Εθισμός στην βία..


          χχ

Είναι ένα δύσκολο θέμα..

          Παρακολουθώντας τις ειδήσεις, όπως αυτές επιλέγονται και διαρκώς αναμεταδίδονται μέσω του διαδικτύου από ιστοσελίδες “ειδησεογραφικού” χαρακτήρος, παρατηρώ ότι παντού, ειδικά τα συμβάντα βίας, κακοποίησης, σεξουαλικής ή μη, σε βάρος ενηλίκων, ανηλίκων και μάλιστα σε βάρος παιδιών  είναι και εκείνα που προτιμώνται στην συχνότερη αναμετάδοσή τους..

           Συμβάντα αιμομειξίας, βιασμών, πορνείας, εκπόρνευσης και παντός είδους εκμετάλλευσης και κακοποίησης, ιδίως παιδιών μεταδίδονται και αναμεταδίδονται και επαναπαράγονται συνεχώς..

              Επιλέγονται να επαναμεταδίδονται! Υπάρχουν και ιστολόγια φτειαγμένα με το ειδικό αυτό περιεχόμενο, μάλιστα!

             Εχω παρατηρήσει επί πλέον, οτι η επαναμετάδοση της είδησης δεν περιορίζεται, συνήθως, στην μνεία μόνο του συμβάντος αλλά εξειδικεύεται η περιγραφή του καθ’ έκαστου περιστατικού εξαιρετικά γλαφυρά..τόσο ώστε να καταλήγω ως αποδέκτης της είδησης να πάσχω από πολλαπλές ναυτίες λόγω της απέχθειας, αν τύχει και υποπέσει στην αντίληψή μου..

dkornc6

                Και θέτω το εξής ερώτημα:

               Ο άνθρωπος πχ. που έχει ένα ιστολόγιο- σαν πως και εγώ- που μπορεί νάναι ή και να μην είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος, επώνυμος ή και ανώνυμος,  όταν επιλέγει να αναμεταδίδει και να επανα-δημοσιοποιεί έτι περαιτέρω και μάλιστα επανειλημμένα και κατά κόρον, περιστατικά οικτρά, σοκαριστικά, διεφθαρμένων τέτοιων συμβάντων ανά τον κόσμον, το πράττει προς τον σκοπόν της ενημερώσεως, όπως διατείνεται;;

              Και αναρωτιέμαι:

              Σε τι εξυπηρετεί αυτή η άκριτη υπέρ επαναμετάδοση; Τόσον τον κάτοχο του ιστολογίου όσον και τον αναγνώστη του.

              Και περαιτέρω:

              Το παρατηρούμενον και διαπιστούμενον του πράγματος, τείνει προς όφελος ή επί ζημία;

blu

                Η άποψη που έχω σχηματίσει;

              Θεωρώ ότι δεν πρόκειται περί δημοσιοποίησης συμβάντων αλλά επαναδημοσιοποίησης  τέτοιας που καταντά το όλον του πράγματος να ενέχει ένα είδος “λαγνείας” προς τέρψιν, το μεν,  των περιποιούντων την ανωμαλίαν και το διεφθαρμένον των καταστάσεων αυτών, το δε, προς εξοικείωσιν των αναγνωστών έναντι αυτού του είδους των συμβάντων… 

             Δηλαδή, μετα λύπης μου, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι δια της επαναμεταδόσεως από πολλούς και δια πολλών μέσων, τέτοιων συμβάντων, ασχέτως των λόγων που το πράττουν,  δεν εξυπηρετείται η είδηση και η πληροφόρηση αλλά η πρόκληση “εθισμού” σε κατάστάσεις ανώμαλες.

               Και αυτό το καταγγέλλω ως ανήθικο!

blu

               Ποιά είναι η δική σας άποψη;

9 thoughts on “Εθισμός στην βία..

