Διδυμότειχο μπλουζ!!   11 comments


     

Και να που ήρθε η ώρα, ένα τραγούδι να με στέλνει  ταξίδι στον Βορρmdp011ά!

Στον Εβρο!

Στην Αλεξανδρούπολη!

Και πιό κεί, στο Διδυμότειχο!

 

     Κι οχι μόνο…

a

         Aς όψονται οι εκλογές! Ετσι, εμελλε να γνωρίσω την πρωτεύουσα του Εβρου, αυτό δείχνουν τα πράγματα..Μέσω της εκλογικής διαδικασίας και ενός τραγουδιού που άκουγα σαν συμπλήρωνα τα σχετικά έγγραφα!

        Διδυμότειχο μπλουζ και ο Μαχαιρίτσας, αγαπημένος δημιουργός και το υπέροχο δημιούργημά του, που όσο τ’ακουγα και ο ρυθμός του με την μελωδία του ρέανε μέσα μου, μου φέρανε αμέσως στον νού χίλιες δυο εικόνες.

        

Nestos River / Ποταμός Νέστος

         Την Βoρειοανατολική Ελλάδα,  τα ποτάμια μας του Νέστου και του Στρυμώνα, τα Δέλτα, τους υγροβιότοπους, τα ακρογυάλια, τα δάση της, τα γραφικά και ιστορικά  χωριά της ενα γύρω, όπως πολλές φορές διάβασα, είδα σε εικόνες και άκουσα γιαυτά,  την υπέροχη διαδρομή με το τραίνο της γραμμής Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη που είχα δεί κάποτε- χρόνια πρίν- σε ντοκυμανταίρ στην τηλεόραση και την είχα ερωτευθεί σαν την έβλεπα.

       Ονειρο τόχα από κείνη την ώρα που τοβλεπα το ντοκυμανταίρ, να την κάνω αυτήν την διαδρομή, αυτό το ταξίδι  στ’ ανατολικά της  Ελλάδας του Βορρά, την διάσχιση στα μέρη της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης μας.Κι αυτό θα κάνω, σκέφθηκα σαν άκουγα το τραγούδι, ηρθε η ώρα.

       Κι αναμεσίς όλων αυτών, στον νού μου,  ήρθε η πρωτεύουσα του Νομού Εβρου, η Αλεξανδρούπολη, έτσι όπως μου την είχε δώσει σε εικόνες περιγράφοντάς την, η διπλανή μου συμμαθήτρια στα μαθητικά θρανία του Λυκείου, σαν είμασταν στα δεκάξι μας, άρτι αφιχθείσα τότε  από κείνη την πόλη του Βορρά, στην Πάτρα του Νότου.

       ‘Ητανε, τότε στα δεκαξι μου, που πρωτάκουσα από κείνης της κοπελλιάς τα χείλη για την Αλεξανδρούπολη, την ιστορία της, τους ανθρώπους της, τις γειτονιές της, τον πολιτισμό της, για τους φαρδείς δρόμους της, για το λιμάνι της και τόσα άλλα..

        Δεν καλοθυμάμαι πιά την συμμαθήτριά μου, ίσως κι αν την ξαναβλεπα τώρα πιά να μην την αναγνώριζα, μιας και δεν την ξανάδα από τότε. Και τ’ όνομά της, τόχω ξεχάσει από καιρό πιά.

        Μα, είναι σαν νάναι ζωντανά πίσω από τα μάτια μου, τα δάχτυλά της, όπως τα κινούσε για να συνοδέψει τα λόγια της τοτε στα δεκάξι της,  να περιγράψει την πόλη πούχε γεννηθεί και είχε μεγαλώσει,  να μιλήσει γιαυτά που ‘νοιωθε για κείνη πέρα από λόγια. Θυμάμαι ακόμη το κορμί της το ψιλόλιγνο κατά πως έγερνε προς τα μπρος  λες κι ήθελε να την πάρει όλη την πόλη και τις θυμησές της στην αγκαλιά της μέσα.. Μα πιότερο, θυμάμαι,  κείνες οι αποχρώσεις στην φωνή της σαν την άκουγα, γιομάτες από αγάπη και νοσταλγία για το μέρος πουχε αφήσει πίσω της και της έλειπε. .

       Από τότε, μέσα από τα μάτια κείνης της συμμαθήτριας που δεν θυμάμαι τ΄ονομά της πιά, μεσα από τον ψίθυρό της και τους τόνους της  τους νοσταλγίκούς, θαρρώ, την ξεχωρισα τούτη την πόλη και έταξα στον εαυτόν μου κάποτε να πάω εκεί..

       Κι έτσι, όπως αργοσβηναν οι νότες του τραγουδιού, καταστάλαξε η απόφασή μου.

       Είναι η ώρα να πάω εκεί, είπα στον εαυτόν μου. Προορισμός μου, η Αλεξανδρούπολη είπα. Και το ‘βαλα στο πρόγραμμα

       Κόντεψε ν’ αναποδογυρίσω τον κόσμο γιαυτό το ταξίδι, για το κάνω όπως τ’ονειρεύτηκα! Και αν χρειαζότανε, θα τόκανα!. Μα, δεν χρειάστηκε. Ισα που τον κούνησα και ήλθε αυτός προς την μεριά μου… για πάω ευκολότερα εγώ προς εκείνον.

