Η απρόσμενη   8 comments


1210134420q53x35u

Όμως
ποια να ‘σαι Εσύ που αιφνιδιάζεις
– με τόση λάμψη τόση μουσική –
το σκυθρωπό βασίλειο της σιωπής μου;

Που χείμαρρος φωτός εισβάλλεις ξάφνου
σ’ αυτά τα ειρηνικά σκιόφωτα όπου
χρόνια και χρόνια τώρα συντηρώ
τις λιγοστές αναιμικές μου μνήμες;
Μ’ αυτή την εκτυφλωτική ομορφιά;

Μ’ αυτή την εκκωφαντική σου παρουσία;

Τι ανακαλεί το βλέμμα σου στη μνήμη;
Κι αυτό το αστραφτερό χαμόγελό σου
-σαν άξαφνη αστραπή σε μαύρο φόντο-
ποιο ανέφικτο υπαινίσσεται και ποιες
ακτές πέραν του χρόνου προφητεύει;

Στο φρύδι του γκρεμού με καρτερείς
και με χαμόγελο ήρεμο μου γνέφεις
ανύπαρκτα φτερά να εμπιστευθώ
παγιδευμένες πτήσεις να τολμήσω

“ Η απρόσμενη”

του Ορέστη Αλεξάκη

Winter garden,
the moon thinned to a thread,
insects singing.

Matsuo Bashō(1644-1694)

Translated by Robert Hass

blu

Να πεθάνουν όλα, είπε…

Είναι χειμώνας στον κήπο μου

blu

Digg This

8 responses to “Η απρόσμενη

Subscribe to comments with RSS.

  1. An old silent pond…A frog jumps into the pond,splash! Silence again.Matsuo Bashō(1644-1694) Translated by Harry BehnΑπρόσμενο splash?Καλό σου απόγευμα!!!

  2. Τι ανακαλεί το βλέμμα σου στη μνήμη; Κι αυτό το αστραφτερό χαμόγελό σου-σαν άξαφνη αστραπή σε μαύρο φόντο-ποιο ανέφικτο υπαινίσσεται και ποιεςακτές πέραν του χρόνου προφητεύει; Πολύόμορφο,καλό απόγευμα Βεατρίκη μου

  3. ΛΑΜΨΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

  4. εικονα…ηχος…μουσικη… η τελεια αρμονια !!!!!!!!!καλο βραδακι Βεατρικη μου

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  5. Υπεροχο!!!!!!!

  6. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

    Αλήτισσα
  7. Ενα υπεροχο ποιημα του Υπεροχου Ορεστη…..(και παρεπιπτοντως συναδελφου σου……)..ισως γιάυτο και η ιδιαιτερη συμπαθεια…

  8. Παράθεμα: Για τον Ορέστη Αλεξάκη, τον ποιητή μας | Περιδιαβαίνοντας

Σχολιάστε

