Στην μετάβαση   10 comments


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      

 

Το φθινόπωρο είναι για μένα μια μετάβαση, σαν πως αλλιώς η Ανοιξη! Και γιαυτό λατρεύω αυτές τις δυο εποχές πιό πολύ από τις άλλες δυό.

Είναι η εποχή της μεταμόρφωσης! Τα πάντα αλλάζουν γύρω μας. Πόσο γρήγορα, πόσο εντυπωσιακά..Ανοίγω τα μάτια μου να βλέπω, τεντώνω τ’αυτιά μου να πιάνουν τους ήχους και τους ψιθύρους, αφήνομαι στον αέρα να τον γευθεί το δέρμα μου.. Θάματα συμβαίνουνε και κοιτάω νάμαι εδώ να τ’αντικρύζω..

Δεν χορταίνω να ζώ μ’όλες μου τις αισθήσεις το κάθε στάδιο τους προς αυτό που φαίνεται ως τέλος, να ζω σταλαματιά σταλαματιά αυτές τις μυριάδες των αποχρώσεων που σηματοδοτούν την πορεία, για το πολύμηνο ύπνο, την μεγάλη αναμονή  και μετά για να χαρώ την αναγέννηση..

Αχ! Η Ζωή!

Την καληνύχτα μου σε όλους!

Και καλό Σαββατοκύριακο!

Τα δέντρα είναι ακόμη πράσινα!

10 responses to “Στην μετάβαση

Subscribe to comments with RSS.

  1. αχ πω πω μ\’εκανες να δω το φθινοπωρο με αλλο ματι!!! ειλικρινα!!!η ανοιξη ειναι λατρεμενη και για μενα αλλα το φθινοπωρο δεν μου αρεζε ποτε(μαλλον επειδη το εχω συνδυασμενο μεχρι τα 18 με την αρχη του σχολειου και μεχρι σημερα με την εξεταστικη!)…..δεν το ειχα δει ποτε απο αυτην την οπτικη γωνια!!! ετσι μου ερχεται να βγω στο μπαλκονι να απολαυσω την νυχτα με τους ελαχιστους ηχους και τις μυρωδιες της!!!πραγματι τοσο υπεροχη η ζωη!!!!καληνυχτα Βεατρικη μου!!! και καλο σαββατοκυριακο! με πολλα χρωματα και αρωματα! φιλακιαααααα!

  2. Αχ! Δεσποινά μου, Δεσποινιώ! Οταν ήμουνα σαν εσένα, στις εξεταστικές του Σεπτέμβρη, μόνον το Φθινόπωρο δεν έβλεπα! Ομως, αργότερα το περπάτησα. Το φθινόπωρο, όπως και η άνοιξη μα κι αλλες εποχές το χζείς, το νοιώθεις σαν βγείς στην φύση και την αφουγκραστείς. Είναι από τις πιό όμορφες εποχές για μένα.. Εχει αυτή την γλύκα της μελαγχολίας, τα υπέροχα χρώματα και της αποχρώσεις της γής, των δέντρων. Δες , παρατήρησε τα όλα πως αλλάζουν..Και όσα δεν μπορούνε τις αλλαγές πως κινούνται γοργά για να βρούνε μέρη που τους αρέσουνε. Δες τα πουλιά μα και τους ανθρώπους.. Περπάτα το το φθινόπωρο στους εξοχικούς τους δρόμους, Δεν απέχουνε και πολύ , μην νομίζεις. Και μύρισε τον αέρα..και δες! Είναι ενα θαύμα!Καλό σου βράδυ αστέρι μου

    Βεατρίκη
  3. Υπέροχη φωτογραφία… Υπέροχο βιντεάκι στο οποίο δεν ξέρεις τι να πρωτοκοιτάξεις και να προσέξεις… Όπως και οι λέξεις σου και η μουσική που δημιουργούν στο μυαλό… Πάντα υπέροχη και λυρική… Καληνύχτα καλή μου από τα ματάκια μου κι εμένα…

  4. Και να Καίει η Ξύλινη Σόμπα………….και να βλέπεις τον άσπρο καπνό να ανηφορίζει……….και να κάθεσαι με το ταίρι ή με τους Φίλους………και δώστου κουβεντούλες……και να σου και τσαγάκι…..και να σου τα πουλώβερ να μοσχομυρίζουν…………..Μάλλον μπερδεύω τις εποχές ? …………………………. : )….Γειά Σου Β.

  5. Χαίρε ποιητική μου Βεατρίκη. Τα μπάνια μας, ομως, συνεχίζουν ε;Ευτυχώς που τα δένδρα είναι ακόμα πράσινα και …ευτυχώς που και η θάλασσα ειν\’ ακόμα μπλε.Φιλιά.

