Σ’ αγαπώ, εγώ όχι ( The Ballad of the Sad Cafe)   11 comments


 http://www.goear.com/files/external.swf?file=929b15e

2437819981_3f4a30a1d7_o

“Υπάρχει εκείνος που αγαπά κι εκείνος που αγαπιέται.

‘Ομως είναι δύο κόσμοι εντελώς διαφορετικοί.

Η αξία, η ποιότητα της αγάπης, ο,τι και να΄ναι, εξαρτάται αποκλειστικά από εκείνον που αγαπά.

Γι’αυτό οι περισσότεροι από μας προτιμούμε να αγαπάμε παρά να μας αγαπούν.”

Κάρσον Μακ Κάλλερς

“Η μπαλλάντα του λυπημένου καφενείου”
Carson McCullers, The Ballad of the Sad Cafe

2453131923_893107dfb3_o

Carson McCullers

 

"There’s nothing that makes you so aware of the improvisation of human existence as a song unfinished. Or an old address book. "

Carson McCullers

“Δεν υπάρχει τίποτε που να σου δώσει να αντιληφθείς την προσωρινότητα της ανθρώπινης ύπαρξης όσο ένα τραγούδι μισοτελειωμένο.’Η μια παλιά ατζέντα βιβλίου διευθύνσεων”

 

 

2453131923_893107dfb3_o 

Σημειώσεις και άλλα τινα:

1) Για την αμερικανίδα συγγραφέα  Carson McCullers (Κάρσον Μακ Κάλλερς) (19/2/1917 –29/9/1967) μπορείτε να ανατρέξετε εδώ:

α) http://en.wikipedia.org/wiki/Carson_McCullersballad

β) http://www.mccullerscenter.org/carson.htm

γ)  http://www.carson-mccullers.com/

2) Και, ειδικότερα, για το μυθιστόρημά της “ The Ballad of the Sad Cafe” ( Η  Μπαλλάντα του λυπημένου καφενείου) 1951, μπορείτε να ανατρέξετε εδώ:

α’) http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ballad_of_the_Sad_Cafe

 

β’) Η μπαλλάντα του θλιμμένου καφενείου της Κάρσον Μακ Κάλλερς μετατράπηκε ββ)) To 1991, σε κινηματογραφική ταινία με πρωταγωνίστρια την διάσημη Αγγλίδα ηθοποιό Βανέσσα Ρεντγρέϊβ (Vanessa Redgrave)σε σκηνοθεσία του  Simon Callow :http://www.answers.com/topic/the-ballad-of-the-sad-cafe-film

και  βγ) Το 1963, ανέβηκε σαν θεατρτικό έργο στο Μπρόντγουεϊ , σε σενάριο του διάσημου θεατρικού συγγραφέα Έντουαρντ Άλμπι (Edward Franklin Albee III)

β’)  http://scienceforcoffee.blogspot.com/2008/10/blog-post.html απ’ όπου και η παρακάτω  αντιγραφή κειμένου, αποδιδομένου στην εν λόγω συγγραφέα για το μυθιστόρημά της αυτό:΅

2453131923_893107dfb3_o Συχνά ο αγαπημένος, δεν είναι παρά ένα κέντρισμα στην αγάπη που βρίσκεται τόσο καιρό θαμμένη μέσα στον εραστή. Τούτο, λίγο πολύ, κάθε εραστής το ξέρει. Νοιώθει βαθιά μέσα του πως η αγάπη του είναι κάτι μοναχικό. Μαθαίνει να ζει σε μια καινούργια, παράξενη μοναξιά και είναι η γνώση αυτή που τον κάνει να πονά. […] όσο και αν η αγάπη αυτή φαντάζει εξωτερικά θλιβερή και γελοία, ωστόσο στο βάθος δεν πρέπει να ξεχνάς (εσύ ο αναγνώστης) πως η πραγματική ιστορία ήταν εκείνη που παίχτηκε μέσα στη ψυχή του ίδιου του εραστή. Όμως ποιος άλλος παρά ο Θεός μπορεί να ’ναι ο τελικός κριτής αυτής ή κάποιας άλλης αγάπης

2453131923_893107dfb3_o 

Digg This

11 responses to “Σ’ αγαπώ, εγώ όχι ( The Ballad of the Sad Cafe)

Subscribe to comments with RSS.

  1. \’\’Η μπαλλάντα του λυπημένου καφενείου\’\’…δεν ξερω αυτη η φραση μου κανει κατι..καλημερα βεατρικη

  2. …η πραγματική ιστορία ήταν εκείνη που παίχτηκε μέσα στη ψυχή!Καλή Σου Μέρα….. μάτια μου

  3. καλημέρα … όμορφη ανάρτηση

    Αλέξανδρος
  4. Θα το κοιτάξω… δεν ξέρω κάτι … Σε ευχαριστώ !Καλημέρα και καλή εβδομάδα Βεατρίκη !

  5. Καλημέρα Σταμάτη μου, Βάσσω μου και από δώ, Ερατώ μου..Η παράθεση της καταχώρησης αυτής, δεν σημαίνει οτι απηχεί και την αποψή μου για τα πράγματα. Οπως το βλέπει από την ματιά του ο καθείς..και για μένα, υπάρχουνε πολλές δυστυχίες στην ζωή, μια απ\’ αυτές είναι νάσαι σε μια σχέση όπου αγαπάς μα δεν αγαπιέσαι..και τέτοια δυστυχία δεν την θέλω στην δική μου ζωή..Η αγάπη , πιστεύω, που ο καθείς έχει να δώσει είναι ένα δώρο ανεκτίμητο και γιαυτό, επιλέγουμε που θα το προσφέρουμε, έτσι ώστε ο άλλος ο αποδέκτης να το περιβάλλει με την αγάπη του, την φροντίδα του, την εκτιμησή του και να μπορεί και να θέλει να το ανταποδώσει..Οχι, μόνον να τρέφεται από τα δικά μου συναισθήματα… Φοβερό το βρίσκω, πολύ θλιβερό..Πως μπορεί να αντεχθεί ο πόνος και η μοναξιά του εραστή σε μια τέτοια περίπτωση;…Δεν ξέρω, μπορεί νάναι μια μορφής αγάπης κι αυτό, όμως, δεν θα το άντεχα. Ούτε το θέλω. Προτιμώ νάμαι μονάχη παρά αυτό..Το βιβλίο " Η μπαλλάντα του θλιμμένου καφενείου" το διάβασα πρίν χρόνια, είναι μικρό, ουσιαστικό..και θλιμμένο..Μια σπουδή!

    Βεατρίκη
  6. ξαναγύρισα … Είναι πράγματι ευτυχής αυτός που έχει γνωρίσει την απόλυτη αγάπη …πιστεύω πως μόνο μια φορά αγαπάμε και είναι για πάντα …υπάρχουν αγάπες..πάθη..έρωτες..κ.α. πολλά αλλά η Αγάπη με όλα αυτά τα συναισθήματα είναι μόνο μια ..πολλές φορές δεν υπάρχει διαχωρισμός… αλλά υπάρχει εξαίρεση…..Η μονόπλευρη αγάπη είναι δυστυχία !φιλιά

  7. ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΒΕΑΤΡΙΚΗ…………..ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΓΙΑ 6 ΜΥΑΛΑ…….(ΠΕΡΙ ..ΑΠΟ ΨΥΧΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ……..ΚΑΙ..ΔΕ ΚΟΛΛΑΕΙ Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ..!..Η..ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ..Χμ!)

  8. Εκείνος:-Σ΄ αγαπάω! Είσαι η ζωή μου! Ότι και να κάνεις θα σ΄ αγαπάω! Δε μου είναι απαραίτητη η παρουσία σου ούτε η αγάπη σου, η αγάπη μου δεν εξαρτάται από σένα! Θα σ΄ αγαπάω ακόμα κι αν δεν υπάρχεις κοντά μου! Εκείνη:-Ουάου! Είμαι στ΄ αλήθεια τυχερή! Καμία δεν έχει αγαπηθεί όπως εγώ!!!! Εκείνος :- Η αγάπη μου είναι τεράστια! Το ξέρω πως δεν μπορείς να το καταλάβεις, όμως στ΄ αλήθεια αυτή υπάρχει και θα υπάρχει, θα σ΄αγαπώ για πάντα ακόμα κι αν δεν υπάρχεις στη ζωή μου!Εκείνη:- Μα….. [????]…..βρε μπας και δεν υπάρχω? Μήπως να την κάνω σιγά-σιγά? Μάλλον !!!!

  9. Μου \’φερες στο νου…….>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=NvF3CHFXObM

  10. Kαλησπέρα Βεατρίκη Γελάω με το σχόλιο της Βιβής Αλλά η μουσική και μόνο με πέρνει στην ατμόσφαιρα του θλιμένου καφενείου.Μόνο γιατί μ\’ αγάπησες γεννήθηκα,γι\’ αυτό η ζωή μου εδόθει.Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτημένα η ζωή πληρώθει.Μόνο γιατί μ\’ αγάπησες γεννήθηκα.είπε η ΠολυδούρηΚι ο Ρίτσος κάπου λέειΑγαπημένη ολη η ψυχή μου τρέμει φύλλωμα ευγνωμοσύνηςκλείνω τα μάτια ζω για να σ`αγαπώΔεν ξέρω τί είναι περισσότερο πολύτιμο το να αγαπάς ή το να αγαπιέσαι. Αν δηλαδή το να αγαπάς χωρίς να αγαπιέσαι σε γεμίζει ή σε πονά.Νομίζω πολύτιμα είναι και τα δύο.Το να αγαπώ μόνο εγω,ειναι ενα κέρδος που μου επιφέρει η επένδυση των συναισθημάτων στο δόσιμο της αγάπης.Αυτό που"παίχτηκε μέσα στη ψυχή του ίδιου του εραστή." Σίγουρα όμως το ιδανικό,η απόλυτη ευτυχία είναι ν’ αγαπάς και ν’ αγαπιέσαι κι αυτό είναι ενα θεικό προνόμιο.

  11. Λυδία μου!Δεν πα να τα λένε οι ποιητές!Οπως το νοιώθει ο καθείς, δεν μπορώ να κρίνω…Φαίνεται πως δεν είμαι τόσο γενναιόδωρη ή πως ο πόνος τούτος μου είναι αφόρητος.. Χαιρετώ

    Βεατρίκη

Σχολιάστε

