και το πιάνο που περνάει σαν ταινία όλη η ζωή
    Καλό σου απόγευμα

  2. Πράγματι εκείνος που αγαπά νοιώθει βέβαιος για όλα, αντλεί δύναμη από την αληθινή αγάπη ενώ εκείνοι
    που νομίζουν ότι αγαπούν  και νοιώθουν αδύναμοι στη ουσία  ζουν μια αυταπάτη. Να είσαι καλά Βεατρίκη!!

  3. Αγαπημένος μου από χρόνια… ο Hermann Hesse Μιλάει στη καρδιά… με τα έργα του!

Σχολιάστε

