Προσδοκία κι άρνηση   15 comments


Αν είναι να ‘ρθεις
θα ‘ρθεις απ’ τη θάλασσα

όχι γιατί καήκανε τα μονοπάτια

ούτε γιατί εξάντλησες τα δάση
και οι καρδιές των ελαφιών

και οι εικόνες που δεν έζησες
πάνω στο καύκαλο
της γριάς χελώνας

αλλά γιατί θα κόψεις
την κλωστή του ορίζοντα

με βάρκα
που δεν έχει βαφτιστεί

και με λωρίδες

από το σταρένιο δέρμα σου

θα δέσεις

τις φλέβες που έχουνε τριφτεί

στις ξύλινες προβλήτες
των δακρύων

Ενα ποίημα του Χρήστου Αγγελάκου

 

2453131923_893107dfb3_o

Η άρνηση

1585165 Είχανε περάσει πάνω από δέκα χρόνια από τότε που τον είχε ακούσει για τελευταία φορά

Και να που ήταν εκείνου η φωνή, την νύχτα που της έλεγε:

– Πες μου γιατί

Κάθε φορά πού’χω ανοιχτό ορίζοντα μπροστά μου, εσύ είσαι εκεί, ως τις άκρες του

Κάθε φορά που κοιτάζω τα νερά της θάλασσας , εσύ είσαι κεί, μέσα της, ενα με τα νερά της

Πες μου γιατί..κάθε φορά μου συμβαίνει..

Τόσα χρόνια.. δεν το καταλαβαίνω, νάξερες πόσο προσπάθησα.. πες μου, γιατί;

‘Οριο είναι, εκεί είσαι εσύ

Δεν το μπορώ άλλο.. Πες μου, ξέρεις;

Επεσε σιωπή..

Εκείνη δεν μιλούσε

Ακουγε τα λόγια του, πίσω απ’αυτά την αγωνία, την απελπισία.. τον θυμό..

Το ερώτημα, μετέωρο

Πες μου, ξέρεις γιατί;

‘Εμεινε σιωπηλή. Αργοκατάπιε τον αέρα που’ τανε να βγεί από μέσα της..Τον ένοιωθε να κατεβαίνει..Σα κόμπος ήτανε..

Δεν ήξερε; Ακόμη, δεν ήξερε; Και, ρώταγε εκείνη;

Κι έλεγε αλήθεια..Τόξερε

Η λύπη σεργιάνισε

Και η σιωπή έχασκε

Και μετά, ο ψίθυρός του

-Ελευθέρωσέ με

Βεατρίκη Α.

Digg This

15 responses to “Προσδοκία κι άρνηση

Subscribe to comments with RSS.

  1. ΑΛΗΘΕΙΕΣ οντως!!!!!!…………Με ταξιδεψες μεσημεριατικα ΠΑΛΙ γυναικα των 45 κεφαλιων!!!!!!……….Ποοοσο μεγαλη λεξη ειναι……………-Ελευθέρωσέ με………….. πω! πω!πω!πωωωω!……………………………..Καλησπεριτσες Βεατρικη……….ΦΟΒΕΡΟ!!!!

  2. http://www.youtube.com/watch?v=VYaS9cBHRws…Και στην όχθη που χτενίζεσαι ακουστείσαν αλμυρό τραγούδι που σου φέρνειερωτευμένο το νερό….

  3. Καλο απόγευμα Βεατρίκη μου……..τελικά εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να ελευθερωθούμε απο αυτα που κρύβουμε μέσα μας……….

  4. πολύ όμορφο ….

    Αλέξανδρος
  5. !!!υποκλίνομαι…

    Τσουκνιδιτσα
  6. YPEROXO .TA LOGIA EINAI FTOXA BEATRIKHKALO APOGEUMA

  7. καλησπερα Βεατρικη….πραγματικα υπεροχο, ο,τι και να πω θα ειναι λιγο…..ειναι ομως πιστευω πολυ σημαντικο να μπορεσεις να βρεις στη ζωη σου τον ανθρωπο που θα σε ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ……!!!! (ελευθερια απο διαφορες αποψεις…) καλο βραδακι να εχεις…..

  8. καλησπερα Βεατρικη..υπεροχο!!

  9. Βεατρίκη μου…Να τι μούρθε τώραπως γίνεται, πως γίνεται, να ’σαι για μένα τέτοια φυλακή;Γιατί καμιά δεν ξέρω μέρα μου ή στιγμή,κι όταν σφίγγουμ’ απάνω σου με πόθο,κι ακόμα στην πιο έντονη του Έρωτα ηδονή,που γύρω μου να μη σε νιώθωσαν ένα σιδερόφραχτο κλουβί…κι ύστερα…Ελευθέρωσέ με προτού φύγεις. Είμαι διψασμένη και θέλω να πάω σ\’ εκείνο το ρυάκι να πιω νερό.” … Μυρτιώτισσα

  10. Κι έλεγε αλήθεια… Τόξερε Η λύπη σεργιάνισε Και η σιωπή έχασκε Και μετά, ο ψίθυρός του -Ελευθέρωσέ με..

  11. Γεια σου Βεατρίκη μου..όμορφη ευαίσθητη γραφή,ειδικά το δικό σου κείμενο…Καλή σου νύχτα

  12. Βεατρίκη μου! Την άποψή μου βέβαια για το θέμα την ξέρεις! Ωστόσο, δεν μπορώ να μην εκφράσω τη βαθιά εκτίμησή μου για το υπέροχο κείμενο! Πάντα τέτοια!!!Καλό σου βράδυ!

  13. Aπίστευτο το timing σου…Σε λίγο θα πάω να λευθερώσω κάποιον… που μετά από 20 χρόνια νόμισε ότι μπορεί να διαβεί ξανά το κατώφλι της καρδιάς μου… Δεν ξέρει πως πια έχω κλειδαμπαρώσει και έχω πετάξει το κλειδί στην θάλασσα για να μη με βρει άλλο "κακό"…Καλή σου μέρα υπέροχη φίλη μου!🙂

    Lady of Avalon
  14. πως μπορεις να ελευθερωσεις καποιον…. που απο μονος του δεν θελει να ελευθερωθει……?????ειτε εισαι εσυ….ειτε ειναι ο αλλος…..ναχεις μια ομορφη χαμογελαστη μερα

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  15. Καλημέρα σ\’ όλους σας.. Η άρνηση είναι ο τίτλος του..και η άρνηση έχει πολλές μορφές..Ακόμη και στην προσδοκία..μπορεί να ενυπάρχει μια άλλης μορφής άρνηση

    Βεατρίκη

Σχολιάστε

