Πάμε Θέατρο;   12 comments


SWRCA2K5AP0CAQQUIXLCAUPLCVPCAXA0N7ACACW9GCFCAR05I6TCA0B7F0ICA7TK9FDCA3H1JC5CAPZ4JK9CAW9HQE1CA9U051SCAKN376WCAF2HIHECA74Z9GICAGMZAIBCAVLPKTWCAKG1HCECAIQS5NGCACQX53J

 

 

 

proskllisi%201[5]

              Αυτή είναι η πρόσκληση που έλαβα από την φίλη μας την Ελένη  Παππά που έχει ανοίξει πρόσφατα τον χώρο της ΕΔΩ. Είναι μια πρόσκληση ανοιχτή για όλους, και για σας που διαβάζετε τούτες τις γραμμές και κινείστε κάπου κοντά στα Μέγαρα ή όπου αλλου και μπορείτε και θέλετε..

Την Παρασκευή στις 6/11/2009  και από ώρα 20.15’ είναι η πρεμιέρα του έργου.

“ΖΟΡΜΠΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ”

Και είστε όλοι προσκελημένοι

                Αυτό μου ζήτησε η Ελένη μας, να σας πω και από την μεριά μου μεσα από την σελίδα αυτή και αυτό πράττω μετά χαράς.

               Είναι μια θεατρική παράσταση που φτειάχτηκε για  όλους εμάς από ανθρώπους σαν κι εμάς,  οχι επαγγελματίες ηθοποιούς, αλλά απ’ ανθρώπους που αγαπάν’ την τέχνη του θεάτρου, την δημιουργία, την έκφραση μέσα από την τέχνη της ηθοποίίας. Απ’ ανθρώπους που έχουν μέσα τους μεράκι, σαν πως τόνοιωσα να το έχει η Ελένη μας, που συμμετέχει κι αυτή στην παράσταση του θιάσου του Δημοτικού θεάτρου Μεγάρων.

          Στην τελική ευθεία ,γράφει σήμερα στον χώρο της η Ελένη, πως βρίσκονται τα πράγματα μετά από επτά ολόκληρους μήνες συνεχούς προετοιμασίας. Απόψε, η ίδια μου είπε, έχουν την γενική πρόβα..

          Από την πλευρά μου, συγχαίρω την ομάδα αυτή των ανθρώπων, μα και την Ελένη μας, για την προσπάθειά τους και τους εύχομαι  από καρδιάς

“ Καλή επιτυχία “  

 

 Νίκος Καζαντζάκης Αλέξης Ζορμπάς Το θεατρικό έργο που θα παιχτεί,  είναι σε διασκευή από τον και σκηνοθέτη της παράστασης Γ. Μαρδά, του πασίγνωστου μυθιστορήματος του Νίκου Καζαντζάκη

 “Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά”

“Zorba the Greek”

( όπως κυκλοφόρησε το βιβλίο σε διάφορες χώρες)

       Ο Νίκος Καζαντζάκης ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο του αυτό το 1941 και στην τελική του μορφή  το κατέληξε στα 1943.

        Γιαυτό το βιβλίο του, ο Νίκος Καζαντζάκης τιμήθηκε το 1954 με το βραβείο του καλύτερου ξένου μυθιστορήματος που εκδόθηκε στην Γαλλία.

       Ο ίδιος ο συγγραφέας έγραψε, μεταξύ άλλων, στον πρόλογο  αυτού του βιβλίου του:

“Πολλές φορές πεθύμησα να γράψω το βίο και την πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά, ενός γέρου εργάτη πού πολύ αγάπησα.
Στη ζωή μου, οι πιο μεγάλοι μου ευεργέτες στάθηκαν τα ταξίδια και τα όνείρατα· από τους ανθρώπους, ζωντανούς και πεθαμένους, πολύ λίγοι βοήθησαν τον αγώνα μου. Όμως, αν ήθελα να ξεχωρίσω ποιοι άνθρωποι άφησαν βαθύτερα τ’ άχνάρια τους στην ψυχή μου, ίσως να ξεχώριζα τρεις τέσσερεις: τον ‘Όμηρο, τον Μπέρξονα, το Νίτσε και το Ζορμπά.
Ο πρώτος στάθηκε για μένα το γαληνό κατάφωτο μάτι -σαν το δίσκο του ήλιου- που φωτίζει με απολυτρωτικιά λάμψη τα πάντα· ο Μπέρξονας με αλάφρωσε από άλυτες φιλοσοφικές αγωνίες που με τυραννούσαν στα πρώτα νιάτα· ο Νίτσε με πλούτισε με καινούριες αγωνίες και μ’ έμαθε να μετουσιώνω τη δυστυχία, την πίκρα, την αβεβαιότητα σε περηφάνια· κι ο Ζορμπάς μ’ έμαθε ν’ αγαπώ τη ζωή και να μη φοβούμαι το θάνατο”

       Και, να μην ξεχνάμε,  οτι είναι  ο ρόλος του Ζορμπά του Ελληνα πουΑντονυ Κουήν έκανε διάσημο σε όλον τον κόσμο τον ηθοποιό που τον υποδύθηκε στην ομώνυμη ταινία, τον Αντονυ Κουήν, και, βέβαια, ένα χορό που γεννήθηκε χάρις σε αυτήν: Το συρτάκι!

Πηγές:

Για τον Ν. Καζαντζάκη:

Go to source web page: Νίκος Καζαντζάκης – Βικιπαίδεια

Go to source web page: ΙΔΡΥΜΑ ‘ΜΟΥΣΕΙΟ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ’

Go to source web page: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΚΔΟΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΥ

Για το βιβλίο του “Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά” περισσότερα:

Go to source web page: Αλέξης Ζορμπάς – Βικιπαίδεια

Και, βεβαίως, για την  θεατρική παράσταση στο Δημοτικό θέατρο Μεγάρων, περισσοτερα:

Go to source web page: ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ – Windows Live

          Και, πιό κάτω,  η περίφημη σκηνή εκμαθήσεως του “ sirtaki dance” μεταξύ των Anthony Quinn και  Alan Bates από την διάσημη ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη “Alexis Zorbas”,γνωστότερη ως Zorba the Greek, που γυρίστηκε στα 1964. Η μουσική για το συρτάκι γράφτηκε από τον Μίκη Θεοδωράκη.

       

Λοιπόν, τι λέτε;

Πάμε θέατρο;

blu

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ: Η πρεμιέρα του έργου έγινε με εξαιρετική επιτυχία! Και οι παραστάσεις συνεχίζονται! 

               "Είναι  μια  παράσταση που πρέπει ο καθένας μας να δεί", αυτή ήταν η κοινή ομολογία όσων την είδαν και την απόλαυσαν!

               Κι ο φίλος μας ο Αίολος ήταν την βραδυά της πρεμιέρας εκεί  και μας έδωσε να δούμε αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες από την παράσταση στην πρεμιέρα  της, στο άλμπουμ του (Πατείστε επάνω  στον τίτλο για να δείτε τις φωτογραφίες ):

Θεατρική παράσταση Ζορμπάς ο Έλληνας – Πολιτ.Κέντρο Μεγάρων – Ζοrba the Greek

                Για τις εντυπώσεις από την παράσταση, δείτε και στην σχετική καταχώρησή του υπό τον τίτλο:

 "Πήγαμε Θέατρο":   
http://aeolos2.spaces.live.com/blog/cns!914288E41FD9813A!14465.entry

blu

     Δείτε μοναχά εδώ μερικές 
 φωτογραφίες του Αίολου από την παράσταση  " Ζορμπάς ο Ελληνας" στα Μέγαρα

όπως και ένα video με αποσπάσματα απ’ αυτήν!

 

Τα συγχαρητήριά μου σε όλους!!!

blu

Technorati tags: , , , , , , , , , ,

12 responses to “Πάμε Θέατρο;

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nα μην πω μεγάλη κουβέντα, φίλη Βεατρίκη, όμως κατά 90% θα είμαι εκεί και θα έχω μαζί μου τη φωτογραφική μου μηχανή. Για να προσφέρω με τη σειρά μου, το ελάχιστο από μέρους μου, όπως είναι η φωτογράφιση της παράστασης (στη διάθεση της θεατρικής ομάδας…). Γιατί αυτές οι προσπάθειες, αξίζουν την αμέριστη υποστήριξή μας… Ένα μπράβο, για την καταχώρηση. Την καληνύχτα μου.

  2. (Μετά του ετέρου ημίσεος, βεβαίως… :))

  3. Μ άρεσε αυτό………………

  4. ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!!!!!!!!!!…….ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ…. στην Ε Λ Ε Ν Η και στην Θεατρική ΟμάδαΜΠΡΑΒΟ και σε Σένα…. Βεατρίκη μουΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!….

  5. Το δημοσίευσα….. και στο χώρο μου……ελπίζω να μην έχεις αντιρρήσεις…..ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ…. Βεατρίκη μου

  6. Καλησπέρα!!!!Τι ωραία πράγματα που ακούω απόψε! Τι θαυμάσιες ιδέες!Αίολέ μου, πάρε τις αγάπες σου, την κυρά από τόνα χέρι και από την φωτογραφική σου μηχανή από την άλλη, και.. στα Μέγαρα, εκεί όπου είναι η πρεμιέρα αύριο! Και μετά, θαχουμε να μας λες ..Κι οχι μόνο! Από τις φωτογραφίες που θα βγάλεις, Αίολέ μου, δείξε μας και μερικές, μην το ξεχάσεις, έτσι;Βάσσω μου! Νάσαι καλά. Τι αντίρρηση; Καμμιά!!! Ισα Ισα! Θα πάρουνε χαρά τα παιδιά της ομάδας! Και μακάρι να το ακούσουνε και να την δούνε και να πάνε πολλοί. Είμαι βέβαιη πως αξίζει! Φιλιά!

