Με τον ερχομό του Δεκέμβρη


        Με το έμπα του Δεκέμβρη και πριν προλάβω να ευχηθώ σ’όλους σας “ καλό μήνα” ήρθανε αυτές οι αλλαγές στο διαδικτυακό τοπίο, και ειδικότερα στον χώρο του windows live,  και, βεβαίως,  στα ιστολόγιά μας .  Και… δεν μπορώ να συνέλθω, ούτε να βρώ άκρη.

Goofy        Από χθες, το βράδυ κιόλας, δεν μπορούσα να μπώ να δώ τον χώρο μου, σήμερα ούτε αυτόν μπορώ να δώ, ούτε κανέναν από τους δικούς σας χώρους!!! Αδυνατώ να σχολιάσω τα νέα σας, να ιδώ, τα σχόλια άλλων φίλων μας στα δικά σας γραπτά και γενικότερα να κάνω, ο,τι είχαμε συνηθίσει ως τώρα!

        Η ηλεκτρονική διεύθυνση  για το ιστολόγιό μου απαντά με ένα μήνυμα περί  αδυναμίας συνδέσεως, όπως, στην ίδια απάντηση περί “αδυναμίας” προσέκρουσε ως τα τώρα, και κάθε απόπειρα να δω τα ιστολόγια σας ή έστω τις επί μέρους σελίδες του δικού μου χωρου ή και των δικών σας. Βέβαια, είχα την δυνατότητα να δώ τα προφίλ σας ή και το “καινούργιο”, να σχολιάσω σε αυτά (sic), είχα την δυνατότητα να δώ σχόλιά σας σε άλλους χώρους(sic!!), μα, το σημαντικώτερο, τους χώρους τους δικούς σας και τα νέα σας, όχι!

           Μπερδέματα, λοιπόν, και αδυναμίες του νίοφερτου συστήματος αλλαγών προς τον σκοπόν εκσυγχρόνισης των πραγμάτων !

           Ελπίζοντας, οτι όλα αυτά θα διορθωθούν, το συντομώτερον δυνατόν, ώστε να επέλθει η ισορροπία.

           Εύχομαι σε όλους σας καλό μήνα να έχετε και θα είναι χαρά μου, να επιτρέψει ηframed_icon_donald microsoft, να τα ξαναπούμε.

          Γιατί, μέχρι τότε… δηλώνω “εκ λόγων ανωτέρας βίας και ανευ τινος υπαιτιότητός μου” χειροπόδαρη αδυναμία επικοινωνίας μου μαζί σας!!

           Σας χαιρετώ, ευελπιστώντας οτι μπορώ να “ανεβάσω” αυτήν την καταχώρηση, για να σας γνωρίσω την κατάστασή μου, όποτε και εως της αποκαταστάσεως των πραγμάτων στην επιθυμητή μορφή,  τουλάχιστον.. θα γνωρίζω τι, ακριβώς, θα μου επιτρέπεται (!).

 

Κ Α Λ Ο   Μ Η Ν Α !

6 thoughts on “Με τον ερχομό του Δεκέμβρη

  1. Kαλό μήνα !!! έστω και μετ΄εμποδίων καλή μας Βεατρίκη. (΄Ολοι τις ίδιες δυσκολίες νομίζω ότι αντιμετωπίζουμε σήμερα)

    Μου αρέσει!

  2. Kαλο μηνα Βεατρικη….με τον Δεκεμβρη μας ηρθαν και οι αλλαγες…ε…θελει λιγο να το παιξεις το συστημα για να το καταλαβεις…!!! δεν ειναι δυσκολο απλα λιγο μπερδεμα στην αρχη αλλα μετα …πιανεις τις κινησεις…να εισαι καλα γλυκια μου και καλες γιορτες να εχεις!!!

    Μου αρέσει!

  3. Καλησπέρα, καλημέρα, σήμερα παλάβωσα κανονικά,νόμισα ότι ήμουν ο μόνος παθών διότι πρέπει να σου πω ότι είμαι στραβάδιακόμη στούς υπολογιστές, τα υπόλοιπα τα εξηγώ στην ιστοσελίδα μου αν καταφέρεις και μπείς!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΒΕΑΤΡΙΚΗ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

