Περί αρχόντων και..αρχομανών και άλλων σχετικών   16 Σχόλια


 

              …που λέχθηκαν αιώνες πολλούς πριν, γύρω στα 470 π.Χ στην Μακρυνή Κίνα από ένα φιλόσοφο άνθρωπο, τον Κομφούκιο.

Το τέμπλο του Κομφούκιου
στην Ινδονησία

 Kongzi-MingΚεφάλαιο 20ο του Λαν Γιού (Lun Yu),    στίχος 2

 

  Το κείμενο που ακολουθεί είναι ένα απόσπασμα από τον διάλογο μεταξύ του Κομφούκιου και του μαθητή του Τζου Τσάνγκ ( Tzu Chang)

 

Από Τα Ανάλεκτα του Κομφούκιου

blu

 

Ο Τζου Τσάνγκ ( Tzu Chang) ρώτησε τον Κομφούκιο:
" Ποιά είναι τα προσόντα για την δημόσια υπηρεσία;
Ο Κομφούκιος είπε:
" Σεβάσου τα πέντε είδη αρετής και απόβαλε τις τέσσερες ανηθικότητες και θα έχεις τα προσόντα για δημόσια υπηρεσία."
Ο  Τζου Τσάνγκ ( Tzu Chang) είπε:
" Τι μπορεί να ονομαστεί: Τι ονομάζουμε τα πέντε είδη της αρετής;"
Ο Κομφούκιος είπε:
" Ο άρχοντας είναι γενναιόδωρος αλλά οχι υπερβολικός. εργάζεται χωρίς διαμαρτυρία, έχει επιθυμίες χωρίς να είναι άπληστος, είναι εν ειρήνη αλλά οχι υπερόπτης και εμπνέει σεβασμό και οχι φόβο."
Ο  Τζου Τσάνγκ ( Tzu Chang) είπε:

" Τι μπορεί να ονομαστεί: Γενναιόδωρος αλλά οχι υπερβολικός;"
Ο Κομφούκιος είπε:
" Δώσε στον λαό ο, τι είναι ωφέλιμο γι’αυτόν, δεν είναι αυτό γενναιοδωρία και οχι υπερβολή;
Επέλεξε να διοριστεί ο λαός μόνον όταν είναι η κατάλληλη ώρα, και τότε ποιός θα παραπονιόταν;
Επιθυμείστε εκείνο που είναι φιλάνθρωπο, θα μπορούσε αυτό να θεωρηθεί απληστία;
Να είσαι κύριος είτε συναλλάσσεσαι με τους πολλούς είτε με τους λίγους, είτε με τους μεγάλους είτε με τους μικρούς, δεν επιδιώκεις  να είσαι απρεπής και δεν θα βρίσκεσαι έτσι εν ειρήνη και χωρίς υπεροψία;
Τα δικαιώματα του κυρίου, με τα ενδύματά του και με τις κομμώσεις του ατενίζει εμπρός με σεβασμό, εμπνέοντας δέος, αναγκάζει τον λαό να είναι ανήσυχος.
Αυτή δεν είναι έμπνευση σεβασμού αλλά οχι φόβου;"
Ο  Τζου Τσάνγκ ( Tzu Chang) είπε:

" Τι μπορεί να ονομαστεί : Οι τέσσερες ανηθικότητες;"
Ο Κομφούκιος είπε:
¨Το να θανατώνεις χωρίς να διδάσκεις μπορεί να ονομαστεί βαναυσότητα.
Το να κρίνεις τα αποτελέσματα χωρίς τις προϋποθέσεις μπορεί να ονομαστεί τυρρανία.
Το να δίνεις χρονικά όρια ή να δίνεις εσφαλμένες διαταγές, μπορεί να ονομαστεί υπεξαίρεση. Οπως οταν δίνεις κατά την διάρκεια της διαδικασίας παραλαβής και πληρωμής.
Το να μην είσαι γενναιόδωρος, αυτό μπορεί να ονομαστεί αρχομανίa
blu

              Αυτά και ..χωρίς άλλα τινα σχετικά επί των άνω από μένα. Κανα δύο ερωτήματα μόνο: Λέτε ναναι ακόμη επίκαιρα τα του διαλόγου; Λέτε να είναι ακόμη χρήσιμα; Χρειάζονται ή μήπως θεωρούνται περιττά και και γιατί ;

              Και κChineseConfucius3άτι άλλο:  Ο  Κομφούκιος, που ορθότερα έγινε γνωστός με το όνομα Κανγκ Τσιού, γεννήθηκε το 551 π.Χ. (220 έτος του Δούκα Σιάγκ), στο Τσου, μια μικρή πόλη της πολιτείας Λου, όπου σήμερα βρίσκεται η επαρχία Σαντάγκ ( Santaunng)  της Κίνας και πέθανε κατά το έτος 479 π.Χ. Ενταφιάστηκε, εκεί όπου σήμερα είναι η πόλη της Κίνας  Qufu, εκεί στο κέντρο του πασίγνωστου  δάσους του Κομφούκιου. Ο τάφος του είναι άδειος. Ούτε και αυτός απέφυγε την σύλληση

  

  Πηγή καταχωρηθέντος κειμένου από τα Ανάλεκτα: http://www.confucius.org/lunyu/greek/greek_ndbio.htm

Advertisements

16 responses to “Περί αρχόντων και..αρχομανών και άλλων σχετικών

Subscribe to comments with RSS.

  1. τά σβησα όλα πάλι κατα λάθος…………(ειμαι κουρασμένος,Με πόνεσε το κεφάλι..με κουδούνιασε ο Κομφούκιός σου,3 φορές το διάβασα)….Ας γράψουν αυτοί που μελετούν..!ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ Β..

  2. Ευχαριστούμε Βεατρίκη!Είχα κάνει και γω αναφορά στο έργο και στις ρήσεις του Κομφούκιου…Κάποια πράγματα είναι πάντα επίκαιρα!Καλή σου μέρα! 🙂

    Lady of Avalon
  3. πολες καλες περιγραφες, με ωραιες φωτογραφιες.ηξερα διασπαρτα μερικα πραγματα, αλλα εβαλες μερικες γνωσεις στην… θεση τους :[

  4. Καλημέρα σ\’ όλους!Μιας και ο λόγος του Κομφούκιου περί ασκήσεως της εκτελεστικής εξουσίας από τους Αρχοντες και περί ανηθικοτήτων και αρχομανίας και των λοιπών σχετικών και καθ\’όλα ασχέτων με την σημερινή πραγματικότητα, αλλά πάντα αφορώντα στην επικαιρότητα και όντα διαχρονικής αξίας, όπως τα ιδανικά, να πω εδώ και τούτο:Οτι ο ίδιος ο Κομφούκιος υπήρξε για ένα διάστημα στην μακρόχρονη ζωή του ένας άνθρωπος της εκτελεστικής εξουσίας , πολιτικός ανήρ , δηλαδή…Ανέλαβε στα σαράντα του την διοίκηση μιας πόλης , έγινε μετά κάτι σαν υπουργός Δημοσίων έργων και μετά την θέση του Μεγάλου αξιωματούχου της Δικαιοσύνης στην πολιτεία της Λου, μα αποθαρρύνθηκε γρήγορα από την επικρατούσα διαφθορά και την περιξ του ανηθικότητα και ..τα βρόντηξε ή εξεδιώχθη (Δεν το έχω αποσαφηνίσει!). Μάλλον, λέω, απέτυχε ως πολιτικός!! Προτίμησε να περιπλανηθεί ανα τήν χώρα διδάσκοντας και μετά γύρισε στην γενέθλια γή του και να διδάσκει ως τα βαθιά του γεράματα! Εννοείται, οτι το έργο του αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε γιαυτό από τον Αυτοκράτορα της Κίνας μετά θάνατον! Και πολύ αργότερα, μερικούς αιώνες ύστερότερα δηλαδή και μάλιστα γύρω στα 739 π.Χ. αποκλήθηκε από τον τότε Αυτοκράτορα ως "Βασιλικός", δηλαδή με την ανώτατη τιμή που μπορούσε να τιμηθεί κάποιος στην Αυτοκρατορική Κίνα.Ουδείς προφήτης στον τόπο του!!!. Θα ξέφευγε ο Κομφούκιος; Γιαυτό , λέω το ρηθέν, να το υιοθετήσω ως αξίωμα!

    Βεατρίκη
  5. Άνθρωπος ο οποίος έχει αποδείξει στους συνανθρώπους του,μπορεί να τους κρίνει αυστηρα..!…Άνετα..!..Για καλό όμως και όχι για αρωωστημένες καταστάσεις,να βάλει δηλαδή τον κάθε κατεργάρη στη θέση του..!Κάπως έτσι..!..Δέν στέκουν όλες με βάση το σήμερα κατα τη γνώμη μου,πιθανόν να μήν γνωρίζω..!Πόλύ μέτρο μπαίνει μέσα στις ανφορές των αρετών αυτών έτσι όπως τα αναφέρει ο κουμφούκιος αλλά δέν θαρρώ να στέκουν έτσι όπως τα λέει,\’ισως να μήν έχουν όόόλη την επεξήγηση μέσα στα παραπάνω του οι του διαδικτύου και να αλλοιώνουν την επεξήγησή του..!….

  6. Ο συγκεκριμένος φιλόσοφος είναι κατά πολύ νεώτερος του ΓΝΩΣΤΟΥ κομφούκιου ο οποίος έζησε περίπου το 3.000 Π.Χ.Προφανώς πρόκειται για κάποιον ΝΕΩΤΕΡΟ ΜΟΝΑΧΟ που μυήθηκε στον μοναχισμό τύπου παγόδας.

    Γιώργης
  7. Καλό βράδυ φίλη Βεατρίκη.Συγχαρητήρια!!!Κομφούκιος…και ανάλεκτα…..απ\’ τα αγαπημένα μου κείμενα.Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις.Άννα

  8. Πολύ καλή ανάρτηση!!!

  9. Σάββατο και ήδη μεσημέριασε!. Από ένα γειά και ευχές για καλό Σαββατοκύριακο σ\’ όλους! Ευχαριστώ τον καθέναν σας για την συμμετοχή και το ενδιαφέρον σας μα και για τα καλά σας λόγια, ως προς αυτά δε που προέκυψαν στο μεταξύ, ας πω τα εξής:Τα ανάλεκτα είναι κείμενα που συνέλεξαν και έγραψαν μαθητές του γνωστού, καθώς λές, Γιώργη μου, Κομφούκιου . Δεν αφοράν σε άλλο πρόσωπο και τότε , καθώς λέω στην καταχώρηση, εζησε ο φιλόσοφος ο Κομφούκιος. Είναι εύκολο να το διασταυρώσεις. Να το δούμε και πιό σφαιρικά;Οταν γεννιόταν ο Κομφούκιος, σε μας, εδώ στον Ελλαδικό χώρο, πέθαινε ο Αναξίμανδρος ο φιλόσοφος, είχε ήδη γεννηθεί ο Πυθαγόρας ο Σάμιος και η Αθήνα ζούσε τις τελευταίες στιγμές της τυρρανίας του Πεισίστρατου, ενώ ταυτόχρονα εκεί που σήμερα είναι το μακρυνό Νεπάλ (στα σύνορα Νεπάλ και Ινδίας) ζούσε μεγαλώνοντας ο Βούδας. Στην δε άλλη μεριά της γής οι Κέλτες έκαναν τότε κατακτητικές επιδρομές κατά των Βρεττανικών νησιών, οι Βίκιγκς μόλις ξεκινούσαν την προιστορία τους, στα μέρη της σημερινής Λατινικής Αμερικής οι Ινκας ήδη δεσπόζανε με τον πολιτισμό τους, ενώ οι προ των Ινκας μεγάλοι και σπουδαίος πολιτισμοί των Ολμέκων και των Μάγιας είχαν ήδη φτάσει προ πολλού στον κολοφώνα της ανάπτυξής τους και διήγαν ήδη την λεγόμενη προκλασσική περίοδό τους.Στα χρόνια ζωής του Κομφούκιου, συγκλονιστικά γεγονότα σημάδεψαν τον γνωστό ιστορικά κόσμο. Ενδεικτικά αναφέρω και μόνο για μας εδώ στον Ελλαδικό χώρο οτι σ\’αυτήν την περίοδο τέθηκαν τα θεμέλια της μετέπειτα Αθηναικής Δημοκρατίας του λεγόμενου Χρυσού αιώνα, από τον Κλεισθένη στην Αθήνα, γένηκαν οι εκστρατείες των Περσών εναντίον των Ιωνικών πόλεων και μετά της πόλης των Αθηνών και των άλλων Ελληνικών πόλεων, είχαμε την μάχη στον Μαραθώνα εναντίον των Περσών (490πΧ) και μεσα σ\’ολα αυτά φτειάξαμε και τις τριήρεις (τα πλοία).Στυλιανέ μου, δεν γνωρίζω αν ο Γιώργης εννοούσε τους θεϊκούς μυθικούς αυτοκράτορες της Κίνας ή κάτι άλλο, μα σε ευχαριστώ και γιατί χάρις στην παραπομπή σου οδηγήθηκα σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο για την πολιτική Ιστορία της Κίνας. Και από την ανάγνωσή του, ένα αστειάκι μου τώρα αλλά μούμεινε απορία, πως να το κάνουμε : Γιατί, στο καλό,όπως γράφεται εκεί, ο Μαλρώ να επωνόμασε την μηχανορράφο και διεφθαρμένη παρανοική σύζυγο του Μάο Τσε Τουνγκ, την Tσιάvγκ Τσινγκ, ως την Κινέζα Γρέττα Γκάρμπο; Δεν είναι κρίμα για την " Θεά"; Σάκη μου, ασε με να σου πω, πως από ο,τι παρετήρησα στο παραπάνω κείμενο, ο Κομφούκιος δεν προβαίνει σε καμμιά κρίση ανθρώπων. Τις πράξεις τους και δή αυτές εκείνων που ασκούν ή επιδικώκουν να ασκήσουν εξουσία περιγράφει και εκείνες χαρακτηρίζει και αξιολογεί. Μάλιστα, στο αντίθετο από το συμπερασμά σου, κατατείνω. Στο οτι, δηλαδή, ένας άνθρωπος , όπως κι ο Κομφούκιος, που έχει περάσει μεσα από την πρακτική και την εμπειρία της άσκησης της πολιτικής εξουσίας, δεν μπορεί νάναι απόλυτος στις κρίσεις του επάνω στην πράξη και οφείλει να είναι πολύ πολύ προσεκτικός στην διαμόρφωση της κρίσης του αυτής και μόνον αφου λάβει υπ\’ οψιν του όλα τα δεδομένα , και τις ειδικότερες συνθήκες και τις προυποθέσεις που ωδήγησαν στην συγκριμένη -υπό κρίσιν πράξη για να μην θεωρηθεί η πράξη του τυρρανία και από τις πολλές χαρακτηρισθεί κι αυτός ως τύρρανος. Σου θυμίζω, σχετικά με τα παραπάνω που λέω, τις μια από τις ονομαζόμενες από αυτόν τέσσερες ανηθικότητες: " Το να κρίνεις τα αποτελέσματα χωρίς τις προϋποθέσεις μπορεί να ονομαστεί τυρρανία." Πιστεύω οτι ισχύουν και γενικώτερα για τον κάθε άνθρωπο στις σχέσεις του αυτά..Ομως, έχεις δίκηο, από ο,τι έχει περιέλθει σε γνώση μου, ο Κομφούκιος έθετε μέτρο και μιλούσε για ισορροπίες, για ανθρωπιά και οχι για καταχρήσεις και αυθαιρεσίες. Τώρα, το πολύ ή το λίγο είναι θέμα σχετικό, νομίζω Και κάτι άλλο Σάκη μου, η μετάφραση και η απόδοση του παραπάνω κειμένου στα Ελληνικά από τα Κινέζικα, τέθηκε από μένα όπως ακριβώς την ωρήκα εκεί όπου στο τέλος της καταχώρησης παραπέμπω. Επειδή δεν γνωρίζω Κινεζικά και αν και εκτίμησα οτι πάσχει στην απόδοση στην Ελληνική, προετίμησα να μην αλλάξω ούτε την τελείαν της. Το νόημα , όμως "βγαίνει" αν αναγνώσει το κείμενο κανείς πιό ελεύθερα και με τον τρόπο που σκεφτόμαστε , ελληνικά δηλαδή.Αννύρα μου και Μάριε, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Νάστε και νάμαστε ολοι μας καλά να τα λέμε!

    Βεατρίκη
  10. EINAI ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ ότι ο Κομφούκιος ιδρυτής της διδασκαλίας του κομφουκιανισμού έζησε το 3.000 Π.Χ. περίπου και αυτό είναι ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ. Οι πληροφορίες του κυρίου Παπαδόπουλου μοιάζουν με αυτές των ανθρώπων που ακούνε κεράσι και νομίζουν ότι κάποιος θα τους κεράσει κάτι.Ο Κομφούκιος που αναφέρομαι εγώ είχε ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ και ο φιλόσοφος Κομφούκιος στον οποίο αναφέρεται η εγγραφή είχε συνολικά ΤΡΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ. Το τρίτο το έλαβε τιμής ένεκεν και επειδή η σοφία του παρομοιάστηκε με του ΑΡΧΑΙΟΥ Κομφούκιο ο οποίος ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΒΑΣΙΛΕΨΕ. Έζησε ΤΑΠΕΙΝΟΣ και ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ αφού ήταν ο Γέροντας σοφός διδάσκαλος. Ο Νεώτερος Κομφούκιος απλά έζησε σε ένα Μοναστήρι τύπου Παγόδας όπου και δίδασκε μέχρι που τον βρήκε ο θάνατος. Ο Τάφος του συλλήθηκε από ανθρώπους που θέλησαν να μελετήσουν ΤΟ ΑΦΘΑΡΤΟ του σώματος του το οποίο είχε την μορφή σκηνώματος όπως οι γνωστοί Άγιοι της Ορθοδοξίας αλλά και μερικοί Άγιοι Φαραώ και φυσικά ο Ερμής ο Τρισμέγιστος του οποίου ο τάφος βρίσκεται μαζί με τον τάφο του Ακενατόν ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑ. Θυμάμαι κάποτε αναφέρθηκε ως έτος σύλλησης του τάφου το έτος 1956.

    Γιώργης
  11. Φυσικά μερικοί διαβάζουν δύο αράδες και νομίζουν ότι ευτές εμπεριέχουν όλη την γνώση του κόσμου και φυσικά την θεωρούν αλάνθαστη. Αναφέρομαι στον κύριο Παπαδόπουλο που η λογική του μοιάζει με αυτών των ανθρώπων που νομίζουν ότι ο Φτερωτός Ερμής και ο Ερμής ο Τρισμέγιστος είναι ένα και το αυτό πρόσωπο. Εδώ κατάφεραν και τον συσχέτισαν με τον θωτ ο οποίος έφερε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ όνομα.Τέλος Παπαδόπουλος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ και υπάρχουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Ανάλογα και ο Κομφούκιος ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ.Καλή μου ΒεατρίκηΚαταλαβαίνεις γιατί με θεωρούν απολύτο μερικοί. Εν΄ώ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πόσοι άνθρωποι φέρουν το όνομα Παπαδόπουλος είναι σε θέαση να γνωρίζουν πόσοι φιλόσοφοι υπήρχαν στην Κίνα με το όνομα κομφούκιος.Με κρίση αυτής της μορφής η γνώση θα γίνει ΚΟΥΡΕΛΙ και στο τέλος τα παιδιά μας θα μαθαίνουν τα αμελέτητα του κάθε Παπαδόπουλου που ενδέχεται να μην είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ο πούλος ενός Παπά (χιούμορ κάνω και πειράζω) και όπως προέκυψε το όνομα. Καλό σας απόγευμα και ειδικά στον παντογνώστη φίλο μας.

    Γιώργης
  12. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ η αναφορά σου στους αρχαίους είναι αναφορά στον ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ κομφούκιο στον οποίο αναφέρεται η εγγραφή σου. Ο Κομφούκιος ο οποίος ήταν ιδρυτής της θρησκείας του κομφουκιανισμού έζησε το 3.000 Π.χ. και είναι ΠΑΜΠΟΛΛΑ τα βιβλία που αναφέρουν αυτή την χρονολόγηση. Απλά μερικά μαθητούδια έμαφθαν για τον Κομφούκιο τον νεώτερο και ταύτισαν ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. Κάποτε δημοσιεύτηκαν τα σχετικά που αναφέρεις και στην Ελλάδα και μερικοί καθηγητές ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΛΟΥΣΑΝ γιατί ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΠΥΡΟΣ που αναφέρει μερικές διδασκαλίες που είναι γνωστές ως του Κομφούκιου και ο πάπυρος αυτός εμπεριέχει ονόματα Βασιλέων της Κίνας που έζησαν το 3.000 Π.Χ. Αυτό όρισε και την διαφορετικότητα του προσώπου την οποία μερικά μαθητούδια όπως προανέφερα ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ τους καθηγητές τους κάποτε θεώρησαν ότι Κομφούκιος έζησε μόνο ένας.Βέβαια εσείς αν νομίζετε ότι τα πράγματα δεν έχουν όπως σας τα περιγράφω ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Κρατήστε την άγνοιά σας να κρατήσω την δική μου.

    Γιώργης
  13. Εξαιρετική καταχώρηση Βεατρίκη!