  1. θα εχεις μια πολυ σαφη αποψη εκ μερους μου μιας & επειδη ειμαι καιρο στο χωρο της διαδικτυακης ενημερωσης εχω μια σχετικη πειρα στο ζητημα.Δεν ξερω αν θα σου κανει εκπληξη ομως σε ολα τα παραπανω θεματα "σεξ-βια-πικαντικα" ο αναγνωστης τιμα με τα περισσοτερα hits στατιστικα. Ετσι καθε τετοιο θεμα γνωριζεις εκ των προτερων πως θα τυχει ιδιαιτερης ανταποκρισης, θα ανεβασει την επισκεψιμοτητα σου γιατι ο αναγνωστης λατρευει να διαβαζει τετοια θεματα και ακομα περισσοτερο αν εχουν λεπτομερεις περιγραφες και αρα κερδιζεις κι εσυ απο τα πολλα hits και εκεινος που ικανοποιει την (αρρωστημενη) φαντασια του.Και σημειωσε πως οταν και οι δυο πλευρες ειναι χαρουμενες, τπτ δε μπορει να αλλαξει τη ροη οσο λαθεμενη κι αν ειναι :[

    Μου αρέσει!

  2. Καλησπέρα κ. Γιαννιδάκη. Είναι ρεαλιστική η αποψή σας και με βρίσκει σύμφωνη. Δυστυχώς, δεν αναφερόμουν σε απλές πικαντικες- σεξ αναδημοσιεύσεις που μπορεί και νάχουν και μια σταλα βίας μέσα τους. Σε πράγματα πολύ χειρότερα αναφέρομαι. Ανεξάρτητα του αποτελέσματος ( αν δηλαδή επιτεχυχθεί κάποια αλλαγή), και συμφωνώντας μαζί σας με το αίτιο της επαναδημοσιοποιήσεώς τους- πλέον άλλιων αιτίων και αιτιών και σκοπών-γεγονός είναι οτι για μένα καταντά νάναι συμμετοχος σε ποινικά αδικήματα ο αναμεταδότης αυτών των συμβάντων.Εδώ είσθε και εδώ είμαι…Εχουμε να δούμε πολλά πάνω στο συγκεκριμένο..

    Μου αρέσει!

  3. Στην δημοσιογραφία ο κόσμος αρέσκεται να γνωρίζει τα εγκλήματα γιατί από την φύσην του αρέσκεται ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΒΙΑ και όπως ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ έθεσε η γράφουσα. Αν παρατηρήσει κανείς τις συζητήσεις των ανθρώπων στην καθημερινότητα θα δει ότι οι περισσότερες βαδίζουν στους διαπροσωπικούς καυγάδες…. και έρχομαι στην υποκειμενικότητα του κυρίου Γιαννιδάκη.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ που αυξάνει την επισκεψιμότητα;;;;;;Εδώ λοιπόν και στην περίπτωση που αναφέρθηκε δεν έχουμε απλά μία λατρεία της βίας και όπως ΟΡΘΑ ανέφερε η γράφουσα, αλλά μία ΑΠΟΛΥΤΗ λαγνεία ανθρώπων να παρακολουθούν καυγάδες γεγονός ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Επί του θέματος οι ψευτοδημοσιογραφία από δημοσιογραφίσκους επαγγελματίες και ερασιτέχνες του είδους είναι φτηνή απομίμηση άλλων όπως συχνά πυκνά παρατηρώ να αντιγράφονται δημοσιεύσεις από άλλα ιστολόγια.Ανάλογα λοιπόν έχουμε αναμετάδοση ειδήσεων τόσο πολιτικών όσο και αυτών που περιγράφηκαν ήδη από ανθρώπους που θέλουν να μιμηθούν τους ανθρώπους της ειδησιογραφίας και ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και αυτό αφορά τον χώρο των ιστολογίων τόσο από δημοσιογραφίσκους επαγγελματίες όσο και από ερασιτέχνες.Τα αίτια λοιπόν της ΑΙΣΧΡΗΣ βεβαίως αναμετάδοσης αυτών των ειδήσεων αφορούν την φτώχεια εξεύρεσης θεμάτων από κατόχους ιστολογίων και αυτό αφορά ακόμη και τους δημοσιογράφους οι οποίοι δεν μπορούν να ξεχάσουν την επαγγελματική τους ιδιότητα την οποία μεταφέρουν στον χώρο του διαδυκτίου ΜΕ ΚΑΚΙΣΤΟ τρόπο.Ας μην σας κουράζω λοιπόν αφού μία εμπεριστατωμένη ανάλυση του φαινομένου θα μπορούσε να οριστεί με μερικές δεκάδες σελίδων που να περιγράφουν όλες τις υποπεριπτώσεις που το αφορούν.Καλό σας βράδυ.

