Η ροή της μέρας..


 

Απροσδιόριστη Χρονολογία

n697363122_1902946_6088967

Αυτή η μέρα πέρασε χωρίς καμιάν απόχρωση

Τόσο διαφορετική από τις άλλες μέρες

(Ίσως η απαρχή ομοίων ημερών)

έσβησεν έτσι ανάλαφρα όπως ήρθε

χωρίς να παιχνιδίσει ο ήλιος στα κλαδιά

Τράβηξε τις κουρτίνες της με διάκρισιν η νύχτα.

 

Μια μέρα τόσο διάφορη απ’ τις άλλες

Χωρίς τα σύμβολα του «πλήν» και του «συν»

π’ αυλακώνουν τη σκέψη

Χωρίς να βαραίνει καν τη ζυγαριά της μνήμης

Πες σα μια σαπουνόφουσκα που τρυπήσαμε με την καρφίτσα

Σαν τον καπνό τσιγάρου χωρίς άρωμα.

 

Έτσι έπεσε ένα φύλλο από το καλαντάρι

Δίχως τον παραμικρότερο ήχο

(Χάθηκε και δεν ψάξαμε να το βρούμε)

Έμεινε το συρτάρι μας όπως το αφήσαμε.

Ίσως -λές- πως δεν ήτανε καν μια μέρα

 

Μόνο που σήμερα φωνάζουν αρνητικά οι αριθμοί

Το ρολόι γυρισμένο ένα ακόμη εικοσιτετράωρο

-Λές- πως περάσαμε ασυνείδητα τα μεσάνυχτα

Έναν ολόισιο ασφαλτοστρωμένο δρόμο.

Του

Μανώλη Αναγνωστάκη

                                                                         

Κι όμως η μέρα μου  που πέρασε είχε απαλές τις αποχρώσεις..που

– και τι καλά-

κύλισαν ανάλαφρα μες στις στιγμές της, σαν τις σταγόνες του απόβροχου

πίσω από το τζάμι,  που τις πήρε ο αέρας

χωρίς ν’αφήσουν αυλακιές

Καληνύχτα..

9 thoughts on “Η ροή της μέρας..

  1. σκέψου αύριο και πές μου ¨ναι,γιατί όχι¨…………………………………….(όταν σχολίασα είχα διαβάσει τι γράφει η αναφορά,ήξερα πως θα μου πείς ότι βιάζομαι)…………………………………………………….ισχύει το 1 σχόλιό μου……………………………………….νάνι….ΒΥΕ..

    Μου αρέσει!

  2. εκλεισα τα ματια μου λιγο πριν το ξημερωμα & παλι δεν εκανε διαφορα.. ειδα μια μικρη νυχτεριδα & ηξερα οτι ολα ειναι υπο ελεγχο :[

    Μου αρέσει!

  3. ομορφο …αλλά μελαγχολικο….ακομα κι αυτο "….χωρις να αφησουν αυλακιες…" εμενα μου φερνει δακρυα…καλο απογευμα Βεατρικη μου………

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

