Μια λιακάδα, μα τι λιακάδα!!   7 comments


Καλώς ώρισες  ’Ανοιξη! http://www.goear.com/files/external.swf?file=bf9bc6b

       Ναι, το ξέρω, δεν έφυγε ακόμη ο Κουτσοφλέβαρος! Δυο μέρες μόνον του μείνανε!  Ωδή κάνω στην Ανοιξη ναρθεί όσο γρηγορότερα μπορεί! Με κούρασε τούτος ο χειμώνας. ‘Ηταν βαρύς, γιομάτος σκοτεινιά και κρύο! Σέρνω ακόμη τα σημάδια από τις ορδές του ανέμου του. Ακόμη με τον βήχα και ενα πιό νωπό πονόλαιμο είμαι..

       Μα, σήμερα! Σήμερα, ξημέρωσε μια ανοιξιάτικη μέρα! Με όλα τα σημάδια της!

      ’Ενας καταγάλανος ασυνέφιαστος ουρανός με υποδέχτηκε από το πρωί. Οι βολβοί μου υψώσανε πράσινες σημαίες. Τα ζουμπούλια προηγηθήκανε όλων και ανεμίζουνε στα μωβ τους! Οι τριανταφυλλιές μου λαγοκοιμούνται για την δεύτερη ανοιξή τους! Η λεμονιά εξακολουθεί πεισματικά να κρατάει το μοναδικό της λεμόνι! Οι πρασινάδες μου βγάλανε τους πρώτους τους κόμπους πάνω στα ξερακιανά κλαριά τους…

     Τα καναρίνια στην βεράντα, κοντεύουνε να τρελλαθούνε από το πολύ κελάηδημα!    Τ’αγριοπερίστερα πετάξανε από τις φωλιές τους κάτω από το τραπέζι και σκίζουνε τον ουρανό κάνοντας βόλτες με αεροδυναμικούς σχεδιασμούς κάτω στην πλατεία.

    Τ’ άτιμα, σκεφτόμουν σήμερα, καθώς αναγνώριζα μερικά από τα περιστέρια που φωλιάζανε όλους τους μήνες μες στις γλάστρες μου, κάτω στην πλατεία νάναι, εκεί  όπου απολάμβανα στα κλεφτά ενα ζεστό καφέ μες στην λιακάδα, ξεθαρρέψανε και γυροφέρνουνε απροκάλυπτα τα πιτσιρίκια που τα βγάλανε οι μανάδες τους, σαν τα σαλιγκάρια στο χορτάρι, να λιαστούνε στην πλατεία… Τα πλησιάζουνε και κείνα ξέρουνε.. Σκουντάνε τις μανάδες  τραβώντας τες από τα μανίκια και τις σέρνουνε στα περίπτερα για μπισκοτάκια!!. Τσιμπούσι που έχουν ενα κάνουνε τα περιστέρια.. Θα μου ρθούνε μετά χορτασμένα για νάνι. Ετσι, θ’αφήσουνε λίγο ήσυχα και τα καναρίνια, που τα ταιζανε όλο τον χειμώνα από το δικό τους φαγητό σπρωχνοντάς το έξω από τα κλουβιά τους. Εμ! κατανόηση στις ανάγκες και ομοψυχία!

            Οι ανθρώποι βγήκανε, πιό πολλοί, σήμερα, στους δρόμους! Ειδώθηκα με τόσους πολλούς! Τάχα οι εκπτώσεις! Μάλλον, οι καλημέρες είναι που δίνουνε και παίρνουνε στα πεζοδρόμια! Τα μαγαζιά μέσα, είναι με τις πωλήτριες.

             Πήρα δύο φούχτες φρέσκες μυρωδάτες σπέντζες από μια κυρά στην γω1451062629_89455c4b38_oνιά του δρόμου μου. Μοσχοβόλαε ο τόπος. Πως να αντισταθώ; 

             Και μετά, αφου γιόμισα από όλα αυτά, κλείστηκα στον χώρο μου, φόρεσα στα βάζα μου τις σπέντζες, χάρηκε η ματιά μου τις ασπροντυμένες μυγδαλιές του Βανγκ Γκόγκ απέναντι, και καιρός για εργασία και χαρά!!

              Διακοπή και να το γραπτό.. 

             Καλώς ήρθες άνοιξη!

              Καλό απόγευμα σε όλους!

7 responses to “Μια λιακάδα, μα τι λιακάδα!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Και συ για λιακάδα μιλάς στη σημερινή σου καταχώρηση…Αυτό και αν είναι ταύτιση! :)Y.Γ. Ηθελα να\’ξερα που μένεις και είδες τέτοια μέρα σήμερα…

    Lady of Avalon
  2. Άνοιξη…..σημαίνει χρώμα…..διάθεση ανεβασμένη…..αναγέννηση….ανανέωση….!! Καλησπέρα Βεατρίκη…!!

    Βασίλης
  3. κοντος ψαλμος ….καλη μου Βεα….και ερχεται μαζι με ουλα τα καλουδια της….αναταση ψυχης…ανοιγει το βλεμα μας και απλωνεται στα χρωματα…!!! μοσχοβολαει ο τοπος απο το αρωμα που αφηνουν τα αγριολουλουδα…..:))καλο απογευμα ναχεις….:))

  4. Γλυκια μου Βεατρικη εγω να δεις ανοιξη που ειδα σημερα….μετα απο καποιες μερες εντασης,αποφασισα λιγο να ξεφυγω.Σε ολη τη διαδρομη η ματια μου ξεφευγε απο το δρομο και χαζευα τις ανθισμενες μυγδαλιες,την καταπρασινη φυση,ειδα παπαρουνες και μαργαριτεςκαι μεσα μου ελεγα…ηρθε επιτελους η ανοιξη,η ανανεωση της φυσης ξεκινησε…Μου εκανε πολυ καλο,και ευτυχως που αποφασισα να φυγω απο Αθηνα,μηπως να μεινω εδω?χιχιχι μακαρι να μπορουσα…Να εχεις ενα πολυ γλυκο βραδακι ,εισαι τυχερη και εσυ που μπορεις και βλέπεις αυτη την ομορφια της φυσης…

  5. Απίστευτα όμορφη και μυρωδάτη, πολύχρωμη και ανοιξιάτικη καταχώρηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να \’σαι καλά κοπελιά… Καλό σου βράδυ…

  6. Ε, και; Σιγά την έκπληξη, σου λέει, κάθε χρόνο μπαίνει η άνοιξη. Αυτή είναι η μαγεία, ότι το θαύμα επαναλαμβάνεται!.. Χαιρετώ το καλωσόρισμα…

  7. Καλημέρα… και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! Βεατρίκη μουΌΜΟΡΦΗ Καταχώρηση… όπως πάντα!Να\’σαι ΚΑΛΑ!μια αγκαλιά μεγάλη….

Σχολιάστε

