Με χαμηλές αντιστάσεις


….στην πλημμυρίδα της μουσικής του.. Μέχρις παραδόσεως..

Και αναφέρομαι στον Giacomo Puccini, τον μεγάλο δημιουργό συνθέτη

a

Γεννήθηκε σαν σήμερα, στις 22 Δεκεμβρίου του 1858 στην Lucca της Τοσκάνης στην Ιταλία.. Ολόκληρο τ’ονομά του: Giacomo Antonio Domenico Michele Secondo Maria Puccini  ‘Ενας ελάχιστος φορός τιμής η αναφορά μου σε κείνον, για την ευδαιμονία που μου χαρίζει μες από τα έργα του. Ακούστε και δείτε αποσπάσματα από τρία μόνον από τα έργα του, ερμηνευμένα από μοναδικούς καλλιτέχνες:

‘Αφησαν εποχή, τα έργα και οι καλλιτέχνες!

Μαρία Κάλλας ως Floria Tosca από την οπερά του Tosca (1900).

Κόβει την ανάσα! Κυριολεκτικά, την δικιά μου

Μαρία Κάλλας ως Madame Butterfly!

Ενα όνειρο ανεπανάληπτο η ερμηνεία της!

Από την ομώνυμη όπερα του συνθέτη(1904)

Ο Lucianno Pavarotti στην άρια "nessun dorma"

από την  τελική πράξη της

της όπερας του  Ι. Πουτσίνι,  Turandot.(1924) Απόλαυση!

Ηταν , μάλιστα, το τελευταίο του έργο αυτή η όπερα. Κaι μάλιστα, ένα έργο που ο συνθέτης δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει.Πέθανε, αφήνοντάς το  ημιτελές. Αργότερα, οι δύο τελικές σκηνές του συμπληρώθηκαν μετά από τον Franco Alfano , ο οποίος βασίστηκε στα σχέδια του συνθέτη..

blu

       Ναι, ήταν ο Τζιάκομο Πουτσίνι ένας σπουδαίος συνθέτης μουσικών έργων. Δείτε τον, αν θέλετε, εδώ στον κήπο του κι αλλού, σ’ενα ιστορικής αξίας βίντεο. Πέθανε στις Βρυξέλλες στις 29 του Νοέμβρη του 1924.Μπορείτε να δείτε ένα βίντεο από την κηδεία του πριν η σορός του μεταφερθεί στην Ιταλία.

Lucca Old City

Η παλιά πόλη της Lucca στην Τοσκάνη, η γενέτειρα του Τζιάκομο Πουτσίνι

Digg This

10 thoughts on “Με χαμηλές αντιστάσεις

  1. "πλημμυριδα της μουσικής του"…Τι υπέροχη αλήθεια έκφραση!Και πόσο μα πόσο αληθινή…Σε ευχαριστούμε για την όμορφη καταχώρηση.Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα σε σένα και στην οικογένειά σου!Πολλά πολλά φιλάκια! 😉

    Μου αρέσει!

  2. Να είσαι καλά και πάντα να ευχαριστείς το πνεύμα μας με τις όμορφες δουλειές που παρουσιάζεις. Πουτσίνι, Βέρντι, Ροσίνι και τόσοι άλλοι μεγάλοι Ιταλοί συνθέτες που πλούτισαν τον ανθρώπινο πολιτισμό με τα έργα τους. Τι τραγική σύγκριση με το σήμερα…Κάποτε οι "έχοντες και κατέχοντες" επιχορηγούσαν την Τέχνη, σαν μουσική, σαν γλυπτική, σαν ζωγραφική, σαν αρχιτεκτονική, σαν θέατρο. Τώρα τα μόνα που κρίνονται άξια επιχορήγησης είναι τα πόδια των κλωτσομπαλιστών και τα κουνήματα των ιχθυόφωνων!

    Μου αρέσει!

