Εγώ, να είμαι εγώ!   4 Σχόλια


 

 http://www.goear.com/files/external.swf?file=f69adab

 

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ…

YO NO SOY YO…

 

Εγώ δεν είμαι εγώ.

Είμαι κείνος

που προχωράει στο πλάι μου, και δεν τον βλέπω·

που, άλλες φορές, τον επισκέπτομαι

και, άλλες φορές, τον λησμονώ.

Εκείνος που, γαλήνιος, σιωπά όταν μιλάω,

εκείνος που, μειλίχιος, συγχωρεί όταν μισώ,

εκείνος που συχνάζει όπου δεν πάω

και που θα μείνει όρθιος όταν θα ‘μαι νεκρός.

Yo no soy yo.

Soy este

que va a mi lado, sin yo verlo;

que, a veces, voy a ver,

y que, a veces, olvido.

El que calla, sereno, cuando hablo,

el que perdona, dulce, cuando odio,

el que pasea por donde no estoy,

el que quedará en pié cuando muera.

          Το ποίημα αυτό του Νομπελίστα (Νομπέλ Λογοτεχνίας (1956)  Ισπανού ποιητή  Juan Ramón Jiménez (Χουάν Ραμόν Χιμένεθ) (1881-1958) μου έκανε μεγάλη εντύπωση και μου γέννησε τόσα ερωτηματικά!.

        Πως ναναι άραγε, να έχεις την αίσθηση αυτή του άλλου εαυτού, που είναι σε σύγκρουση με σένα τον ίδιον; “εκείνος που μειλίχειος συγχωρεί όταν μισώ”;

       Πως νάναι άραγε, να ζείς, να ανασαίνεις να μιλάς,  έχοντας συναίσθηση του άλλου σου εαυτού, εκείνου που την ίδια ώρα σιωπά;

       Πως νάναι άραγε, νάχεις συναίσθηση ενός άλλου εαυτού τόσο άλλου από σένα, καθώς  “εκείνος συχνάζει όπου δεν πάω”.;

       Πως είναι άραγε, να ζείς γνωρίζοντας πως αυτός ο άλλος εαυτός που άλλοτε λησμονάς και άλλοτε δεν βλέπεις, και κάποτε επισκέπτεσαι, είναι εκείνος, ο άλλος, ο αληθινός σου εαυτός;

“και που θα μείνει όρθιος όταν θα ‘μαι νεκρός”.

’Ω! Πόσο δυστυχής θάτανε ο άνθρωπος, ο ποιητής!

Με την ματιά που είδα..

4 responses to “Εγώ, να είμαι εγώ!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΜΟΥ!!!ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ…ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥΞΕΡΩ,ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΠΟΙΗΤΗΣ..ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΨΑΞΩ ΓΙ ΑΥΤΟΝ…

  2. Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ο πραγματικός εαυτός και εκείνος ο εαυτός που θα ήθελε να είναι. Δεν μπορεί ο καθένας να έχει ίδια αντίληψη με τον ποιητή… αλλά οι στίχοι είναι ΘΕΣΠΕΣΙΟΙ πράγματι.Καλό βράδυ καλή μου.

    Γιώργης
  3. απλα οι στιχοι μου θυμιζουν 2 προσωπικοτητες…λιγο βασανιστικο το φανταζομαι…καλο ξημερωμα Βεατρικη μου!!

  4. Αληθινά Ψέματα.Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχολιάστε

