25η του Μάρτη μήνα


 

τριανταφυλλα

Πολυσήμαντη η μέρα η σημερινή.

Γιορτή του Ευαγγελισμού της Παναγιάς, γιορτή της μνήμης της επανάστασης του 1821 για την απελευθέρωση του έθνους μας, μα σήμερα, για μένα, για την γονική μου οικογένεια, είναι μεγάλη μέρα.

Τέτοια μέρα γιορτάζει η μάνα μου την ονομαστική της εορτή  και ας την λένε Αγγελική.

Και.. φέτος, τούτη την χρονιά.. δεν είναι μόνο αυτό! Είναι και το άλλο!

Σήμερα γιορτάζουνε οι γονείς μου, επισήμως,  τα 50 χρόνια γάμου τους. Και λέω, επισήμως, γιατί την δικιά τους επέτειο- για τους δύο τους μόνο- την γιορτάσανε μόνοι οι δύο τους στις 23 του Μάρτη- την αντίστοιχη ημέρα του γάμου τους πριν πενήντα χρόνια. Κείνη την μέρα, στις 23, χαθήκανε απ’ όλους και από μας τα παιδιά τους.

Που ήσασταν; ρώτησα. Είχα και ανησυχήσει. Λείπανε ολημερίς.

Μη ρωτάς, μ’απαντήσανε. Αυτή η μέρα είναι μόνο για μας.

Και σιώπησα

Σήμερα η γιορτή είναι από κείνους ως ζεύγος προς εμας – τα γεννήματά τους και για τους άλλους- συγγενείς και φίλους.

Αχ! Τα ασπρομάλλικά μου! Τα ερωτευμένα μου! Και έχουνε ξεπεράσει αμφότεροι  τα 80.. αλλά… νοιώθουμε νέοι- λένε και οι δύο.

Κι ας κινείται η Κίκο μου (χαιδευτικό εμπνεύσεώς μου για την μαμά εκ του Αγγελική>Κική) με την περπατούρα λόγω μη αναταχθέντος προσφάτου κατάγματος και ας κουτσαίνει όψιμα ο πατέρας..λόγω φθαρείσης επιγονατίδας

Η μάνα μου, η Κική και ο πατέρας μου, ο Γιώργης..

Παντρευτήκανε από έρωτα σφοδρό πριν πενήντα χρόνια. Είχανε και πιό πριν δεσμό γύρω στα επτά χρόνια..Κι όσο μας μεγαλώνανε, ερωτευμένοι ήσαντε και ακόμη ερωτευμένοι είναι..

Την αγάπησα από την πρώτη ματιά, την αγαπούσα που την πήρα, την αγαπάω την μάνα σου, μου λέει ο πατέρας..

Δεν ζω χωρίς αυτόν, μου λέει η μάνα Κι έπειτα γυρίζει μυστικά και χαμηλόφωνα και μου λεει ψιθυριστά..Ξέρεις, με ζηλεύει ακόμη..

Και εγώ τηρώ σιγή ιχθύος..δεν λέει και ψέματα

Και έρχονται ώρες που σαν τους κοιτάω, συλλογιέμαι πως αν “φύγει” ο ένας από τους δύο, από κοντά θα πάει και ο άλλος..Και πονάει η ψυχή μου..και γλυκαίνει

Σήμερα ο πατέρας, πρόσφερε στην μάνα μια υπέροχη ανθοδέσμη με τριαντάφυλλα. Εκπληξη! Τα είχε διαλέξει ένα προς ένα, είπε Με χρώματα και αποχρώσεις σαν πως είναι εκείνη.

Κι ημουνα εκεί μπροστά.. Συνήθως, αυτά τα κάνουνε σαν είναι μόνοι οι δύο τους.

Εκείνη δάκρυσε και καθώς δεν μπορούσε να σηκωθεί, γύρισε και του άπλωσε τα χέρια ανοίγοντας την αγκαλιά της. ‘Ελα, να σε φιλήσω του είπε. Και ήταν όλο το πρόσωπό της μια λάμψη!

Δεν θα πω άλλα.. είναι ώρα να πάω κατά το σπίτι.. Μας περιμένουνε.

χρυσή καρδιά

 

Χρόνια πολλά σε όλους σας.

Με την αγάπη μου

 

3 thoughts on “25η του Μάρτη μήνα

  1. Να τους χαιρεσαι Βεατρικη μου…..μια πολυ συγκινητικη σκηνη….απο ξεχωριστους ανθρωπους….τους δικους σου ανθρωπουςενα ομορφο βραδακι ναχεις…..

    Μου αρέσει!

  2. Βεατρίκη μου είσαι πολύ τυχερή!Που έχεις τέτοιους γονείς… και που είναι ακόμη εν ζωή!…Αδραξε κάθε μέρα που περνά κοντά τους…Καλό βράδι να έχεις και να τους χαίρεσαι! :)Y.Γ. Ευχαριστώ για τις ευχές…

    Μου αρέσει!

  3. Τι ΟΜΟΡΦΟ! Τέλειο!Να τους Χαίρεσαι.. Βεατρίκη μουκαι να πάρεις… απ\’τον γλυκύτατο ίσκιο… και απ\’τα τόσα ομορφά τους!ΚΑΛΟ Σου ΑΠΟΓΕΥΜΑ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