  3. Γειά σας και καλό απόγευμα νάχετε!Πόσο χαίρομαι που αρέσουν και σε σας αυτά τα εργα και το είδος του μουσικού θεάτρου!Μίνα μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, χαρά μου!κ. Γιαννιδάκη να μην σας ξανακούσω να ονομάστε τον εαύτόν σας ΄΄ατεχνο..Ακους εκεί! Αφου, την απολαύσατε την μουσική! Σας άρεσε,επομένως!!! Τώρα να μαντέψω κάτι; Ενώ ακούγατε την μουσική μπας και καπνίζατε ένα από κείνα τα ωραία πούρα που σας πήρε για δώρο γιορτινό η Μίνα μας;; Ταιριάζει και συνοδεύεται και από ένα μπράντυ…Μμμμ Θαυμάσια!! Ξέρετε, σαν το αργοπίνατε μέσα σε ένα από κείνα τα ποτήρια τα καμπυλωτά με το στενό το άνοιγμα…Και σας ρωτάω, γιατί ταιριάζουν τα συνοδευτικά μ\’ολα τ\’ ακούσματα εκτός από κείνο το βίντεο με την Κάλλας να υποδύεται την Νόρμα…Εκεί , προσέξατε, αναρωτιέμαι, μην και σας \’εσβησε αποξεχασμένο το πουράκι; Από την συγκλονιστική της παρουσία και ερμηνεία, εννοώ!Στυλιανέ μου, χαίρομαι που σε ξανακούω! Και αλήθειες λες ως προς τις επιχορηγήσεις. Λέω, όμως πως τώρα ούτε κι αυτές δίνονται απλόχερα ως κάποτε. Ασχέτως ελείψεως διακρίσεως! Λόγω οικονομικής στενωσιάς…Αφου τα κατασπατάλησαν όλα…!Ε! Λοιπόν πολύ με \’εκανες να γελάσω με εκείνες τις φράσεις σου στο τέλος! Ο λόγος περί των ποδιών των κλωτσομπαλιστών και περί των κουνημάτων των ιχθυοφώνων!!!!! Αποθαύμασα και χάρηκα την ευρηματικότητά σου, παραπέμπει ευθέως και αμέσως σε τόσο καθάριες εικόνες… Ακους κουνήματα ιχθυοφώνων! Από δω και στο εξής, μου φαίνεται, θα βλέπω τους σχετικώς κουνάμενους ως ψάρια!!! Κι η ευθύνη δικιά σοου!!!!Τέλειο!!!!!!!Πολύ μου άρεσε!Τις καλησπέρες μου σε όλους και σας ευχαριστώ!!!

    Μου αρέσει!

  4. Μαίρη μου πόσο συγκινήθηκα από το αφιέρωμά σου. Μου είναι αδύνατο να ακούσω τη ΜΕΓΑΛΗ Μαρία μας με την αγγελική φωνή της χωρίς τα δάκρυα να κατακλύζουν τα μάτια μου! Λατρεύω την όπερα και πόσο περισσότερο τα έργα ενός μεγάλου δημιουργού όπως του Βέρντι! Σ\’ ευχαριστώ πολύ για το αφιέρωμά σου!

    Μου αρέσει!

  5. Καλησπέρα καλλιτεχνικό ληξιαρχείο! Τρώω μήλα και ετοιμάζομαι να την πέσω στα τσίπουρα διερωτώμενη πώς θα καταφέρω να συνδυάσω και τον Πουτσίνι! Το ταίρι μου [διορθώνοντας τις ανορθογραφίες μου] ρωτά: πως και ξέχασες το Λαμπράκη?

    Μου αρέσει!

  6. Δεν τον ξέχασα κυρία μου! Στον νού μου τον είχα και τον έχω! Αλλά δεν ήθελα να αναφερθώ σε εκείνον εν είδει συμπληρώματος στην μικρή αναφορά μου στον Πουτσίνι.Κρίμα θάταν και για τους δύο, Αυτό να μεταφέρεις στον Βασίλη.Και να σου πω τώρα..Από τέτοια ώρα στο τσίπουρο;;; Αμαν!!! Κάνε λίγο κράτει. Και να τον συνδυάσεις με τον Πουτίνι Ωχ! Θα μου πείς τι μπράντυ , τι κι αν τσίπουρο!! Τι πούρα, τι κι αν μήλα!Περί ορέξεως….Μιας όμως και δεν είμαι εκεί , μια παραγγελιά από μένα στο ταίρι σου! Πες στον Βασίλη να σου βάλει καμμιά φωνή!!!Ακούς να μου πίνεις οινονευματώδη απογευματιάτικα!

    Μου αρέσει!

  7. Μήπως εννοείτε τα πιτσίνια τα γαριδάκια που πουλάν στα περίπτερα ?..Καλή Σας Ημέρα πιθανόν αλλά και μάλλον ή από την άλλη όχι όμως από την παράλλη,έλα ντε που ίσως ναί και πάλι όμως Νό..εν πάσιν περιπτώση σίγουρα πέρασα για να σας πώ Χαίρετε..Καλές Σας Γιορτές ..!ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!Και να αφήσετε τα γλυκά στην άκρη.Άντε..Δεν είναι ότι μπορεί να αλλάξετε ρούχα..αλλά η φάση που κοστίζει είναι πως μπορεί να αλλάξετε κι έπιπλα και πάει Λέγοντας..: )))))))))))))))))))))))))))))))Λές ?: )))))))))))))))))))))….Cu Full Scan..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