  14. Γιώργη μου, καλησπέρα και να σε βεβαιώσω για κάτι: Μαθήτρια και μαθητούδι δηλώνω, τον ρόλο του καθηγητή δεν τον είχα, ούτε τον διεκδίκησα ποτέ. Είμαι ενα από τα μαθητούδια που λες που μόλις και διάβασαν πέντε αράδες, και μερικά πράγματα ομολογώ, σαν και αυτά, μόλις και στην αρχή της ψηλάφησής τους είμαι. Μόνον ζητώ από σένα, μιας και εδώ εκφράζω διαφορετική θέση σύμφωνα με αυτά που έχουν περιέλθει ως τα τώρα σε γνώση μου και επειδή αυτό που ισχυρίζεσαι είναι σημαντικό, να μπορούσες να κάνεις μια αναφορά σε σχέση με τον Κομφούκιο, τον ιδρυτή του Κομφουκιανισμού που κατά πως λες έζησε στα 3000 πΧ , στις πηγές ή σε κάποια από αυτές που να θεωρείται αδιαμφισβήτητη για τις πληροφορίες σου προς ενίσχυσιν και εδραίωσίν τους από την μια αλλά ,το κυριώτερο, για να μπορέσω να τις μελετήσω και γώ και άλλου που ίσως διαβάσουν τούτες τις γραμμές..Μονο να σου πω οτι για τον Κομφούκιο που εγώ λέω, γι αυτόν των αναλέκτων και των λοιπών, ούτε έζησε ο άνθρωπος σε μοναστήρι ή παγόδα, ούτε βασιλιάς υπήρξε ποτέ από ο,τι διάβασα. Διδάσκαλος ήτανε και ευγενής και όντως είχε και άλλα ονόματα, όπως ήδη συμπεριέλαβα ένα στην καταχώρηση. Αιώνες μετά τον θανατό του, του αποδόθηκε από τον τότε αυτοκράτορα ο τιμητικός τίτλος " Βασιλικός" λόγω της σημαντικότητας και της αξίας του έργου του.Εδώ, κάνω δύο παραπομπές μοναχά που είναι σύμφωνες με τα όσα εν γένει αναφέρω σχετικά με το πρόσωπα Κομφούκιος 孔夫子, Κονγκ Φούτζι ή Κ\’ουνγκ-φου-τζου, κυρ. "Διδάσκαλος Κονγκ", ως ιδρυτή του Κομφουκιανισμού : 1) Go to source web page: Κομφούκιος – Βικιπαίδεια,2) Με Πηγή την εγκυκλοπαιδεία της Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου του Στανφορντ: Περί του Κομφούκιου Confucius (551-479 BCE) : http://plato.stanford.edu/entries/confucius/ ,Go to source web page: Confucius (Stanford Encyclopedia of Philosophy) Από όπου αντιφράφω επί λέξει σε σχέση με τα ονόματά του: "Confucius\’ surname Kong (which means literally an utterance of thankfulness when prayers have been answered), his tabooed given name Qiu, and his social name Zhongni, all appear connected to the miraculous circumstances of his birth. This casts doubt, then, on Confucius\’ royal genealogy as found in Sima Qian. Και καθ\’ οσον αφορά στις πηγές πληροφοριών γιαυτόν, όπου ρητά αναφέρεται οτι είναι μειξη φαντασίας, μύθου και πραγματικότητας, από όπου αντιγράφω επί λέξει: The sources for Confucius\’ life are later and do not carefully separate fiction and fact. Thus it is wise to regard much of what is known of him as legendary. Many of the legends surrounding Confucius at the end of the 2nd century BCE were included by the Han dynasty court historian, Sima Qian (145-c.85 BCE), in his well-known and often-quoted Records of the Grand Historian (Shiji). This collection of tales opens by identifying Confucius\’ ancestors as members of the Royal State of Song.Εν κατακλείδι και από, ό, τι είδα ως τα τώρα, Γιώργη μου, ο φίλος μας ο Στυλιανός ο Παπαδόπουλος δεν είπε τίποτε διαφορετικό από αυτά που λέει η Βικιπαίδεια και η Εγκυκλοπαιδεία του Πανεπιστημίου Φιλοσοφίας του Στάνφορντ η οποία, επισημαίνω και καθ΄οσον αφορά στην βιβλιογραφία των πηγών της αναφέρεται παρακάτω του άρθρου σε άλλους τόσες εγγραφές και βιβλία…Τα λέμε και σε ευχαριστώ για την έκφραση της άποψής σουΣτην Λενιώ μου, πολλές καλησπέρες

    Βεατρίκη
  15. Ειλικρινά, το τελευταίο που θα ήθελα θα ήταν το να λερώσω έναν τέτοιο όμορφο χώρο με ανταλλαγή ύβρεων και με διαμάχες που ανήκουν αλλού.Ας αφήσουμε και μερικά μέρη, όπου μπορεί να ανοίγει η καρδιά μας και να ικανοποιείται το πνεύμα μας, έξω από τους φανατισμούς και τις μονομανίες μας.Αν κάποιος θέλει να μου πει κάτι, ας λερώσει τον δικό μου χώρο, που είναι πρόσφορος και μπορεί να καταπιεί κάθε είδους σκουπίδι.Βεατρίκη, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη που μια μικρή μου παρέμβαση σε υποχρέωσε να δεχθείς αυτό το παραλήρημα (α)γνωσίας.

    Στυλιανός

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: