Το άνθος του πάθους!   4 Σχόλια


 

 

”…Όλη τη νύχτα στο κρεβάτι καρτερώ,

Αυτόν που η ψυχή μου λαχταράει,

Τον ζητώ μα δεν τον βρίσκω.

Σηκώνομαι, στην πόλη τριγυρίζω,

Μέσα σε δρόμους και σε πλατείες

Ψάχνω αυτόν που η ψυχή μου λαχταράει,

Τον ζητώ παντού, μα δεν τον βρίσκω.

Τους φρουρούς συνάντησα, αυτούς που την πόλη φέρνουν βόλτα,

Μην τον είδατε;

Μην είδατε την αγάπη μου;

Μόλις που χάθηκαν κι εγώ τον βρήκα,

 

 

Τον βρήκα τον αγαπημένο της ψυχής μου,

Τον κρατώ, δεν τον αφήνω..”

Από το “ Ασμα ασμάτων” του Σολομώντα

Απόδοση: Μάρκος Γκανής

4 responses to “Το άνθος του πάθους!

Subscribe to comments with RSS.

  1. καλησπερα καλη μου…οταν φευγουν τα εμποδια και ελευθερωνεται η καρδια…τοτε ανοιγουν και τα φυλοκαρδιακαι εισπρατουμε ολες τις ευωδιες…..νασαι καλα γλυκια μου..

  2. Καλησπέρα Βεατρίκη!Σηκώνομαι, στην πόλη τριγυρίζω, Μέσα σε δρόμους και σε πλατείες Σε αυτή τη φάση είμαι!Καλό βράδυ εύχομαι!

  3. ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΒΕΑΤΡΙΚΗ!!!!………….ΠΑΝΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΟΥΣΙΑ!!!!….(ΞΕΡΕΙΣ)

  4. Μια μεγαλη καλησπερα με μια βαθεια πειρατικη υποκλιση στην Κυρια.

Σχολιάστε

