Τα Χριστούγεννα του Ελέους Του   6 Σχόλια


 

 « Οτι ελεήμων και φιλάνθρωπος Θεός υπάρχεις και σοι την δόξαν αναπέμπομεν».

  by anji one

«Γένοιτο Κύριε το έλεός σου εφʼ ημάς, καθάπερ ηλπίσαμεν επί σε».

 «Ας έλθει το έλεός σου επάνω μας, όπως ελπίζουμε σε σένα».

«Παράτεινον το έλεός σου τοις γινώσκουσί σε».

«παράτεινε το έλεός σου σʼ εκείνους που σε γνωρίζουν».

     4193187545_3916307eba_b  κόκκινα τριανταφυλλάκια

         Κι είναι το έλεος,  πράξη ευσπλαχνίας προς τον αδύναμο, το άπλωμα του χεριου προς βοήθεια του αδυνάμου, η έκφραση συμπόνοιας. Η προσφορά αγάπης..

        Κι είναι η γέννηση του Χριστού το Ελεός Του,  η Πράξη Του ευσπλαχνίας και Αγάπης προς τους αδυνάμους, εμάς τους ανθρώπους όλους..ζωντανούς, ημιθανείς και νεκροζώντανους ή και νεκρούς..

         Για κείνους που πιστεύουν τον Χριστό ως Θεάνθρωπο..

         Για κείνους που τον δέχονται ως άνθρωπο και μόνο, για όποιους κι άλλους

         Γεγονός είναι ένα: Οτι με την γεννησή Του, αναγεννήθηκε η Αγάπη για τον άνθρωπο, γιατί αυτός ηταν Αυτός: Η Αγάπη

γιρλάντα 1        Με την Γέννησή του, με την ζωή του και την σταύρωσή του,  αναζωγονήθηκε η πίστη στην αγάπη για τον άνθρωπο..Αυτήν , αλλωστε δίδαξε με την παρουσία του, τα έργα και τον λόγο του, την ζωή εν Αγάπη.Με έλεος και συμπόνοια και συγχώρεση..Γιαυτό και τα Χριστούγεννα είναι το σύμβολο της αναγέννησης, της αναβάπτισης στην Πίστη και στην Αγάπη.

         Κι είναι τέτοιες οι ώρες τούτες..Ωρες ελέους και Αγάπης κι από τον ανθρωπο προς τους συνανθρώπους του, θρησκευόμενους και άθρησκους, ένθεους ή και αθέους..Είναι οι ώρες τούτες ” το μυστικό του αρχαίου παραδείσου.” Γιατί όλοι άνθρωποι είμαστε, όποιοι κι αν είμαστε ή και δεν είμαστε και αγάπη  αν έχουμε και αγάπη αν ζητάμε..

  Και τα Χριστούγεννα  είναι να μας το θυμίζουν, για να μην ξεχνάμε το μυστικό του παραδείσου για την ζωή μας.

Πόσο πολύτιμο είναι το έλεός Σου Θεέ!

                          Πόσο πολύτιμο το έλεός σου, άνθρωπε!

blu Σημείωση: Το υπέροχο video είναι μια δημιουργία του Gladiator23111 και τον ευχαριστώ!

Digg This

Posted 22/12/2009 by Βεατρίκη in ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ...

6 responses to “Τα Χριστούγεννα του Ελέους Του

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ειναι ωρες………και μερες αγαπης…………και χαιρομαι οτι εδω που βρισκομαι………………το νοιωθω πιο εντονα…………

  2. καλησπερα γλυκια μου Βεατρικη……. 🙂 ειναι μερες αγαπης αλλα και ελπιδας…….η γεννηση του Θεανθρωπου μας γενναει μεσα μας τη φλωγα της ελπιδας, της πιστης και της αγαπης……η οποια θα πρεπει να μενει ασβεστη μεχρι το τελος………καλα Χριστουγεννα ευχομαι να εχεις……. 🙂

  3. …χμμμ…Κάτι ο συμβολισμός, κάτι οι αλληγορίες, κάτι ο δαίμονας της μετάφρασης…διαβάσαμε και απόψε..Έλεος λοιπόν ή αίτημα για αγάπη! Διαχρονικό και παντοδύναμο!Καλά Χριστούγεννα καλή μου με πολύ αγάπη και ελπίδα για ότι το καλύτερο σε όλο τον κόσμο!

  4. \’\’ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ\’\’ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΘΕΣΕΣ. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣΚΑΛΟ ΣΟΥ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ΜΥΡΣΙΝΗ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  5. υπεροχη η καταχωρηση σου Βεατρικη μου! μακαρι μονο να το θυμομασταν ολες τις μερες του χρονου και οχι μονο τα χριστουγεννα!!! :)))

  6. Καλησπέρα και από δω!!Θοδωρή μου, πολύ με συγκίνησες!Μαράκι μου σε ευχαριστω καρδούλα μου για τις ευχές σου. Ο, τι το καλύτερο για σένα, μάτια μου Βιβή μου, αστέρι μου! Δεν τίθεται θέμα διαζεύξεως! Το έλεος είναι -καθώς το βλέπω, πράξη Αγάπης ανιδιοτελούς. Είναι όταν δίνουμε τα χέρια να σηκωθεί ο πεσμένος, οταν γλυκαίνουμε τοον πικραμένο, οταν ταιζουμε τον πεινασμένο..Γιατί μπορούμε εκείνη την ώρα εμείς ενώ εκείνος αδυνατεί, γιαυτό..Εκφραση κι αυτή Αγάπης είναι χαρά μου Και σαν ζητάει ο αδύναμος το έλεος από τον Θεό , αίτημα εκδήλωσης της αγάπης του ζητάει να δώσει προς εκείνον όσο είναι ανήμπορος ..Είναι μια από τις μορφές της Αγάπης το έλεος..Θυμήσου την παραβολή του Σαμαρείτη με τον διαβάτη τον τραυματισμένο από τους ληστές..Αλλοι διαβάτες του δρόμου προσπέρασαν αδιάφορα τον ανήμπορο και τραυματισμένο, μέχρι που ο Σαμαρείτης στάθηκε και τον περιέθαλψε..Πολύτιμη η πράξη του ελέους…Σκέψου τους ληστές που χτυπανε ζωές με τα αυτοκινητά τους στην άσφαλτο και τους εγκαταλείπουν αιμόφυρτους και πόσους άλλους που περνάνε από κεί και σπεύδουν να φύγουν αδιαφορώντας για το εγκαταλελειμμένο θύμα και θα καταλάβεις…Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις για τί δεν σε πιστεύω Κι αν θες κι άλλο παράδειγμα, ας μην πάμε και πολύ μακρυά, σκέψου και θυμήσου πόσο μου στάθηκες εσύ, όσο εγώ ήμουν αδύναμη. Ναι, δεν τόχα ζητήσει. Ούτε το έλεος, ούτε την αγάπη. Απλά, εσύ, από μόνη σου μου πρόσφερες τότε την αγάπη σου και την φιλία σου. Γιαυτό μην σε ακούω να λές τέτοια…Καλά Χριστούγεννα!Δεσποινιώ μου, σε ευχαριστώ χαρά μου για τα καλά σου λόγια. Γιαυτό είναι, άλλωστε, και τα Χριστούγεννα γιορτή..Για να θυμόμαστε , για να μην ξεχνάμε..Μυσρίνη μου, με το αγαπημένο μου το όνομα, έτσι είναι . Ανθρωποι όλοι είμαστε ανεξαρτήτως θρησκείας η αθρησκείας ο καθείς..όποιος κι αν είναι ή κι αν δεν είναι.Καλές γιορτές και σε σένα!Νάστε καλά όλοι σας. Σας ευχαριστώ που με τιμήσατε με την παρουσία σας.

    Βεατρίκη

Σχολιάστε

