Ξημερώνει Κυριακή


 

http://www.goear.com/files/external.swf?file=420fc81

 

“Ξημερώνει Κυριακή

 

μη μου λυπάσαι

 
Έίναι όμορφη η ζωή


να το θυμάσαι..”

Κι άμα τελειώσει η Κυριακή,

μη μου λυπάσαι,

είναι η αγάπη μου εκεί

Να το θυμάσαι

‘Ομορφη νάναι η Κυριακή! 

Καλημέρα!

Digg This

One thought on “Ξημερώνει Κυριακή

  1. Στίχοι: Γιάννης ΑργύρηςΜουσική: Λάκης ΠαππάςΠρώτη εκτέλεση: Λάκης ΠαπάςΆλλες ερμηνείες: Γιάννης ΠουλόπουλοςΠάει κι αυτή η Κυριακήκαι η χαρά μας πάειήτανε τόσο βιαστικήόπως και κάθε ΚυριακήΠου πριν τη ζήσουμε περνάειΠάει κι αυτή η Κυριακήκι ας καρτερούμε μια άλληπου να ‘ναι ολόκληρη ζωήπου να ‘ναι απέραντη γιορτήΜια Κυριακή τόσο μεγάληΠάει κι αυτή η Κυριακήκι ας καρτερούμε μια άλλη….Καλή Σου Νύχτα.. Βεατρίκη μου

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