    Μου αρέσει!

  4. Καλησπέρα, φίλη Βεατρίκη. Περιττεύει πιστεύω, να κάνω το οποιοδήποτε σχόλιο. Να πω απλά, ότι συμφωνώ στο 100% της τοποθέτησής σου… Την καληνύχτα μου.

    Μου αρέσει!

  5. Εθισμός στη βία και σε πολλά ακόμα……….και όχι μόνο από το διαδίκτυο….!!!! Κάτσε και δες λίγο τηλεόραση….Καλό σου βράδυ!!!

    Μου αρέσει!

  6. Καλημέρα και μια υπέροχη εβδομάδα να έρθει στη ζωή σου φίλη Βεατρίκη.Εθισμός στη βία, τιτλοφόρησες ένα αναρτημένο σου “αντιδραστικό” αφυπνιστικό κείμενο!!! Τρόποι μαθητείας…Είναι τόσο λογικά τεκμηριωμένη η κατασταλαγμένη άποψή σου, ώστε μόνο να συμφωνήσω μου επιτρέπετε.Να είσαι πάντα δημιουργική, χαρούμενη, φωτεινή.Άννα

    Μου αρέσει!

  7. Τι να πω… τα είπες όλα εσύ…Να προσθέσω όμως και δυο άλλες μορφές βίας στην φυσική…Την λεκτική και την ψυχολογική… οι οποίες καθόλου δεν υστερούν σε σπουδαιότητα..Οπως λένε η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει…Καλή σου μέρα!

    Μου αρέσει!

  8. Kαλημερα Βεατρίκη μου.Ετσι..ετσι συνέχισε να χαστουκίζεις.Να ενα χεροπιαστό παράδειγμα της συνυπευθυνοτητας των "εμεις" και των άλλων"που ήθελα να περάσω με τις ελευθερες σκέψεις μου στο τελευταιο μου ποστ.Αιμοδιψείς, πληροφοριοδότες και κοπρολάγνοι θεατές,-αναγνώστες χαρούμενοι όλοι όπως λεει ο Yann και ο Γιώργης πολύ σωστά ,θολώνουμε τη συνείδησή μας ,μπουκώνουμε με "δήθεν γνώσεις"γεμίζουμε με ρύπους τον ρου της ζωής μας κι ύστερα λέμε κι ενα "κυριε ελεησον" προσδοκώντας ενα εισητήριο για τον παράδεισο.Λοιπόν αυτον ακριβως τον κύκλο στο γαιτανάκι του ζουμ τριαλαλο προσπαθώ να σπάσω.Πάνε χρόνια τώρα που δεν παρακολουθώ τηλεόραση,δεν διαβάζω εφημερίδες,περιοδικά.Μεσα στο σκοτάδι της ¨"αμαθειας" ακολουθώ την διαίσθηση της ψυχής μου. επιλέγοντας ανάμεσα απ τις ελάχιστες πλέον "αγαθές" πληροφορίες προς γνώση και ψυχαγωγία. Βάρβαρος, αγρίμι ή αιθεροβάμων ποιητής ?Δεν ξέρω.Ξέρω μόνο πως σαν στρουθί με το να ενημερώνομαι δεν εξημερώνομαι. Αντε να γίνω καμηλος η στρουθοκάμηλοςΕίναι τόσο ύπουλη η λοβοτομή μας δια μέσου της πληροφορίας και ενημέρωσης στο όνομα της γνώσης!Αλλη άμυνα δεν έχω.Αλλο δρόμο για την επιστροφή μου σαν Ανθρωπο δεν βρίσκω.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

