Σαββατιάτικο ξύπνημα   12 comments


 
Σάββατο, μέσα του Γενάρη!                                        
‘Αλλη μια κρύα χειμωνιάτικη μέρα ξημέρωσε.

 

 

 

 

 

 

Κι είναι που μες στο καταχείμωνο, είναι μια άνοιξη μέσα μου..

Αγουροξυπνημένη ακόμη, ανοίγω την παραθύρα, εκείνη που “βλέπει” άκοπα στην ανατολή. 

Τι καθάριος είναι ο αέρας και ο ουρανός πόσο γαλανόλευκος! Πόση ηρεμία! Κανένα πετούμενο στον ουρανό..Λουφαγμένα ακόμη θάναι, 
σαν τα αγριοπερίστερα στην βεράντα..σκέφτομαι..

Τα βουνά γαλαζόχρωμα στο βάθος του ορίζοντα είναι κατάφορτα από χιόνια. Γάλα χυμένο στον ανοιχτό πάνω τους..

Μου στέλνουν ίσα πάνω μου το άρωμά τους, όπως στέκομαι μπρος στην ολάνοιχτη την παραθύρα! Ωραία  που είναι!

Και πάνω στα Καλάβρυτα, πάνω στο καταφύγιο σκέφτομαι, ακόμη πιό ωραία..Ω ! ναι!!! Δεν μπορώ , όμως σήμερα..

Μα και αύριο κάπως έτσι θάναι κι αύριο!

 Πόσο πεθύμησα και μια βόλτα στον Βουραϊκό με τον οδοντωτό, μια στάση στην Ζαχλωρού ίσα για να χαρώ την ποταμιά, 

το τρίξιμο του χαλικιού κάτω από τα παπούτσια μου, την μυρωδιά του καυσόξυλου στην σόμπα του καφενείου πίνοντας 
τον αχνιστό καφέ πάνω από μια παρτίδα τάβλι.. 
Οδοντωτός και Βουραϊκός / Rack railway

               Και μετά, ίσα για Καλάβρυτα! Και πιό πάνω, εκεί στο καταφύγιο, μες στα χιόνια..Λίγο σκι, καμμιά τούμπα για νάρθω και στα “σέστα “ μου, που λένε, και μετά να χαρώ το ξάγναντο με το πολύχρωμο των ανθρώπων αντάμα με την γεύση ενός “γενναίου” κομματιού από κείνη την υπέροχη μηλόπιττα που φτειάχνουν εκεί πάνω, τις χαζοκουβεντούλες τις ωραίες…και μετά, και μετά…Πόση ευχαρίστηση παίρνω μόνο και με τις εικόνες του μυαλού μου! Εν αναμονή!

                 Αύριο, λοιπόν! Της Κυριακής  το ξεκίνημα θάναι τούτο μου…και μέχρι την επιστροφή στης πόλης τις μεριές κατά το βράδυ, έχει ο Θεός!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!

Την καλημέρα μου, όλη μέρα!!!

Με πολλά πολλά χαμόγελα!

blovekiss

Και  με φιλιά πολλά!!!

Και με αγκαλιές πολλες !!!

Ενα, ένα μοναχά έστω και μικρούλι, τόσο δά, κι από σας;

Digg This

12 responses to “Σαββατιάτικο ξύπνημα

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mπορείς να φέρεις και σε μένα λίγη από τούτη την Ανοιξη στην ψυχή μου???Αυτό μόνο ζητώ… Γιατί προβλέπεται η βαρυχειμωνιά μου να κρατήσει ίσαμε τον Αύγουστο…Φιλάκια "Βεατρίκη" μου… 🙂

    Lady of Avalon
  2. Σιγά μην Είσαι και η Κληματαριά της Αυλής μου.(Τσιμεντένια,ε,Τσιμεντένια.. : )))))))))))..Να πάς βόλτα τέτοια που λές,για να φρεσκάρεις τις άπλες σου…Γειά Σου ρε Βεατρίκη.. : )

  3. αχ βρε Βεατρικη…..παλι με ταξιδεψες…νασαι καλα

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  4. Υπέροχη καταχώρηση… Ζωντανή… Αισιόδοξη… Φωτεινή… Μακάρι να μπορέσεις να τα κάνεις όλα αυτά αύριο… Μακάρι να έρθει η ώρα να μας ξεναγήσεις στα μέρη σου…

  5. προλαβαίνω το τρένο;Καλησπέρα Βεατρίκη μου και να είναι υπέροχο το σκ σου όσο και συ.

  6. Σπανιζουν, δυστυχως, οι θετικοι ανθρωποι. Και ειναι τοσο υπεροχο οταν τους συναντας! Νασαι καλα και ναναι το ΣΚ σου το ιδιο υπεροχο! Τα φιλια μου!

  7. Καλές βόλτες φιλαράκι.Να περάσεις όμορφα, στα όμορφα χωριά μας.Φάε και μια μηλόπιτα και για μας.Κι εγώ αύριο, μπορεί να είμαι σχετικά κοντά σου, δίπλα στη Φτέρη.

    Αναστάσης ...κλώνος
  8. NA PERASEIS YPEROXA KALH MOUYKAI NA GEMISEIS TIS MPATARIES SOUSE FILO

  9. ΒΕΑΤΡΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ…ΠΕΡΙΜΕΝΕ…….ΠΑΙΡΝΩ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΙ ΕΡΧΟΜΑΙ…….ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΟΤΟ ΔΕΝ ΤΗ ΧΑΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ……………ΑΝΤΕ….ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ……ΜΗΛΟΠΙΤΑ ……ΣΙΓΑ….ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΑΣ….ΑΛΛΑ ΦΕΡΕ ΚΙ ΕΔΩ ΣΕ ΜΑΣ ………..ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ….ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ……………………………

    Άρτεμις
  10. Καλες βολτιτσες..ειναι φανταστικα στα μερη αυτα!

  11. Καλά να περάσεις κοπελιά εκεί που πας…

  12. Καλησπέρες πολλές σε όλους σας!!! Ξεχωριστά να υποδεχτώ και να χαιρετίσω τα νέα πρόσωπα στην παρέα μας..Καλως ώρισες Νίκο,νάσαι καλά για τα όμορφά σου τα λόγια! Θετική που λες, είμαι…κάνε όμως, λιγάκι κράτει και στις μαύρες μου, έτσι ;;:))))) Καλώς μας ήλθες Ματθαίε, σε ευχαριστώωω!! Λοιπόν, οι ευχές σας έπιασαν τόπο!.Πέρασα πολύ ωραία σήμερα, μηλόπιττα , όμως δεν έφαγα..Δεν είχε..Κρίμα ε; Και την φτειάχνουν τόσο ωραία εκεί..Εχω φάει τον τόπο να μάθω την συνταγή μα..τζίφος!! Χιχιιχιχχιι Πάντως, οι λουκουμάδες, να πω ήταν θαυμάσιοι.. Οχι, που θα τους άφηνα…Ανέβαλα μια μέρα παραπάνω την διάιτα , βλέπετε…Τι να κάνουμε! Λουκουμάδες χειροποίητοι , ζεστοί με βουνίσιο μέλι , κανέλλα μοσχομυριστή και αχ και εκείνα τα καρύδια! Σιγά μην τ\’ άφηνα παραπονούμενα..Κι όλη η ημέρα σήμερα ήταν ηλιόλουστη και κρύαααααα! Καθαρός άερας… Πάει , ψοφήσανε τα μικρόβια, που να αντέξουν σε τόσο κρύο!Γιάννη μου, που λες, το ξέρει κι Αναστάσης που είναι τα μέρη του αυτά..οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές εδώ…Αυτό είναι και το πολύ ωραίο εδώ στην Πάτρα…τα περιξ με τις πάμπολλες ομορφιές τους απέχουν μια πηδηξιά , που λεει ο λόγος. Μπορείς να κάνεις πολλά και πανέμορφα πράγματα να δεις σε μια γύρα, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο.>Κι οχι με βιάση..Μ\’ολη σου την άνεση! Τ\’απολαμβάνεις έτσι, κιόλας…Δηλαδή, Μαράκι μου, σε ένα 20λεπτο το πολύ είσαι σε κάτι χωριουδάκια θαύμα για να πιείς τον καφέ να κάνεις και την γύρα..και αν θές είσαι και στο σπίτι πίσω για το μεσημεριανό…Ούτε γάτα, ούτε ζημιά! Η διαδρομή με τον οδοντωτό από Διακοφτό προς Καλάβρυτα είναι από τις αγαπημένες μου. Κάθε εποχή του χρόνου είναι και διαφορετική, πανέμορφη πάντα και εξαιρετικά εντυπωσιακή! Οταν ωριμάζει η άνοιξη, μ\’αρέσει να κάνω την κατεβασιά από την Ζαχλωρού προς το Διακοφτό ποδαράτα μεσα από το φαράγγι του βουραϊκού…Απόλαυση! Το συνδυαζω με πικ νίκ και ένα υπνάκο κάτω από τα δέντρα..Αμα κουραστώ, παίρνω και το τραίνο στην προτελευταία του στάση..Πως να το κάνουμε!Είμαι και της πολυτέλειας, ολίγον…Που λες Αρτεμις, νάξερες πόσες φορές έχω πάρει μαζί μου την φωτογραφική μηχανή και την ξεχνάω μέσα στο σακίδιο κοιτάζοντας έξω με τα μάτια μου…ασε, για γέλια είμαι!Αναστάση, ακου παράξενο πράγμα! Τόσα χρόνια στην Πάτρα και στην Φτέρη δεν έχω αξιωθεί να ανέβω..Ολο για την Φτέρη ακούω και την Φτέρη δεν την ξέρω..και είναι πανέμορφα, μου λένε και εκει..πάντως τα χωριουδάκια όλα εκεί στα μέρου σχεδόν ταχω φέρει γύρα και τις λαγκαδιές χώθηκα και τα ποτάμια πέρασα..τρομάρα μου..πάνομορφα μέρη. Η Ελλάδα μας έχει τόσους κρυμμένους θησαυρούς σε κάθε της γωνιά!!!! και ναί Ντόρα μου όλα τα μέρη εδώ γύρω είναι φανταστικά!!!Νάστε όλοι σας καλά και να έχετε ένα όμορφο γιομάτο με χάρες βράδυ! Και καλή μας βδομάδα!!

    Βεατρίκη

Σχολιάστε

