Kαι η βροχή ήρθε..   7 Σχόλια


   

 

         Βρέχει απόψε. Βαρειά μολυβένια σύγνεφα στον μουντό ουρανό, αστραπές στον ορίζοντα της δύσης πάνω από την βαθυγκρίζα θάλασσα την ανάγειλανε από νωρίς τ’απόγιομα. Την περίμενα ναρθεί και ήρθε την ώρα που είχα αποκοιμηθεί πιά..

         Βγήκα στην βεράντα ενώ η νύχτα είχε πιά έρθει.Τα νυχτολούλουδα ξεγελασμένα από την πρώϊμη σκοτεινιά χύσανε τ’αρωμά τους νωρίτερα. Μυρώθηκε ο τόπος ένα γύρω ανάκατος  με τ’αρωμα των βασιλικών. Η αράλια  σαν να υψώθηκε προς τον ουρανό και τα φύλλα της απλωμένα ένα γύρω κυρτώσανε να την δεχθούν παντού. Στη διάβα μου σκόρπια τα πανέμοφα πορτοκαλιά ανθάκια μια πρασινάδας στην περα γωνιά.. Δεν μπορέσανε ποτέ τους ν’αντισταθούνε στα πρωτοβρόχια. Παρασέρνονται από την πιό απαλή σταγόνα..Τόσο όμορφα, τόσο προσωρινά..Κι η βροχή συνεχιζει να πέφτει. Βρέχει σταθερά ως τα τώρα.

        Και είναι από ώρα τώρα ο μόνος ήχος, εκείνος της βροχής π’ ακούω. Οι ντουντούκες στην πλατεία σταματησαν από ώρα. Ο κόσμος έχει μαζωχτεί στα σπίτια. Οι ομπρέλλες λιγοστές στους γυαλιστερούς τους δρόμους της πόλης.

          Και εγώ, στις ώρες της αναμονής για το ταξίδι στο νησί που είναι να ξεκινήσω στις πρώτες ώρες μετά τα μεσάνυχτα, μένω να την ακούω να πέφτει.

           Ναι, είναι να πάω στην Τήνο. Στο νησί της Μεγαλόχαρης. Φεύγω σε λίγο. Δεν έχω ξαναπάει εκεί. Ηταν η αποφασή μου να πάω στο νησί από καιρό. Μα η πρόταση για τώρα, με ξάφνιασε. Εκτός προγράμματος… Μα είπα το ναι. Δεν ξέρω αν θα μου δοθεί και πότε άλλη ευκαιρία.. Μού είπανε, διάβασα, τόσα γιαυτό τον τόπο, για τις ομορφιές του, τα υπέροχα χωριά του, τον Πύργο, τον Βόλακα..και τόσα άλλα μέρη. Ολο ομορφιές είναι, μου είπανε. Ελπίζω να δώ μερικές από αυτές.

a

           Μαρία μου, αν θα διαβάσεις τούτες τις αράδες, να ξέρεις οτι θα προσευχηθώ και για σένα εκεί, στην Παναγιά. Θάναι, σα να πήγες εσύ, χαρά μου, που ξέρω πόσο το θες. Σ’ έχω στην σκέψη μου.

          Κι όλους σας, θέλω να ξέρετε, σας σκέπτομαι και επιθυμώ για  σας , φίλοι μου, νάστε όλοι καλά.  Είναι πολύς ο καιρός, που σχεδόν καθημερινά τα λέμε, καλημεριζόμαστε, ακούμε ο ένας τον άλλον και , στ’αλήθεια, σας νοιώθω φίλους μου. Και θα σας έχω στην σκέψη μου εκεί, σαν είμαι μπροστά Της, για νάστε καλά. Για νάχετε υγεία και αγάπη και χαρά στην ζωή σας.

Σας καληνυχτίζω με την αγάπη μου

       

7 responses to “Kαι η βροχή ήρθε..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Δεν είναι αυτή η βροχή που με πειράζει αλλά αυτή που υπάρχει εδώ και καιρό μέσα μου… και που φοβάμαι ότι θα ξεσπάσει σε καταιγίδα…Υγεία σε όλους και ειδικά στη φίλη Μαρία που αν είναι αυτή που ξέρω μάλλον έχω χάσει επεισόδεια…Καλή σου νύχτα Βεατρίκη μου και να\’σαι καλά που νοιάζεσαι για όλους μας!

    Lady of Avalon
  2. μια καληνυχτα και απο εμενα Βεατρικη μου…..εχω σκοπο και εγω να παω στη Παναγια της Τηνου, (εδω και καιρο το σκεφτομαι, αλλα δε ξερω το ποτε…..)να εισαι και εσυ καλα, αλλα και η φιλη σου η Μαρια (και ας μη ξερω πια ειναι, δεν εχει σημασια, αρκει που εινια φιλη σου…) καλο ταξιδακι λοιπον…καλο ξημερωμα….

  3. νασαι καλα Βεατρικη …. και μονο που μας σκεφτηκες ειναι αρκετο….

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  4. ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙΣ 1 ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ …….ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΦΑΗΛ-ΔΗΜΗΤΡΗ..! *301*..!..http://www.youtube.com/watch?v=nn8zSTwQNoQ….ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΝΑ ΧΕΙΣ……….Β.

  5. καλημερα βεατρικη μου σ\’ευχαριστουμε κοπελα μου βοηθεια σου να ειναι..αυτη η κινηση να προσευχηθεις για μια φιλη..ειναι οτι πιο ανθρωπινο μπορει να βγει απο τη γνησια ψυχη ενος καλου ανθρωπου.Να\’σαι παντα καλα,να σε φυλαει η Παναγια μας και ολο τον κοσμο μαζι!

  6. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ.

  7. Η Τήνος είναι ένα πανέμορφο νησί… που προκαλεί έντονα συναισθήματα…Τα το ζήσεις…. όπως εσύ ξέρεις…. βαθειά!ΚΑΛΟ Σου ΤΑΞΙΔΙ…. μάτια μουμια αγκαλιά μεγάλη….

Σχολιάστε

