Εγώ και ο Νίττο   6 comments


Nitto

Εγώ και ο Νίττο

Μέρος 1..

Η αρχή

Ηταν αργά, ένα βράδυ του χειμώνα, θυμάμαι, σαν μου τον φέρανε στο σπίτι.

Κρατήσε τον, με παρακαλέσανε. Δεν τον θέλει κανείς. Ήδη, τον διώξανε δυό. Κλαίει, λένε, όλη νύχτα, δεν σταματάει. Ενοχλεί.

Κοίταξα ξαφνιασμένη μια ασημιά μαλλιαρή μπαλίτσα στα χέρια της μιας που τον κράταγε

-Δεν μπορώ, είπα

Λείπω πολλές ώρες από το σπίτι..δεν μπορώ..δεν ξέρω και από σκυλιά..

-Θα πεταχθεί στον δρόμο, είναι μωρό, κρίμα είναι… Κρaτησέ τον ίσα για μια δυο μέρες, μερικές μέρες μόνο, ..μέχρι να του βρούμε μια οικογένεια που να μπορεί να τον κρατήσει.

– Α..αμα είναι για μια- δύο μέρες, είπα υποχωρώντας, πάει καλά

Όχι όμως, για περισσότερο, τόνισα. Δεν μπορώ να έχω σκυλί εδώ.

Χαμόγελα ανακούφισης , από την άλλη πλευρά..

Κοίταξα την ασημότριχη μπαλλίτσα.

-Πως τον λένε; ρώτησα

-Νίττο, τ’ όνομα του, μου είπε

Η μπαλίτσα, σα να τεντώθηκε τότε. Μια μύτη μαύρη στρογγυλή μισοπρόβαλλε μες στ’ ασήμι. Μακριές ασημιές αφέλειες καλύπτανε δύο μεγάλα καστανά μάτια. Διέκρινα την  λάμψη τους αναμεσίς τους.Τι βλεφαρίδες!..Δεν ήξερα ότι τα σκυλιά είχανε τόσο μακρυές βλεφαρίδες.

Φύσηξε την μύτη του. Έσπρωξε με τον αέρα τις αφέλειες απ’ τα μάτια του και με κοίταξε καλά καλά..

Ετσι γνώρισα τον Νίττο. Ένα τοσοδούλι πλασματάκι ήτανε. Μωρό.. μούπανε.. Ολο τρίχα μακρυά και ασημιά, φραμπαλατζίδικη σερνόταν ως το έδαφος…και από μέσα πετσί και κόκκαλο.

Και όντως, έκλαιγε!

Το πρώτο βράδυ στεκότανε εκεί παραδίπλα στο κρεββάτι μου, στο ύψος του προσκεφαλιού μου, τεντωνότανε να φτάσει το χέρι μου, μα δεν έφτανε. Ηταν τόσος δα. Και δός του κλάμα.. Τέντωνα το χέρι μου προς τα κάτω. Τούριχνα κανα χάδι. Ησύχαζε..

Μάζευα το χέρι μου..να το κλαψούρισμα..και είχα μια νύστα…. Αμ δε! Δεν άφηνε το χέρι μου.. το κράταγε. Λαγοκοιμόμουνα και εγώ και ο σκύλος.. Το τεντωμένο χέρι μου που πάνω του ακουμπούσε ο σκύλος το κεφάλι του, κατέληξε να μουδιάσει.. Το τράβηξα σιγά σιγά. Νύσταζα..

Πάλι το κλάμα. Αχ! Αυτό το κλαψούρισμα! Τέντωσα το χέρι μου πάλι… Εκείνος το πήρε με τα δύο μπροστινά του πόδια, κρατώντας με, ακούμπησε το κεφάλι στην φούχτα μου..και πάσχιζε να κοιμηθεί μισόρθιος στηριγμένος στα πίσω του πόδια. Χάζεψα σαν τόδα!

Τα μάτια μου κλείνανε πιά.. δεν μπορούσα να τα κρατήσω ανοιχτά…Το χέρι μου τεντωμένο βάραινε… Μισάνοιξα τα μάτια μου με κόπο και κοίταξα..

Το σκυλάκι είχε μισοξαπλώσει πάνω στο χέρι μου, στηριζότανε σε αυτό…μα τα πόδια του τα πίσω γλύστραγαν στο παρκέ..και η πτώση ήρθε αμέσως.. Να και το νέο κλαψούρισμα! Ηταν κρίμα!

Μέχρις εκεί ήμουνα.. Δεν άντεχα άλλο.., έδωσα μια και το σήκωσα στον αέρα -ελαφρύ σαν πούπουλο ήτανε- και τ’ ανέβασα στο κρεββάτι. Εκείνο φώλιασε κάτω από την μασχάλη μου,αφήνοντας ένα αναφιλητό σα μωρού. Ησυχία μετά.. Αχ! ησυχία!

Δεν πρόλαβα να σκεφθώ τίποτε  άλλο. Αποκοιμηθήκαμε και οι δύο. Στην στιγμή.

Technorati tags:

6 responses to “Εγώ και ο Νίττο

Subscribe to comments with RSS.

  1. ΠΡΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Πόσα έχω μαζέψει από τους δρόμους … περαστικά μωρέ μέχρι να τους βρω σπίτι…Και φεύγουν μέσα από το δικό μου… μετά από 12-13 χρόνια…(καταραμένος αριθμός)Φιλάκια καλή μου!

    Lady of Avalon
  3. Μετά τον πρώτο πανικό ξεκινά η φροντίδα και η αγάπη.. Έτσι κι εγώ με τις γατούλες μου… Πολύ τρυφερά το διηγήθηκες και αυτό φανερώνει και την αγάπη που του έχεις… ΄Καλή σου μέρα και καλό σου μήνα….

    ΧαΜόΓεΛο
  4. Ευαισθησία… μιας μεγάλης καρδιάςΣε Ευχαριστώ… γλυκειά μουΚΑΛΟ και ΟΜΟΡΦΟ ΜΗΝΑ… να\’χεις…

  5. o νιττο …κι ο ιντεφιξ…..(η δικη μου μπαλιτσα)-που τον ταιζα με μπιμπερο 15 ημερω….-και τωρα παραγερασε…… ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Βεατρικη μου

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  6. Ο Νίττο είναι πανέμορφος . Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν στη μνήμη σας πολλές όμορφες στιγμές και πολλές γλυκές αναμνήσεις απ` αυτά που έχετε περάσει μαζί.Κάτι μου λέει ότι σε λατρεύει αλλά και ότι κι εσύ του έχεις υπερβολική αδυναμία.Σας εύχομαι να έχετε υγεία και δύναμη.

Σχολιάστε

