Παράθυρο στην θάλασσα   5 Σχόλια


      Τέλος Ιούλη! Και το καλοκαίρι καλά κρατεί. Η ζέστη άρχισε να αναδύεται πριν απ’ το ξημέρωμα και το θερμόμετρο αναμένεται ν’ανεβεί στα ύψη κατά το μεσημέρι. Απέναντί μου η θάλασσα γέμισε λευκά πανιά, στον ουρανό ενα απέραντο γαλάζιο. Ούτ’ αχνάρι μπαμπακιού. Κι η πόλη οσονούπω θα είναι υπ’ ατμόν.

       Για πολλούς είναι κιόλας η περιόδος της ανεμελιάς. Αυτό σημαίνουνε για μένα οι διακοπές. Να είσαι κάπου, όπου τ’ αλλα που’ ναι η καθημερινότητά σου, να τα έχεις αφήσει πίσω σου. Δεν είμαι αναμεσίς των πολλών. Οι υποχρεώσεις καλά κρατούν και ο χρόνος να πάρω άδεια από την σημαία δεν έφτασε. Αργεί ακόμη!

       Οχι, οτι παραπονούμαι. Κάθε τι έχει και τα καλά του! Η πόλη έχει και τα ωραία της. Κι ας είναι καλά τα Σαββατοκύριακα. Μικρές οάσεις πράσινου και μπλέ! Μόνο που δεν καλοπρολαβαίνει να φύγει από την μύτη μου η μυρωδιά της ασφάλτου,  απ’ τ’αυτιά μου ο αχός της πόλης και από την μνήμη το καμπανάκι των όσων έχω αφήσει πίσω και να και πίσω η επιστροφή εις τα γνωστά!

        Κι είναι κάτι τέτοια πρωινά, σαν το σημερινό, που απ’το παραθύρι μου, πριν βγώ στου δρόμου την πολυβουή και της ασφάλτου το λιοπύρι, βλέπω τ’ασπρα τα πανιά απέναντι να σεργιανίζουν στην θάλασσα την μπλέ και σταματώ την ματιά μου, να πάρω απ’ εκεινών των ταξιδευτών της την εικόνα της ομορφιάς του ατελεύτητου, και στην ανάσα μου να κρατήσω την δικιά τους. Οσο το μπορώ!

Τι καλά που έχω αυτό το παραθύρι! Το σύνορό μου τ’ άνοιχτό!

 Καλημέρα σε όλους και σε όλα!!!!!

 

Digg This
5 responses to “Παράθυρο στην θάλασσα

Subscribe to comments with RSS.

  1. Καλημέρα Βεατρίκη μου… Τι και αν αργούν οι διακοπές μας?Μπορούμε να ξεκλέβουμε λίγο χρόνο για να πίνουμε ένα καφεδάκι με τους φίλους και να χαλαρώνουμε κάποια απογεύματα…Μπορούμε να μετατρέψουμε με λίγο ουζάκι και κανα μεζεδάκι τα μπαλκόνια μας σε μικρές οάσεις…Καλά να περνάς… 😉

    Lady of Avalon
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ΕΓΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΓΚΡΙΖΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΒΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥULTIMA FRONTERA ALLORA…

  3. Καλημερα Βεατρικη μου αντε και κοντευουμε…αν και μεις ειμαστε σε θαλασσα..απλα ν\’αλλαξουμε λιγο αερα που λενε.Ωραια μουσικη..με το καλο σου ευχομαι και σε σενα..εως τοτε..παιρνε μυρωδιες και ματι απο το υπεροχο παραθυρι σου.Φιλάκια.

  4. Καλημέρα κορίτσια!!!!Μίνα μου, αυτό έχω κάνει. Εχω μετατρέψει την βεράντα μου- είναι και μεγάλη- σε μια πράσινη όαση πλουμιστή από πολλά χρώματα λουλουδιών! Βλέπει από την μια μεριά στο βουνό κι από την άλλη στην θάλασσα. ΅Ετσι με παρεούλα και μεζεδάκια και τα σχετικά περνάνε όμορφα οι βραδυές! Και, αν δεν είναι έτσι, υπάρχουνε και τότε άλλες εναλλακτικές. Είναι γιομάτος ο τόπος μου από πολλών ειδών ωραίες λύσεις. Ντόρα μου, ευτυχώς πούμαστε- και σύ και γώ- δίπλα σε θάλασσα..κι ανασαίνουμε απ\’ την αρμύρα της. Μαρία μου, όπως και νάναι,όμως, αυτό το άνοιγμα στους ορίζοντες είναι το κάτι άλλο..Αφήνει την ψυχή λεύτερη να αναζητήσει τα τελευταία σύνορα..Καλά να περνάμε όλοι μας!!!

    Βεατρίκη
  5. "Διακοπές"…..!!! Είδος προς εξαφάνιση !Καλημέρα Βεατρίκη .

    Βασίλης

Σχολιάστε

