Μη σταματάς να μ’αγαπάς   14 Σχόλια


 

 

 

 

 

 

Απόψε η αγάπη μας θα γίνει ένα τραγούδι
στ αστέρια θα φτάσει ψηλά
ζωής λευκό λουλούδι.
Μη με ρωτάς γιατί πονώ
τα μάτια σου όταν κοιτάζω
βαθιά κρυμμένο μυστικό
το βλέμμα σου φορώ
κι αλλάζω.

 

Πίστεψα κι άφησα γι’ άλλη μια φορά
τη φωτιά της ψυχής να μ’ αγγίξει ξανά
με πράγματα, λόγια δικά μας μοναδικά
μιας αγάπης μικρής η βροχή ξεκινά
Μη σταματάς.

 

Στα όνειρά μας έρχεται, τα δίνει και τα παίρνει
Δεν ξέρω αν θ αντέξουμε σε αυτό
το κάτι που μας δένει.
Το χέρι μου στο στήθος σου
χαράζει μιαν αλήθεια
στο βάθος του ορίζοντα ο έρωτας
δε γίνεται συνήθεια.

 Πίστεψε κι άφησε γι’ άλλη μια φορά
τη φωτιά της ψυχής να σ’ αγγίξει ξανά
με πράγματα, λόγια δικά μας μοναδικά
μιας αγάπης μικρής η βροχή σταματά.
Μη σταματάς
Να μ’ αγαπάς.
                                                                                                                            Μη σταματάς
                                                                                                                             να μ’ αγαπάς

Μια αγάπη μικρή.. ο τίτλος του τραγουδιού

 

Για μένα, δεν υπάρχει μικρή αγάπη, μεγάλη αγάπη. ‘Η είναι ή δεν είναι

Κι είναι αυτή η αγάπη πέρα από εποχές, πέρα από τον χρόνο, πέρα από αποστάσεις ή συνήθειες..

Έτσι κι αν έλθουν τα φθινόπωρα, κι αν έρθουν οι χειμώνες, αυτή μένει εκεί ως σταθερά διαρκείας..Μια αγάπη..κι ένας έρωτας που δεν γίνεται συνήθεια..Πόσο μικρό μπορεί νάναι αυτό;

Πόσο μεγάλο;

Χωράει σε μετρήσεις τέτοιες ή άλλες άραγε;

Κι είναι το τραγούδι αυτό τόσο όμορφο, τόσο γλυκό

που μιλάει στην ψυχή

κι αναγαλλιάζει

‘Ετσι, είπα σήμερα να πω την καλημέρα μου

τούτη την φθινοπωριάτικη ημέρα που ξημέρωσε

Σε Σένα και σ’ όλους σας

Μην σταματάς να μ’αγαπάς..

Καλημέρα!!

 

14 responses to “Μη σταματάς να μ’αγαπάς

Subscribe to comments with RSS.

  1. καλημερα βεατρικη μου.http://www.youtube.com/watch?v=fU4o3MXDIrU

  2. Μια όμορφη καλημέρα κι από μένα.

    Bio-Μπαξές
  3. Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΟΠΟΤΕ…ΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΜΟΥ

  4. συμφωνω μαζι σου! :)))))) απολυτα!εδω η μερα ειναι ακρως καλοκαιρινη παντως!!! χιχικαλημερααααα! και φιλακια πολλα πολλα!

  5. Δεν θα σταματήσω…υπόσχομαι :)))

  6. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ….. Βεατρίκη μου

  7. ΧΑΙΡΕΤΩ ..

  8. καλησπερα Βεατρικη μου……πολυ ομορφη η επιλογη σου…..αυτο το τραγουδι της αγαπης…καλο βραδυ να εχεις…και ενα ομορφο σαβ/κο…….

  9. Εεεεε εγώ θα πρωτοτυπήσω πάλι και θα πω Κ.αληνύχτα! χιχιχιχ!ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζμουτς

  10. Νύχτωσε και ήρθα.Γιατί να έχει γίνει τοσο δύσκολο πια να διαβάζω ή να γράφω για την αγάπη;Ξέρεις τι ήρθε αυθόρμητα σε μια διαβάζοντας μια στροφή; "Έτσι κι αν έλθουν τα φθινόπωρα, κι αν έρθουν οι χειμώνες, αυτή μένει εκεί ως σταθερά διαρκείας… " σταθερά διαρκείας;Εγώ πάλι ένα εισητήριο διαρκείας ζήτησα κι ακόμη το περιμένω ;)Καλό σου βράδυ Βεατρίκη μου

  11. Η αγαπη δεν μετριεται βεατρικη μου.Δεν υπαρχει μοναδα μετρησης της. Η καρδια οριζει και οδηγει.Περα και πανω απο ολα ειναι.Μονοπατια και δρομους ανοιγει. σε αλλους κοσμους μας παει.. ιδανικους..απροσπελαστοι θα ταν χωρις αυτην.. πως μπορει να γινει συνηθεια λοιπον? πως μπορει να περιοριζεται απο τον χρονο και τις αποστασεις?

  12. καλο βραδυ Βεατρικη μου

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  13. Ω ! Τι χαρά που σας ακούω !Μια καλησπέρα με αγάπη από μένα για σας!Ετσι είναι Χριστιάννα μου. Δεν μετριέται η αγάπη. Αντζυ μου, αστερι μου, μέσα μας την έχουμε την αγάπη, δεν την ζητάμε πρώτα έξω μας. Και γύρω μας υπάρχει, ξέρεις.. Μα αν την βρούμε έξω , στο πρόσωπο ένός ανθρώπου- σε μια σχέση συναισθηματική- ερωτική, αυτή η δόση και ανταπόδοση- αυτό το εισιτήριο για το ταξίδι το μακρύ της διάρκειας, είναι, πιστεύω, μοναδικό!Και γιαυτό σπάνιο και τυχερό δώρο ζωής. Μα κι αν δεν έρθει, κι αν δεν βρεθεί αυτός ο άνθρωπος, θαρρώ, μην περιμένουμε για να δώσουμε από την αγάπη πουχουμε μέσα μας. Απλωσέ τη γύρω σου. Στους ανθρώπους που απαντάς, Στο κάθε τι. Λες, γιατί σου είναι δύσκολο να μιλάς ή να γράφεις για την αγάπη; Να σου πω, πως για χρόνια πολλά δεν μίλαγα καθόλου γιαυτήν και ούτε σήμερα μπορώ να πω οτι μου είναι εύκολο να μιλάω. Και ούτε, το κάνω τώρα, μου φαίνεται.. Περισσότερο σωπαίνω. Αλλο που χρησιμοποιώ λόγια άλλων, καμμιά φορά. Μα, ξέρεις, δεν είναι δικά μου λόγια.Κι αν πω να πω δυό πράγματα γιαυτήν, όπως την ένοιωσα, όπως την νοιώθω να έχει σταλάξει εντός μου, με δισταγμό το κάνω, να ξέρεις..Ποιός είναι ο ειδικός στην αγάπη; Εχει τόσες πολλές μορφές, μπορεί να εκφραστεί με τόσους διαφορετικούς τρόπους, μα στα λόγια , πάλι λειψή θαρρώ θάναι.Και, ίσως, έτσι, λέω τώρα, με τα λόγια, να στρεβλώνεται μερικές φορές.Μαρία μου, πόσο καιρό είχα να σ\’ακούσω κοριτσάκι μου! Νάσαι καλά ματάκια μου, Χαίρομαι που σου άρεσε η επιλογή μου.Σάκη μου, να πω πόσο με συγκίνησες που επέλεξες να με χαιρετίσεις από εδώ; Αλήθεια είναι.Β άσσω μου, φιλιά πολλά και πως λες και σύ, μια αγκαλιά μεγάληΚαι όσο για το Δεσποινιώ μας και την Κ. μας. .Χαράς ευαγγέλια ο αυθορμητισμός σας και το γέλιο σας! Ζουζουνίσματα γλυκά!Και για την Ντόρα μας, πολλές πολλές καλημέρες για αυριο. Θα λείπω και δεν θα μπορε΄σω να στις πω. Ούτε στην Ντόρα μα ούτε και σε σας, . Σαν γυρίσω από το ταξίδι , πρώτα ο Θεός, τα ξαναλέμε.Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

    Βεατρίκη
  14. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ…………….ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΟΟ………..

Σχολιάστε

