Χαρά και εργασία! 10 βήματα για να νοιώθουμε καλά στην κάθε μέρα μας   1 comment


 

alfred-gockel-take-five

Νιώθετε συνεχώς κουρασμένοι στη δουλειά;  

Είχατε άδεια και σκέφτεστε ότι δεν θέλετε με τίποτα να επιστρέψετε και να ακούτε τις απαιτήσεις του αφεντικού σας;

Οι Times του Λονδίνου, δημοσίευσαν ενα κατάλογο 10 βημάτων για την ψυχική ανανέωση και ισορροπία των εργαζομένων στη δουλειά τους.

Ιδού λοιπόν:

Βήμα πρώτο: Αποφύγετε τις ερωτικές σχέσεις στο γραφείο!. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε συναισθηματική σχέση δεν πάει καλά,  σκίτσοαυξάνονται κατά πολύ τα ποσοστά κατάθλιψης. Το 16% των περιπτώσεων συναισθηματικής  απογοήτευσης, καταλήγει σε αυτοκτονίες (!).

       Λέγεται, μάλιστα, οτι όταν το ειδύλλιο ολοκληρώσει τον κύκλο του, οι υπεύθυνοι της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων πολλών επιχειρήσεων, έρχονται αντιμέτωποι με περιστατικά που υποδεικνύουν εκδίκηση, εκδήλωση σωματικής βίας, ή άλλοθι και δικαιολογίες για γεγονότα που ποτέ στην ουσία δεν έχουν συμβεί.

Βήμα δεύτερο: Πηγαίνετε νωρίτερα στο σπίτι! Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της California κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει σαφής συσχετισμός ανάμεσα στις ώρες εργασίας και τις πιθανότητες ανάπτυξης υψηλής αρτηριακής πίεσης. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι οι άνδρες και οι γυναίκες που εργάζονται 40 ώρες την εβδομάδα, είχαν πολύ υψηλότερη πίεση από εκείνους που εργάζονται μεταξύ 11 και 38 ωρών εβδομαδιαίως.

Βήμα τρίτο: Χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί του ανελκυστήρα! Θα έχετε χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, καλύτερη αναπνοή, εξαιρετική συχνότητα καρδιακών παλμών και πολύ καλύτερο βάρος! Το λέει και το πανεπιστήμιο του Ulster.

Βήμα τέταρτο: Μετακινείστε την οθόνη του υπολογιστή! Πολύ συχνά, η gwil10423θέση του υπολογιστή ευθύνεται για πονοκεφάλους και ασθένειες που   σχετίζονται με το λαιμό, το σβέρκο, την πλάτη και τους ώμους. Αυτό  φυσικά επηρεάζει και τη διάθεση του κάθε εργαζομένου. Το καλύτερο, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι το ανώτατο ύψος τη οθόνης να μην ξεπερνά το ύψος των ματιών σας.

Βήμα πέμπτο: Βάλτε γλαστρούλες στο γραφείο! Οι εργαζόμενοι που  φροντίζουν να τοποθετήσουν φυτά στα  γραφεία τους, έχουν κατά 23% λιγότερες πιθανότητες να νοσήσουν από  ασθένεια σχετική με την ξηροδερμία, το βήχα και  την κούραση, δράκαινα1απ’ ό,τι οι εργαζόμενοι που δεν έχουν έστω και μια μικρή γλαστρούλα στο γραφείο τους. Ολα αυτά σύμφωνα με το πανεπιστήμιο του Oslo.*  

Βήμα έκτο: Μην κοιτάτε συνέχεια τα email σας!! Υπάρχουν άνθρωποι που κοιτάζουν τα email τους, κατά μέσον όρον, 40 φορές την ημέρα. Για να μην αναφέρουμε πόσα είναι και τί λένε όλα αυτά τα αμέτρητα ηλεκτρονικά μηνύματα. Οι ειδικοί συνιστούν: Για να αποφύγετε το στρες στη δουλειά, κοιτάζετε τα email σας, το πολύ δύο φορές την ημέρα.

