Κι έφτασε το Καλοκαίρι!


            Το θερμόμετρο σκαρφάλωσε κιόλας στο κόκκινο στα μέρη μου! Η νύχτα βαρειά, αρωματισμένη από τις μυρωδιές τις ανοιξιάτικες που δεν προλάβανε να εξατμισθούνε. Η παραθύρα δίπλα μου ολάνοιχτη μ’ένα φεγγάρι απέξω να εκτελεί το θερινό δρομολόγιο σ’ένα αστροφορεμένο ουρανό! Καμπυλωτά! Τα μαξιλάρια νωτισμένα κιόλας. Πρωινό αγουροξύπνημα λόγω της πρώϊμης ζέστης και τα μαλλιά μου νάχουν μέσα τους κόμπους από ιδρώτα!

Χμ! Ωρα καλοκαιριού!! Summertime!

         

           Στο δρόμο, μια σκηνή σήμερα μ’εκανε να χαμογελάσω! Καλοκαιριάτικη εικόνα! Πρώτη μου για φέτος, τέτοια. Ενα αγοράκι θάτανε δεν θάτανε στα τέσσερα, με την μητέρα του να το σέρνει από το χέρι, πάνω στο πεζοδρόμιο. Ό μικρός χάζευε ένα γύρω, εκείνη βιαστική με τσάντες από ψώνια στο άλλο χέρι.!

          Μέχρις που περάσανε, η μάνα μπροστά και ο μικρός απόκοντα, δίπλα από το μαγαζί με τα παγωτά τα χωνάκια- ξέρετε εκείνα που βγάζουνε παγωτό μαλακό κρέμα και σοκολάτα, στριφτό, από το μηχάνημα και που το βάζουνε σε μπισκοτένια χωνάκια!. Μια παρέα, απέξω, κι ενα κοριτσάκι που γευότανε ήδη το παγωτό της! Ο μικρός την είδε και σταμάτησε. Την κοίταζε καθώς εκείνη αργόγλυφε το παγωτό της! Η μάνα του που δεν είχε πάρει είδηση, εμεινε με μετέωρο το βήμα. Τον τραβολόγαγε μα που ο μικρός!

          – Θέλω κι εγώ, μαμά της είπε. Τέντωσε το μικρό του χέρι το ελεύθερο και έδειξε με τον δείκτη, το κορίτσι με το παγωτό.

           – Μα δεν είναι καιρός, άκουσα την μητέρα να λέει…

             -Θα σε πονέσει ο λαιμός σου..θα πάμε στο γιατρό, θα κάνεις πυρετό!

          Ο μικρός, όση ώρα του μίλαγε η μαμά του, δεν είχε πάρει τα μάτια του από το παγωτό χωνάκι που αργόλιωνε στάζοντας στο χέρι του κοριτσιού! Εκείνη, η μικρή, κοίταζε πιά το αγόρι, ενώ γευότανε το παγωτό αργά σε κύκλους..Το μπισκοτένιο χωνάκι είχε μουσκευτεί..

           – Οχι, απάντησε ο μικρός στην μάνα του, χωρίς να πάρει τα μάτια του από πάνω απ’ το κορίτσι..-

            – Θα το φάω όπως αυτή..Κοίτα να δείς, μαμά! Κοίτα, όπως αυτή, σου λέω

             Εκείνη στάθηκε να κοιτάζει μια τον γιό της, μια το κοριτσάκι..Κι έμεινε σιωπηλή.   Είχε δεί..

             Ετσι και ο μικρός πήρε το ζηλεμένο. Το παγωτό χωνάκι!..

             Κι έπεττα, το πεζοδρόμιο, εκεί που στεκόσαντε μάνα και γιός, άδειασε..

ejnlhv6z9kkcf3btqcri

             Λετε, νάτανε και του μικρού του αγοριού, η πρώτη του τέτοια εικόνα, η πρώτη του τέτοια γεύση για τουτο το καλοκαίρι;

             Αναρωτιέμαι..

Digg This

9 thoughts on “Κι έφτασε το Καλοκαίρι!

  1. TI OMORFO ,KALOKAIRINO ,ANALAFRO ME ZONTANES PERIGRAFES EIKONON POY THUMIZOYN SE OLOUS MAS KATI DIKO MAS APO TH PAIDIKI ANEMELH ZOH MASKAI TI TELEIA EIKONA…AX TI KALA NA MASTAN EKEI,,,KALO MESHMERI,,,,ME DROSIA APO THN PARALIA THS EIKONAS,,,,

    Μου αρέσει!

  2. πραγματι αξιοζηλευτη η εικονα που μας περιγραφεις Βεατρικη..!!! εφτασε πια το καλοκαιρι με τον καφτο ηλιο, τα χαμογελα των παιδιων, την ανεμελια και τη χαρα….ποιος μπορει να τα χαρει ολα αυτα?….μα και φυσικα ενα παιδι…και στην ηλικια αλλα και στην ψυχη….φιλια πολλα…!!!

    Μου αρέσει!

  3. Τι μου κάνεις Βεατρίκη!!! Και τι δεν θα έδινα τώρα για ένα τέτοιο παγωτό χωνάκι… τώρα όμως!!!Καλό απόγευμα και μια πιο δροσερή βραδιά εύχομαι να έχουμε απόψε… :)))

    Μου αρέσει!

  4. αχ με τετοια ζεστη οτι πρεπει θα ηταν!!! πολυ ζεστη!!!ουφ…..μαμαααααααα σελωωωωω κι εγωωωωω!!!χιχιχιχικαλο απογευμα Βεατρικη μου!!!

    Μου αρέσει!

  5. Μόνιμη επωδός…….. ότι τα κοριτσάκια σκανδαλίζουν τα αγοράκια με τον "έναν" ή με τον "άλλον" τρόπο ή και με δεκάδες εκατοντάδες τρόπους…!!Καλησπέρα….!

    Μου αρέσει!

  6. Αχ να είχαμε τώρα να ένα παγωτάκι…!!!μμμμΣτις 4/7 φτάνει για μένα το καλοκαιράκι ;)Καλό καλοκαίρι να έχεις Βεατρίκη μου :))))

    Μου αρέσει!

  7. Το πεζοδρόμιο άδειασε…\’Ομως εσύ το θυμάσαι ..γεμάτο! Τσάκωσες μια στιγμή μέσα στο χρόνο..την καταχώρησες στη μνήμη σου .. και της έδωσες ύπαρξη! Ότι θυμόμαστε…υπάρχει! Έτσι δημιουργείται ο χρόνος…μεταξύ γεμάτου και άδειου! Σημείωση: Λες να με πείραξε ..η ζέστη?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

