Παιγνίδια στρατηγικής   7 comments


 

Κι είναι το σκάκι, παιγνίδι στρατηγικής, κυρίως, καθώς λένε

Ναι

Καμμιά φορά, ως κάθε παιγνίδι, είναι και αυτό μέσον, μόνον,  της στρατηγικής..ως και κάθε τι άλλο μέσον..

Και ..καμμιά φορά μπερδεύεται το μέσον με τον επιζητούμενο στόχο και..προκύπτουν άλλα

Και τότε, ο στόχος αλλάζει

Ολα στο παιγνίδι. Μα, τελικά,  ποιό είναι το παιγνίδι;

Για τους παίκτες, είτε ξέρουν σκάκι, είτε οχι

kipos2

Με αφορμή, ενα πανέμορφο αφιέρωμα της Βερόνικας στο σκάκι :http://evlfrm.spaces.live.com/blog/cns!F598807DD5837704!7465.entry

Digg This

7 responses to “Παιγνίδια στρατηγικής

Subscribe to comments with RSS.

  1. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ………………….ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΑΕΙ ΠΑΤΟ-ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΝΙΚΑ!!!!!…….Ε?………..ΒΛΕΠΕ ΧΡΟΝΟ….!!!!!!……….ΧΑΙΡΕ ΒΕΑΤΡΙΚΗ..

  2. την καλησπερα μου Βεατρικη….τα παιχνιδια στρατηγικης δεν ειναι το φορτε μου… 🙂 για μενα παιχνιδι σημαινει παρεα, αυθορμιτισμος, γελιο…..η στρατηγικη με κουραζει….το σκακι ειναι εντυπωσιακο σαν παιχνιδι, αλλα το απολαμβανω σαν θεατης…. :)τα φιλια μου!!!!

  3. δεν ειμαι της υπομονης καλη μου Βεα….και γι αυτο η στρατηγικη δεν μου βγαινει…..αυτο που μου βγαινει ειναι το αυθρομητο…..σου ευχομαι ενα ομορφο βραδακι ναχεις….!!!

  4. ΚΑΙ ΓΩ βΕΑΤΡΙΚΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ..ΤΑΒΛΑΚΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΑΣ ΛΙΓΟ ΤΑ ΖΑΡΙΑ…ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

  5. Εμενα ειναι το φορτε μου!!!!

    Παύλος ο Γραικός..
  6. μια μονο κινηση…..μια μονο κινηση που θα κανεις….μια μονο κινηση που θα προβλεψεις οτι θα κανει ο αλλος…..καλη σου νυχτα Βεατρικη μου

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  7. Μια Παρτίδα "ΣΚΑΚΙ"…. είναι η ΖΩΗ…και η Κάθε Ανθρώπινη Συνάντηση της μοιάζει…..κάποια Μέρα…. θα το καταφέρουμε να παίξουμε ΣΚΑΚΙ……στο ίδιο τραπέζι… το υπόσχομαι σε Σενα και σε μένα… Σε Ευχαριστώ… για το τηλεφώνημά Σου… χθες βράδυΝα\’Σαι Καλά…. καρδιά μουΚαλή Σου Μέρα!

Σχολιάστε

