΄Εχω στον κήπο μου μια μυγδαλιά..   8 Σχόλια


  http://www.goear.com/files/external.swf?file=00b4a86

 

“..κι ειν’ έτσι τρυφερή που μόλις ανασαίνει”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Μια μικρή αμυγδαλιά,
που δεν πίστευε τη μοίρα,
Έβγαλε στην αντηλιά
Τους ανθούς της κι είδε γύρα.
Στου βουνού την κορυφή
Βλέπει το έλατο ζηλεύει,
Να ξεριζωθεί ποθεί
Και κοντά του εκεί ν’ ανέβει.
Το ‘νοιωσε ο Βοριάς:
"Εγώ, Μυγδαλιά μου, να συνδράμω
Το μεγάλο σου σκοπό! "
Είπε, και τη ρίχνει χάμω”

Γ. Αθάνας


 


 

 

 

 

 

“Κι ακόμα δε μπόρεσα να καταλάβω
πως μπορεί να πεθάνει μια γυναίκα
που αγαπιέται”.

                                                               K . Καρυωτάκης

 

“Κι αλιμονό μου εγώ της έχω αγάπη τόση!..”

8 responses to “΄Εχω στον κήπο μου μια μυγδαλιά..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Μύρισε Ανοιξη σήμερα… Καλή σου βδομάδα Βεατρίκη!

    Lady of Avalon
  2. ουτε και γω μπορω να το καταλαβω…..αλλα ειναι τοσο ευαισθητη η αμυγδαλιτσα…..πως ν αντεξει εναν βορια??καλη σου μερα γλυκια μου Βεατρικη…

  3. καλημερα Βεατρικη μου,πολλες μυγδαλιτσες ευαιασθητες,πανεμορφες, ολανθιστες ειδα σημερα στη βολτα μου…αυτο σκεφτομουν το βορια…ομως αντεχουν!!!καλα να περνας γλυκια μου πολλα φιλακια

  4. ευαίσθητη… καταχώρηση

    Αλέξανδρος
  5. Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιάμε τα χεράκια τηςκαι γέμισ\’ από τ΄ άνθη η πλάτη, η αγκαλιά και τα μαλλάκια της.Και γέμισ\’ από τ΄ άνθη…Αχ, χιονισμένη σαν την είδα την τρελήγλυκά τη φίλησατης τίναξα όλα τ\’ άνθη από την κεφαλήκι έτσι της μίλησα:Της τίναξα όλα τ\’ άνθη…"Τρελή, να φέρης στα μαλλιά σου τη χιονιάτι τόσο βιάζεσαι;Μόνη της θάρθη η άγρια βαρυχειμωνιά,δεν το στοχάζεσαι;Μόνη της θάρθη…"Του κάκου τότε θα θυμάσαι τα παληά τα παιγνιδάκια σουθάσαι γρηά με κάτασπρα μαλλιάκαι τα γυαλάκια σου.θάσαι γρηά…Γεωργιος Δροσίνηςhttp://www.youtube.com/watch?v=AFl7MM4y0HM

  6. …ααα.. πολύ όμορφο…

  7. καλημερα βεατρικη μου!! παντα αγαπουσα τις αμυγδαλιες.. μου αρεσε που στο πεισμα του χειμωνα αυτες προβαλαν ανθισμενες…και ας ξερουν οτι δεν θα κρατηθουν για πολυ ετσι.. ενα μηνυμα αισιοδοξιας μου μετεφεραν παντα…

  8. Ποιος δε λατρεύει τις αμυγδαλιές … Που παλεύουν μέσα στο καταχείμωνο, να αναστήσουν τον καρπό τους. Ένα σύμβολο είναι, για όλους μας. Πολύ όμορφη καταχώρηση, φίλη Βεατρίκη…ΥΓ: Παρεμπιπτόντως, τα άνθη της εικόνας, ανήκουν σε βερυκοκιά -έχω μία στην αυλή… 🙂

Σχολιάστε

