Συμβαίνει την Τρίτη..   8 comments


543767761_ff5dd36943

          Καμμιά φορά, αναλογίζομαι μήπως μερικά πράγματα δεν είναι απλά, συμπτώσεις.

            ‘Εχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που το πρόσεξα να συμβαίνει, να επαναλαμβάνεται σταθερά  στον χρόνο, χωρίς να το προκαλώ, χωρίς να το μεθοδεύω. Απλά, να συμβαίνει σαν η ημέρα είναι η Τρίτη, και νάναι  αυτή η Τρίτη, η τρίτη ημέρα του μήνα !

             Δεν είμαι προληπτική, μα πως και που να ταξινομήσω αυτές τις σταθερά επαναλαμβανόμενες συμπτώσεις της Τρίτης και 3ης;

             Συνήθως, το παρατηρώ μετά το συμβάν!

             Και, σχεδόν πάντα, ξαφνιάζομαι από αυτήν την “σύμπτωση”

             Έρχεται η επομένη ημέρα, κοιτάζω το ημερολόγιο με την σκέψη στο συμβάν της προηγούμενης και το βλέπω τότε: Τρίτη και τρίτη ημέρα!

              Και σ’ αυτήν την Τρίτη και τρίτη στο διηνεκές του χρόνου της ζωής μου, συμβαίνουν πράγματα σημαντικά, καθοριστικά στην ζωή μου!

              Γεγονότα, διαπιστώσεις, αποφάσεις, πράγματα, δηλαδή, που την σηματοδοτούν, αλλάζουν την πορεία των, μέχρις εκείνης στιγμής, ρεόντων!

               Αχ!  Αυτή η Τρίτη και τρίτη!!

              Ετσι και χθες! Σήμερα το παρατήρησα πάλι. Κι’ ήτανε χθες Τρίτη και είχε ο μήνας τρείς!

              Είναι τόσα πολλά τα αναπάντητα ερωτηματικά που έχω για πράγματα που βλέπω να συμβαίνουν!

              Και αυτό που έχω παρατηρήσει να συμβαίνει την Τρίτη και τρίτη είναι ένα από τα τόσα πολλά.

              Να είναι άραγε αυτό το επαναλαμβανόμενο και χρονικά οριοθετούμενο γεγονός, μια ακόμη σύμπτωση; ‘Η μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;

              Κάτι άλλο, που εκφεύγει των αισθητηρίων της αντίληψής μου; Κάτι άλλο που υπακούει σε άλλους νόμους που δεν μου είναι γνωστοί;

                     Το να ενστερνισθώ την άποψη οτι δεν αποτελεί σύμπτωση, μα συμβαίνει γιατί είναι να συμβαίνει έτσι, νοιώθω να μου περιορίζει την ελευθερία. Δεν την δέχομαι.

                     Μα, από την άλλη μεριά, αναρωτιέμαι,  πόσο ελεύθερη άραγες είμαι ως μέρος του όλου; Και, σαν διαπιστώνω στο όλον αυτό να συμβαίνουν πράγματα στο πέρασμα του ιστορικού ή μη χρόνου, που υπακούουν σε νομοτέλειες(;) ευρύτερες της αντίληψής μου;

                    Μα, τότε, για τι είδους ελευθερία να μιλώ, σαν παρατηρώ, την διαρκή αλληλουχία και αλληλεπίδραση των συμβαινόντων στο όλον;

                     Μήπως, άραγε, αυτή η μορφή της αποκαλούμενης από μένα ελευθερίας, δεν είναι παρά μια άλλη μορφή εγωϊστικής προβολής;

 

 

8 responses to “Συμβαίνει την Τρίτη..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Καλά που δεν είναι Τρίτη και 13 δεν λες;;;Καλό απόγευμα να έχεις Βεατρίκη μου :))

  2. καλησπερα Βεατρικη…ειναι οντως πολυ περιεργο αυτο που σου συμβαινει….και με εντυπωσιαζει…!!Κάτι άλλο που υπακούει σε άλλους νόμους που δεν μας είναι γνωστοί; καλο βραδακι ναχεις…

  3. Αν ο ιστορικός χρόνος (δηλ. η ροή των ιστορικών γεγονότων) υπακούει σε νόμους; Αν μερικά γεγονότα που διαδραματίζονται στο χρόνο της ζωής μας είναι αναγκαία να γίνουν και δεν εξαρτώνται από τη θέλησή μας; Τότε, έχουμε ελευθερία να τα διαχειριστούμε και να τα ελέγξουμε; Μήπως είμαστε δούλοι της αναγκαιότητας; Ερωτήματα…ερωτήματα… Τουλάχιστον έχουμε την ελευθερία να τα συζητάμε! Αρκεί όμως αυτό;

  4. Θοδωρή μου, Ζαχαρένια μου και Λενιώ μου σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, κατ\’αρχήν. Θέλω όμως, να σου διευκρινήσω Θεόδωρε, ότι δεν εννούσα αυτό που ερμήνευσες. Ας γίνω σαφέστερη. Εκείνο που πιστεύω είναι ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε αυτά που έρχονται στην ζωή μας. Το αν τώρα αυτά, έρχονται από συμπτώσεις και τυχηρά ή αποτελούν προαπαφασισμένο από ..δεν ξέρω από που ερχομό, αν είναι δηλαδή μοιραίο να έλθουν, είναι άλλο θέμα, σχετιζόμενο όμως με τα ερωτημάτά μου. Πιστεύω , όμως οτι ως άτομο και άνθρωπος έχω την ελευθερία της επιλογής ποια να, κρατήσω, ποιά να διώξω, τον τρόπο δηλαδή διαχείρισης πάνω σε αυτά που έρχονται στην ζωή μου. Σε αυτό, έχω κατ\’αρχήν ευθύνη απέναντι στον εαυτόν μου, πρώτιστα. Εδώ, όμως στον συλλογισμό που προσπάθησα να αναπτύξω στην καταχώρηση, αφορά στον εντοπισμό του παράξενου και του λογικώς ανεξήγητου της επανειλλημμένης εκ μέρους μου υστέρας διαπίστωσης οτι , συμβαίνει να είναι η ημέρα Τρίτη και τρείς του μήνα,η ημέρα εκείνη που, είτε συμβαίνουν να έρχονται πράγματα καθοριστικά για την ζωή μου, είτε νάναι ή και να είναι αυτός ο χρόνος λήψεως των αποφάσεών μου πάνω σε αυτά που έχουν έρθει στην ζωή μου, είτε που πράττω πάνω σε αυτά που έχουν ήδη έρθει, είτε που κατ\’ εκείνη την ημέρα διαπιστούται η καθοριστική για την ζωή μου σημασία τους, επιφέρουσα μεγάλη αλλαγή στον ρούν της ζωής μου., Πάνω στην χρονική συγκυρία , λοιπόν ο συλλογισμός που ανέπτυξα

    Βεατρίκη
  5. Παρόλα αυτά στη καταχώρησή σου δεν φαίνεται ότι "ο άνθρωπος έχει την ελευθερία επιλογής, ποια να κρατήσει και ποια να διώξει", όπως αναφέρεις στο σχόλιό σου σαν προσωπική θέση.Επίσης δεν φαίνεται ότι μπορεί ο άνθρωπος να αλλάξει τη καθορισμένη χρονικά εμφάνιση γεγονότων που αλλάζουν τη ζωή μας. Ολη η φιλοσοφία της καταχώρησης διαχέεται από την καθορισμένη χρονική αναγκαιότητα εμφάνισης γεγονότων. Σε μπέρδεψα; Να σου πω, εγώ έχω λιγουλάκι μπερδευθεί. Καλό σου βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο

  6. 1) Η New York City έχει 11 γράμματα2) Το Afghanistan έχει 11 γράμματα3) Το Ramsin Yuseb έχει 11 γράμματα (Ο τρομοκράτης που απείλησε να καταστρέψει τους δίδυμους πύργους το 1993)4) Ο George W Bush έχει 11 γράμματαΑυτό θα μπορούσε να είναι μια μόνη σύμπτωση, αλλά αυτό παίρνει ενδιαφέρον:1) Η Νέα Υόρκη είναι το 11ο κράτος.2) Το πρώτο αεροπλάνο που συντρίβει ενάντια στους δίδυμους πύργους ήταν αριθμός πτήσης 11.3) Η πτήση 11 έφερνε 92 επιβάτες. (9 + 2 = 11)4) Η πτήση 77 που χτύπησε επίσης τους δίδυμους πύργους, έφερνε 65 επιβάτες. (6 + 5 = 11)5) Η τραγωδία ήταν στις 11 Σεπτεμβρίου, ή 9/11 δεδομένου ότι είναι τώρα γνωστή. (9 + 1+ 1 =11)6) Η ημερομηνία είναι ίση με τον αριθμό τηλεφώνου 911 υπηρεσιών αμερικανικής έκτακτης ανάγκης.Καθαρή σύμπτωση.; Διαβάστε επάνω και αποφασίστε σας:1) Ο συνολικός αριθμός θυμάτων μέσα σε όλα τα αεροπλάνα που ήταν με αεροπειρατές ήταν 254. (2 + 5 + 4 = 11)2) 11 Σεπτεμβρίου είναι ημέρα αριθμός 254 του ημερολογιακού έτους.3) Ο βομβαρδισμός της Μαδρίτης πραγματοποιήθηκε στο 3/11/2004. (3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11).4) Η τραγωδία της Μαδρίτης συνέβη 911 ημέρες μετά από το δίδυμο γεγονός πύργων.Τώρα αυτό είναι όπου τα πράγματα παίρνουν συνολικά μυστηριώδη:Το αναγνωρισμένο σύμβολο για τις ΗΠΑ, μετά από τα αστέρια & τις λωρίδες, είναι ο αετός.Ο ακόλουθος στίχος λαμβάνεται από το Koran, το ισλαμικό ιερό βιβλίο:«έχει γραφτεί ότι ένας γιος της Αραβίας θα ξυπνούσε έναν τρομακτικό αετό. Η οργή του αετού θα γινόταν αισθητή σε όλα τα εδάφη του Αλλάχ ενώ μερικοί από τους ανθρώπους έτρεμαν στην απελπισία που εκείνος χαιρόταν: για την οργή του αετού που καθάρισε τα εδάφη του Αλλάχ και μετά υπήρξε ειρήνη.»Εκείνος ο στίχος είναι αριθμός 9.11 του Koran.

  7. Mε έχει προβληματίσει και μένα ένας αριθμός που με κυνηγά… και το έχω και γω αναφέρει… http://ladyofavalon.spaces.live.com/blog/cns!A99339E421F6E309!9344.entryΤο 11 είναι για μένα ο κυνηγός… και ακόμη δεν βρίσκω την άκρη του νήματος.Στην πορεία βρήκα και κάτι άλλο: Η ημερομηνία του "τέλους" 21-12-20012 = 11 !!!Πήγα για δεντροφύτευση και ο τομέας μου ήταν ο 11.Για να μην πω ότι στα περισσότερα ιστολόγια είμαι το 11ο σχόλιο…Κάτι παίζει που είναι έξω από την δική μας νοητή αντίληψη…Ισως αν αφήσουμε άλλες υπεραισθητηριακές αντιλήψεις να αναλάβουν έργο να μπορέσουμε να καταλήξουμε κάπου…Καλή σου μέρα Βεατρίκη μου!

    Lady of Avalon
  8. Υποσυνείδητα έχεις εσύ δημιουργήσει τον αριθμό 11 (η έννοια του 11 είναι δηλαδή καταχωρημένη στη λανθάνουσα μνήμη σου-μπορει η έννοια αυτη να εινΑΙ ΣΥΝΔΕΜΈΝΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ). Αυτό σε ωθεί ασυνείδητα να προσπαθείς να επιλέξεις ότι γεγονός έχει σχέση με το 11, αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Σε ωθει να πας στο τομέα 11, με την προυπόθεση οτι ήταν ελεύθερος, σε ωθει να γράφεις στο 11, εφόσον υπάρχει η θέση αυτή και είναι κοντά (εδώ έγραψες στο 7, επειδη κρίνεις οτι το 11 είναι μακριά). Κάτι σε ωθεί μέσα σου σ\’ αυτη την έννοια. Τα ίδια ισχύουν και για τη Βεατρίκη με την έννοια Τρίτη και τρία (το γεγονός οτι ταιριαζουν οι έννοιες, έχουν το -τρι,δεν είναι τυχαίο, αλλά δεν το αναλύω αυτό). Οσο αφορά την ημερομηνία του τέλους των Μάγιας, είναι καθαρή φαντασία… τρελλών εγγεφάλων. Τα 11 του Κώστα, νομίζω διαφέρουν,γιατί δεν είναι προσωπικά, αναφέρονται σε παγκόσμια γεγονότα ή ονόματα πόλεων και χωρών ή σε αρθμούς διαφόρων ειδών. Είναι ένα τρικ του νου, που δίνει μαγική δύναμη σε ορισμένους αριθμούς, όπως 9 ή 11. Υπάρχουν τέτοιες φιλοσοφίες πολλές ακόμη και στην αρχαία ελλάδα, από τις οποίες πολλοί είναι επηρεασμένοι. Ο Κώστας, από τους άπειρους συνδυασμούς που μπορεί κανείς να κάνει για το 11, διάλεξε αυτους που έχουν μια φαινομενική μόνο και εξωτερική σχέση μεταξύ τους (σχετίζει το Αφγανιστάν,Αμερική, CIa,τρομοκρατία), με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσει δύναμη στο 11. Παλότερα ένας μαθητής μου έστειλε επιστολή στην οποία σχετίζει τον αριθμό 9, με τη Σφίγγα Αιγύπτου, Ατλαντίδα, Σείριο (http://atlantidagr.spaces.live.com/blog/cns!8932315C810B9AEB!852.entry). Αμα ψάξω και γω μπορώ να κάνω και άλλους συνδυασμούς! αλλά δεν θα είναι παρά ένα ακόμη ταχυδακτυλουργικό τρικ,με χρήση του μυαλού! Αυτά από μένα και καλο σας Σαββατοκύριακο

Σχολιάστε