Βήμα έβδομο: Κρατείστε ημερολόγιο εργασίας!. “Σήμερα έγινε το τάδε, προχθές το δείνα…”. Εάν δεν κρατάτε μέσα σας τα συναισθήματά σας και τα γράφετε σε μορφή ημερολογίου, τότε θα βγάλετε πολλά απωθυμένα σας και θα νιώσετε πολύ καλύτερα.

Βήμα όγδοο: Επιλέξτε προσεκτικά την θέση του γραφείου σας στον  χώρο εργασίας σας! Το μυστικό; Κοντά σε παράθυρο, μακριά από εκτυπωτή. Το δεύτερο προκαλεί μόλυνση, το πρώτο ευχάριστη διάθεση.

Βήμα ένατο: Γίνετε ελεύθερος επαγγελματίας!!: Η ‘μοναξιά’ του εργαζομένου τον βοηθά σε κάθε περίπτωση να διατηρήσει την ψυχική του γραφείο σε παράθυροισορροπία, πολύ περισσότερο απ’ό,τι όταν συναναστρέφεται με άλλους. 

Φαντασθείτε, πως μπορείτε να μετατρέψετε το συγκεκριμένο εργασιακό χώρο της εικόνας , τι λέτε;  Λίγα πράγματάκια, μόνο λίγα, χρειάζονται έτσι;

Βήμα δέκατο: Διακοσμείστε, όσο καλύτερα μπορείτε, το γραφείο σας! Η σωστή διακόσμηση και ο κατάλληλος φωτισμός συμβάλλουν αποφασιστικά στην καλύτερη διάθεση. Οι έρευνες του πανεπιστημίου του Texas, κατέδειξαν ότι όσοι εργάζονται σε χώρους με λευκές, μπλε και πράσινες αποχρ2180780268_a94100a50f_oώσεις, έχουν σημαντικά αυξημένη απόδοση σε σχέση με τους εργαζομένους χώρων με άλλα χρώματα.

 

Μερικές από τις συμβουλές, οι πιό πολλές μάλιστα, είναι απλές και εφαρμόσιμες, δεν νομίζετε;

 

 

Ακολουθείστε, λοιπόν,  τις συμβουλές,  και…καλή επιτυχία!



ανθοδοχείοjpg

 Στα υπ’ όψιν: 

         α) Ακούγεται απίστευτο κι όμως είναι αληθινό! Τα φυτά εσωτερικού χώρου δεν «χορταίνουν» να… καταπίνουν οτιδήποτε βλαβερό για το περιβάλλον και το οξυγόνο. Και μάλιστα, δείχνουν να το απολαμβάνουν…Το παραπάνω συμπέρασμα πρόεκυψε μετά από σχετική έρευνα του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Σίδνεϋ!

        β) Ανάμεσα στα φυτά εσωτερικού χώρου που ελέγχθηκαν από τους ειδικούς επιστήμονες, για την ασφάλεια που προσφέρουν στον ανθρώπινο οργανισμό, συμπεριλαμβάνονται και τα: σπαθίφυλλο, χρυσάνθεμο, αγλαόνημα και η δράκαινα.  

         γ) Όπως, μάλιστα, τονίζεται στα συμπεράσματα της NASA μετά από σχετική διετή έρευνα… «το φυτό ζέρμπερα μπορεί να απομακρύνει σε μεγάλο ποσοστό τις συγκεντρώσεις βενζόλης στα σπίτια, ενώ το φιλόδεντρο μπορεί να εξαλείψει την επικίνδυνη ουσία φορμαλδεΰδη, που υπάρχει στα περισσότερα νοικοκυριά, καθώς αποτελεί βασικό συστατικό στην πλειοψηφία των καθαριστικών για δάπεδα, αντικείμενα κ.λπ.».

Technorati tags: , , , , , , , , ,

One response to “Χαρά και εργασία! 10 βήματα για να νοιώθουμε καλά στην κάθε μέρα μας

Subscribe to comments with RSS.

  1. Όσα βήματα και αν ακολουθήσεις….εγώ ξέρω πως η εργασία και η χαρά δεν πάνε ποτέ μαζί!!!Καλή χρονια γλυκιά μου Βεατρίκη :))

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: