Ενα χαμόγελο στην σιωπή..   12 Σχόλια


» Χρη σιγάν ή κρείσσονα σιγής λέγειν »

Πυθαγόρας

 

το κορίτσι με τις μαργαρίτες

         

 

Κι έτσι, είπα ν’ανταμώσουμε εν σιωπή στην μέρα 

Μ’ενα χαμόγελο μονάχα..

Πόση σιωπή μπορεί νάχει ένα χαμόγελο, όμως;

 

Ουφ! Πάλι μίλησα! Σας χαμογελώ!

Digg This

12 responses to “Ενα χαμόγελο στην σιωπή..

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)Ούτε καλημέρα κα καλή εβδομάδα να μην πώ?Ααα θα σκάσω!:)

  2. Κοίτα τον ήλιο, άκου την σιωπή και χαμογελα!!!

  3. πόση σιωπή μπορεί να έχει ένα χαμόγελο; όση μια μπόμπα που σκάει, για ένα κουφό

    Αλέξανδρος
  4. καλημερααααα….!!!!! γλυκια μου Βεατρικη……ενα χαμογελο μπορει να πει παρα πολλα χωρις να κανει "φασαρια"……δε σωπαινει αλλα φωναζει δυνατα…εξαρταται απο εμας εαν μπορουμε να το ακουσουμαι!!!!!! 🙂 🙂 🙂 πολλα χαμογελα και φιλια….!!!!!!

  5. Ενα χαμογελο και μια λαμψη στα ματια ειναι αρκετα!Να μιλανε μοναχα στην καρδια!

  6. Ενα χαμόγελο… ενα λουλούδι …μια ευχή…. όλα αυτά σιωπηλά Καλό απόγευμααααααα βροντοφωνάζω !!φιλιά

  7. OTAN H SIOPH MILAEI GIA MAS TA LOGIA PERITEYOUN KALO APOGEUMA BEATRIKH MOU

  8. Ήρθα και γω φρέσκια φρέσκια, θα την πω τη καλησπέρα μου έστω και καθυστερημένα! Σου χαμογελώ και γω, αλλά χαρούμενα …όχι απο …κείνα τα χαμόγελα…!!! Φιλιά πολλά και γέλια ..όχι χαμόγελα!!!!

  9. Σου χαμογελώ λοιπόν κι εγώ καλή μου φίλη,να είσαι πάντα καλά.

  10. περιδιαβαίνοντας…. την σ ι ω π ή σου…… άκουσα…. θείες μελωδίες……σε ε υ χ α ρ ι σ τ ώ….. καλή μου ΦΙΛΗ!

  11. Eγώ θα πω το άλλο: Πόσο χαμόγελο περικλείει μια σιωπή? Τόσο όσο και δάκρυ… Στη δική μου σιωπή εναλλάσσονται διαρκώς τα δυο αυτά…Σε ευχαριστούμε Βεατρίκη μου! Καλή σου μέρα! 🙂

    Lady of Avalon

Σχολιάστε