    Βεατρίκη
  7. καλησπερα Βεατρικη μου…..πολυ ωραια η ιδεα σου για το θεατρο, και ενα μεγαλο μπραβο σε ολους τους συντελεστες…..θα ερχομουνα, αλλα δυστυχως δουλευω, και μετα εχω διαβασμα….ευχομαι καλη επιτυχια………και περιμενουμε τις φωτογραφιες του φιλου Αιολου για να "δουμε" τη παρασταση……καλο βραδυ….!!! 🙂

  8. Βεατρικη μου…το ειδα…και απαντησα στον χωρο της Βασως μας…:)))

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  9. καλη επιτυχια ευχομαι!!! γνωριζω ποσο δυσκολη ειναι η δουλεια του ηθοποιου-σκηνιθετη απο πρωτο χερι η μαλλον απο δευτερο!(λογω μπαμπα:) )χιχιχιχιλυπαμαι πολυ που δεν ειμαι κοντα για να ερθω!! ποτε δεν χανω ευκαιρια για μια καλη παρασταση!!!και παλι καλη επιτυχια ευχομαι!!!φιλακια Βεατρικη μου!!!

  10. Καλημέρα και μια εξαίσια εβδομάδα να έχεις φίλη Βεατρίκη.Εχθές (Κυριακή 8/11) το βράδυ ήμουν εκεί, κι απόλαυσα μια άριστη θεατρική παράσταση που είχα καιρό να δω!!! Είμαι σίγουρη πως θα ικανοποιήσει κάθε θεατρόφιλη/ο τούτο το έργο. Περιέχει πλούτο μηνυμάτων για των άνθρωπο μέσα από την πρόζα και το σύνολο των χορευτικών σε μαγεύει. Υπάρχει έντονη ακόμα η λογική της καλλιτεχνικής ισορροπίας –διότι το συγγραφικό έργο του Ν. Καζαντζάκη έχει τρεις θανάτους απ’ τους πρωταγωνιστές του- που ο σκηνοθέτης διαχειρίστηκε με τρομερή έμπνευση. ‘Όποια/ος μπορεί να πεταχτεί μέχρι τα Μέγαρα μην το χάσει. Αν και είχα δουλέψει μαζί τους για μεγάλο χρόνο, οι επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να συμμετάσχω στη παράσταση… Θα σε ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την καταχώρηση σου. Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική.Άννα

  11. Καλημέρα! Νάστε καλά όλοι σας! Σήμερα, μόλις, βρήκα τον χρόνο και έκανα μια προσθήκη στην καταχώρηση, συμπεριλαμβάνοντας και μερικές μόνο από τις υπέροχες φωτογραφίες του Αίολου που έχει φτειάξει ένα θαυμαστό φωτογραφικό άλμπουμ για την παράσταση zorba the Greek! Ολόκληρος ο θίασος επί σκηνής! Και υποδύθηκαν , μου είπανε, υπέροχα τους ρόλους τους, άπαντες! Ελπίζω και εύχομαι να μας έρθουν να τους δούμε και στην Πάτρα!Πολύ χαρά παίρνω από τέτοιες εκδηλώσεις και μάλιστα από ανθρώπους που το κάνουν επειδή νοιάζονται, επειδή τους αρέσει και αγαπάν αυτό που κάνουν ! Μπράβο σε όλα τα παιδιά του θιάσου! Και εις άλλα!!

    Βεατρίκη
  12. Καλησπέρα Βεατρίκη. Σκέψου απλά : εάν εσύ δεν είχες δημοσιεύσει την πρόσκληση (που είχε ήδη βγάλει η φίλη Ελένη, η οποία πρωταγωνιστούσε κιόλας…), πώς θα μαθαίναμε τα τεκταινόμενα ? Το μεγάλο μπράβο, αξίζει πρωτίστως βέβαια σε όλη την εξαίρετη ομάδα και μετά σ\’ εσένα, που μας έκανες κοινωνούς της εκδήλωσης. Εγώ, απλά ήμουν τυχερός που σε έχω στη λίστα φίλων μου. Και τα υπόλοιπα, ήταν αναπόφευκτα … 🙂 Σ\’ ευχαριστώ…

Σχολιάστε