        Τώρα που γράφω τούτες τις αράδες τοιμάζω τα πράγματά μου. Σε λιγες ώρες  ξεκινώ το ταξίδι, φεύγοντας για  να πετάξω προς την πόλη εκείνη. Και μετά, τον δρόμο της επιστροφής θα το ξεκινήσω μ’εκείνη την διαδρομή μες στο τραίνο της γραμμής ως την Σαλονίκη. Οπως τόχα ονειρευτεί.

a

Την καλημέρα μου σ’ όλους!

Και τα ξαναλέμε, μετά τις εκλογές, σαν επιστρέψω με το καλό!

Φιλιάαα!blovekiss

 

‘Αλλος για Αλεξανδρούπολη;

11 responses to “Διδυμότειχο μπλουζ!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. YPEROXO TRAGOYDI BEATRIKH MOYYPEROXES ANAMNHSEIS KAI SOY EYXOMAI KALH EPISTROFH KAI PALI KONTA MASNA SAI KALA KAI KALO MHNAAAAAAAAFILAKIA POLLA…

  2. καλημέραα!Καλό μήνα!Καλό ταξίδι!!!Αν υποσχεθώ ότι θα είμαι καλό παιζάκι θα με πάρεις μαζί σου για εφορευτική????Φιλάκια!

    Lady of Avalon
  3. I\’ve been looking for the right way to salvation, God has guided me God is one reason Jesus Messenger of God Last Mamedrcol God of the Apostles of God Salvation of the devil and hell Salvation with God and His Messenger Muhammad in the religion of Islam Search and deepen in the Book of Allah Quran Introduction to Islam from near And then compare the religions, and decided your fate to Nurul Islam, salvation, and God\’s satisfaction, then you to heaven Nurul Islam cures all the problems and black-Low

  4. Καλημέραααα! καλό μήνα! Πρωτομηνιά σήμερα!Είχε, δεν είχε το Ισλάμ, ήρθε στα μέρη μου, πριν πλησιάσω εγώ σ\’εκείνο..Είδατε πιό κάτω;;; Κυριέ μου! Αμάν οι φανατικοί!Μίνα μου, αστέρι μου, τα καλά παιδάκια τα παίρνω, μα σαν εφορευτική , κομματάκι δύσκολο. Ως γραμαμτέα, όμως!! Για σκέψου το τι εκλογές θα φτειάχναμε παρέα! Χαμός Θα γινότανε!Λοιπόν, τι κρίμα! Την μεν εφορευτική θα πάω να την βρώ εκεί, η γραμματέας , όμως, με βρήκε ήδη αυτή! Μικρός ο κόσμος! ! Πετρούλα τ\’ονομά της και δεν την έχω δεί ακόμη!Μα, φιλιώσαμε ήδη ( από τηλεφώνου!). Θα κάνουμε, πιστεύω, καλή συνεργασία όλοι μας εκεί.Μαρία μου, είδες, είδες τι κάνει ένα τραγούδι;; Μπορεί να κινήσει τον κόσμο ολάκερο!Ασε, που καθώς τόλεγα πως έγινε και είναι να πάω κατά τα μέρη εκείνα, οι φίλοι μου, αναθυμηθήκανε το καιρό πουσαντε φαντάροι εκεί, τις σκοπιές στ\’απόμερα μέρη τα συνοριακά, τις ασκήσεις με τα τανκ, το μακρύ ταξίδι μες στο χακί και στην αβάσταχτη σιωπή ενός τραίνου προς εάνα αφόρητο προορισμό! Και δός του το κρασί να ρέει. Και οι συγκινήσεις και οι μνήμες τους ν\’απλώνονται.. Και τι δεν μου πανε..Και να το τραγούδι του Διδυμότειχου μπλούζ σε πρωτη θέση, να και η Αλεξίου με το " Ελα στην παρέα μας φαντάρε" Πως δεν είπανε να ταξιδεψουν και αυτοί μαζί μου.. Ας όψονται οι εκλογές. Καλό βόλι!!!!

    Βεατρίκη
  5. καλημερα και καλο μηνα Βεα….ομορφος προορισμος….προκειται να παω συντομα..!!!καλο ταξιδι να χεις …και καλα να περασεις!!

  6. Άναψες κεράκι που σού πα ?….Γειά Σου Βεατρίκη και καλό Δρόμο !

  7. Οκ !..*Τώρα είδα την σημείωση Βεατρίκη !..Καιρός για αποχωρήσεις από την μεριά μου πλέον,σε λίγες μέρες όμως !……………………………………………………………………Σε Ευχαριστώ μέσα από την Ψυχή μου !Να Θυμάσαι..ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΤΕΤΡΑΠΕΡΑΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΠΕΙΣ!!!!!!!ΜΠΕΣΑ!!!!!!….ΒΥΕ..

  8. καλά να περάσεις

    Αλέξανδρος
  9. Καλό δρόμο καλή μου και καλά να περάσεις, παρ\’ όλη την κούραση… Πράγματι πολύ όμορφες διαδρομές… Τις έκανα πολλές φορές φαντάρος αλλά η ψυχολογία μου τότε δεν με βοηθούσε ν\’ απολαύσω τα τοπία… Περιμένω τις εντυπώσεις σου…

  10. Καλό ταξίδι καλη΄μου Βεατρίκη και να είναι όλες σου οι διαδρομές όπως τις ονειρεύτηκες!!!Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα να έχεις

  11. Πολύ όμορφη η περιγραφή σου…Πιστεύω να σου έμειναν οι καλύτερες εντυπώσεις…

Σχολιάστε