    Αναστάσης
  6. Καλησπέρα σας!!!Μόλις άκουσα τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού στην ΔΕΘ και σαν να κρύωσε απότομα η θάλασσα. Που μπάνια τώρα Αναστάση μου; Ασε που η ΕΜΥ είπε οτι αναμένονται αστραπόβροντα και μπόρες δυνατές, και νατάνε μόνον η ΕΜΥ που προβλέπει για μπόρες!Πάντως, Αιγιώτη μου, όντως μέχρις απόψε στην Πάτρα βράζουμε από την ζέστη. Εχει, όμως, αρχίσει μια άπνοια που προμηνύει βροχές. Αμποτες!Σάκη μου, χμμ, δεν κάνεις και τόσο λάθος, εξαρτάται που μένει ο καθείς μας, Να, για παράδειγμα πάνω στο χωριό του πατέρα μου στην πλαγιά της Γκιώνας, Παλιοξάρι Δωρίδας λέγεται, – υπάγεται στον Νομό Φωκίδας- είναι βέβαιο οτι οι σόμπες ανάβουνε τα βράδυα με όλα ..τα σχετικά τα ωραία, αν είσαι εκεί. Ο δρόμος προς το χωριό που βρίσκεται στην Ορεινή Ναυπακτία είναι όπως στην φωτογραφία..Απείρου κάλλους φυσικής ομορφιάς! Υπάρχει πάνω από τα χωριά που βρίσκονται κατά μήκος του δρόμου μεγάλο δάσος, πανέμορφο. Εκεί έχουνε ανοίξει δασικούς δρόμους και μπορείς να τους διασχίσεις πηγαίνοντας από το ένα χωριό μέχρι το τελευταίο. Είναι ένα χάρμα αισθήσεων! Ολο χρώματα και αποχρώσεις! Τι ονειρεμένος τόπος και με πόση ημιάγρια θάλεγα ομορφιά!! Ανασαίνω καλύτερα μόνο και που τον φέρνω στην σκέψη μου..Οπότε, Γιάννη μου πάρε τα ματάκια σου και κάντε καμμιά βόλτα κατά τα μέρη μου, αν σας παίρνει. Οχι οτι και τα δικά σας πάνε πίσω. Ηρθα κάποτε και τα τριγύρισα και ..έπαθα. Είσθε ευλογημένοι εκεί στο Πήλιο..Θαρθεί η ώρα που θα κάνουμε κουβέντα για την γιορτή του κάστανου πάνω στα ψηλά τα χωριά του Πηλίου.. Που να δείς πως την γιόρτασα την γιορτή υπό βροχή και με τον σάκο στην πλάτη παραγιομισμένο με υπέροχα καστανα!Αμα, πρώτα ο Θεός, έρθω κατά τα μέρη σου, να σας γνωρίσω τα δυό σας. Θάναι χαρά μου.Φιλιά σε όλους!Α! Ισως το είδατε μα να το πω κι εδώ το βίντεο είναι από την Ρουμανία το φθινόπωρο, όπως και το τραγούδι..Θαύμα έτσι;Καλή Κυριακή σ\’ όλους!!!!Και από Δευτέρα, να ανάψουμε στα προεκλογικάααα! Να είμαστε και εντός του άλλου κλίματος, οχι μόνον του φθινοπωριάτικου του καιρού μα με τα συν αυτώ….συμφωνείτε;

    Βεατρίκη
  7. Κ.αλό το φθινόπωρο αλλά εγώ θα μείνω αλλού γιατίμμμμμμμμ τώρα που το λες σαν να ψύχρανε απότομα ο Κ.αιρός μετά τις μεσημεριανές δηλώσεις τουυυυυυυυ Πρρρρρρρρρρρωθυπουργού…. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Υ.Γ.: Άντε περιμένω την Δευτέρα να ανάψουμε λίγο τα αίματα, χιχιχιχιχι! ((((((((((((-:

  8. Που το βλέπεις το φθινόπωρο Βεατρίκη μου? Εδώ σκάει ο τζίτζικας! Κάποτε είχαμε και εποχιακά ρούχα. Τώρα βγάζουμε το παλτό και βάζουμε το μαγιώ κατευθείαν! Οι μεταβάσεις έγιναν απότομες. Με μια κλωτσιά ο χειμώνας σε πετάει στο καλοκαίρι και αντιθέτως! Υ.Γ. Ήρθα!

  9. Α! Βιβή μου, το προσοδκώ πως και πως ναρθεί. Πειράζει δηλαδή που το ονειρεύομαι; Γιατί, μαζί με τον τζίτζικα σκάω και εγώ .Και δεν το μπορώ άλλο.Να φθινοπωριάσει θέλω! Κι είπα να πάω με το ημερολόγιο Χμ! Αμα πάμε καμμιά βόλτα στα περιξ τα λίγο ψηλότερα, την νοιώθεις την αλλαγή Βιβή μου. Οσο είμαστε εδώ στα νότια και δίπλα σε θάλασσα από το αμάνικο μας βλέπω κατευθείαν στην καπαρτίνα, οχι όμως και στο παλτό..οχι κι έτσι! Κ. αστέρι μου, καλώς ώρισες!Αποδημητικό μου προκύπτεις!Λαχταράς να ανάψουν τα αίματα ε; Κι εγώωωω!

    Βεατρίκη
  10. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Βεατρίκη μου…αν και εμένα η συγκεκριμένη μετάβαση δεν μου πολυ αρέσει! 😉

Σχολιάστε

