Ax! Αυτά τα παιδιά!   10 comments


 

puppet800

             Τικ,τοκ!

            -Κυρία, καλημέρα, μήπως έχετε να μου δώσετε λίγα χρήματα..Ξέρετε…

           ‘Ετσι, με αυτό το καλημέρισμα, ξεκίνησε η μέρα μου σήμερα!

           ‘Ητανε ακόμη πρωί, σαν μπροστά μου, στάθηκε ένα ακόμη παιδί να μου πεί κείνη την καλημέρα!

           ‘Ενα ακόμη παιδί! Από κείνα τα παιδιά με τους ανασηκωμένους ώμους, το μαζωμένο σώμα, τα χλωμά πρόσωπα με τ’ άδειο βλέμμα.

            Θάταν , δεν θάτανε 18 χρονώ…

           Πολλά τέτοια παιδιά, αγόρια, κορίτσια..πάντα με μια έτοιμη φτηνή δικαιολογία..

          ‘Αλλα, άλλες φορές, μου μιλάνε στα ίσα.. Τα χρειάζομαι, κυρία..μου λείπουνε τόσα..

            Πόσο πάει η δόση;

          Άλλες φορές είναι νευρικά..είναι και μερικά που δεν έχουνε συνηθίσει ακόμη τα ψέματα..πρωτόπειρα στο μονοπάτι αυτό του δρόμου του πουθενά.. Εκείνα έχουν την αγωνία στην ματιά, την ντροπή στα χείλη.. και καμμιά φορά, σαν απομιλάμε, φεύγουνε βιαστικά, αμήχανα,  ψιθυρίζοντας μια συγγνώμη..

            Ανάθεμα στους αλήτες, στους φονιάδες, σκοτώνουνε τα παιδιά!

          ‘Ητανε κανα δύο μήνες πριν, μια Κυριακής το απομεσήμερο, θυμάμαι, σαν βρήκα ένα παλληκάρι στην ξώπορτα νάναι σε ημικωματώδη κατάσταση.. Τι ταραχή πέρασα μέχρι να το συνεφέρω, να ξυπνήσει…να πεί μια λέξη..να κινηθεί..να μπορέσει να γυρίσει έστω κείνη την φορά στο σπίτι ζωντανό.. Κι ήτανε παιδί στα 18

           Πόσο πάει η δόση;

          Και, δεν πάνε πολλά χρόνια, πως να ξεχάσω, που’τανε μια τέτοια κοπελλιά απέναντί μου .. Κι ήτανε τα μάτια της αδειανά, οι κινήσεις της σαν του ρομπότ από τους καμμένους μύες..απελπιστικά αργές .. και είχε φωνή επίπεδη, άχρωμη σα το δέρμα της, σα τα μάτια της..

          Κι ήτανε εκείνη η κοπελλιά, τότε, που μου’ πε.. Κυρία, ξέρετε, εγώ έχω χάσει την ψυχή μου…Σκοτώνουνε, ξέρετε, την ψυχή αυτά, συνέχισε άχρωμα…και μετά ήταν από κείνης το στόμα που ακουσα ..έτσι επίπεδα και αταλάντευτα..πόσες άλλουνών ψυχές σκότωνε η ίδια..κάθε μέρα, για να μπορεί να εξασφαλίζει την δόση..

         Και ήτανε μετά,  που από κείνης της κοπελλιάς το στόμα, από κείνης την άχρωμη φωνή π’ άκουσα να μου λέει πως αναμεσίς των αλλουνών, θέλησε να πάρει και την ψυχή της αγαπημένης μου, μα εκείνη.. την ακουγα να συνεχίζει να μου λέει…ξέρετε κυρία, εκείνη είπε οχι, κράτησε την ψυχή της,..κυρία..δεν της την πήρα..εκείνη κράτησε την ψυχή της..πρόλαβε, πέθανε.

         Κ’ ήτανε κι εκείνη η κοπελλιά, σα την αγαπημένη μου,  ένα παιδί στα 18

          Πόσο πάει η δόση;

10 responses to “Ax! Αυτά τα παιδιά!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ti να πω τώρα?Ανατρίχιασα… η παραδοχή ότι η ηρωϊνη σκοτώνει ψυχές με άφησε άφωνη… όσο και η δική σου γραφή…Καλή βδομάδα να εχουμε Βεατρίκη μου!

    Lady of Avalon
  2. Ειναι τραγικο για τα παιδια….και εγγλημα βαρυ για αυτους που καθημερινα εθιζουν την νεολαια με ναρκωτικα με σκοπο το ευκολο χρημα!!!θλιβομαιιι…!!!ειθε καποτε να σταματησει και αυτο το κακο….!!!καλη σου μερα καλη μου Βεατρικη!!

  3. ποιοι πουλανε την ηρωινη;;;ποια ψευτικα ονειρα, αντι γνησια;κ αντι να ξεριζωσουν την ηρωινη, ξεριζωνουν δεντρα σημερα!!!αχ, αυτα τα παιδια… που θα ζησουν;;;;

  4. καλη εβδομαδα βεα μου..δεν βρισκω λογια για σχολιο..λυπαμαι

  5. Πόσο κοστολογείται μια ζωή αλήθεια; :((

  6. Αυτή είναι η σκληρή δυστυχώς πραγματικότητα…. μας αρέσει δε μας αρέσει αυτή ειναι η ωμή αλήθεια!

  7. Φίλη Βεατρίκη, δυστυχώς, δεν είναι μόνο ο αργός θάνατος. Είναι αυτό ακριβώς, που επεσήμανες περισσότερο : η Ψυχή που χάνεται, μαζί με το σώμα. Σιγά-σιγά …Καληνύχτα…

  8. Ξέρεις τι λένε καλή μου Βεατρίκη για τα άτομα εθισμένα σε ουσίες;; Δεν έχουν καν αύρα .Η μέθοδος κίρλιαν επιβεβαιώνει το αληθές που άχρωμα ξεστόμισαν οι τσαλακωμένοι ήχοι όταν τρεμάμενα ζητιάνε λίγα ευρώ αυτά τα παιδιά .. Ναι.. η ψυχή τους εγκαταλείπει … χάνεται όταν χύνεται το δηλητήριο ελλείψει αγάπης και στο τελευταίο τους κύτταρο …δεν έχω λόγια να σχολιάσω παρά μόνο να ελπίζω σε καλύτερες μέρες με κίνητρα και παιδεία ουσίας …!!! Την καληνύχτα μου με πικρή γεύση από την αλήθεια του θέματός σου!!

  9. Η δόση είναι προσιτή,η ζωή όμως πανάκριβη.Καλή εβδομάδα!

    ΙΩΑΝΝΗΣ
  10. …συγκινήθηκα και άλλα λόγια δεν έχω να πω.

Σχολιάστε

