Καλωσορίζοντας την Ανοιξη!   10 comments



          Η πρώτη ημέρα του Μάρτη, αργοσβησε κιόλας..Οπου νάναι τ’ αστέρια θα τρυπήσουν το συγνεφιασμένο μαύρο τ’ουρανού για να σημάνουν την αρχή της νέας ημέρας.. Και ο χρόνος ρέει ανεμπόδιστα στο γίγνεσθαι, κάθε ώρα φέρνει την επόμενη κι εκείνη όλο και πιό κοντά μας την ώρα την μεγάλη της Ανοιξης, την ώρα του Απρίλη, μ’ όλα τα άστατα  και τα πισωγυρίσματα του πρώτου μήνα της..

         Το ταξίδι της νέας εποχής, άρχισε ευθύς μετά το ολόγιομο του φεγγαριού. Στο έβγα της πανσέληνου σήμανε φέτος η αρχή της νέας εποχής, της Ανοιξης. Η ολοκλήρωση του κύκλου της έφερε την νέα αρχή..

          Γιατί αυτό σημαίνει η ‘Ανοιξη!Το “άνοιγμα” σε μια νέα αρχή! Το πρώτο βήμα σε μια νέα πορεία, το άνοιγμα σ’ ένα νέο ταξίδι, μια νέα ρότα στον πλου της ζωής, το “ξάνοιγμα¨της σκέψης  και του νού σε νέους ανοιχτούς ορίζοντες, Ολα  “ξανοίγουν” στην νέα εποχή. Κάθε νέο άνοιγμα, είναι σαν μια νέα γέννηση. Κι όλα ξεκινάν’ ως από την αρχή..Ρέουν, καλούν σε μια ακόμη άλλη ρότα..Σε μια νέα πορεία προς ένα νέο κύκλο. Ανοιξη, Καλοκαίρι, Χειμώνας Φθινόπωρο, Ανοιξη..Εκεί όπου το τέλος, εκεί η αρχή.

         Η φύση είναι αρχέγονη, γνωρίζει πιό πολλά από τον καθένα μας, από τον κάθε άνθρωπο. Δημιούργημα Σοφίας άναρχης κι αέναης, που εμείς, προσωρινοί επιβάτες της και μέρος της αναπόσπαστο, καλόν και δέον είναι να την παρακολουθούμε..Εκείνη δείχνει τον δρόμο.

        Κι η Ανοιξη είναι η ώρα της αναγέννησής της..Και μείς ως μέρος της καλούμαστε να μετέχουμε σε αυτή. Είναι μέρος της υπαρξής μας ..Ω γλυκύ μου Εαρ!

          Ωδή στην ‘Ανοιξη, ωδή στην αναγέννηση, στο ξάνοιγμα, στο ξανάνοιωμα, στο νέο ταξίδι..Και έτσι, λέω, στην νέα αυτή πορεία μας, να θυμόμαστε τα λόγια εκείνου του μεγάλου μας ποιητή του Κ. Καβάφη:

Καλό μήνα, σε όλους!

Με υγεία και χαρά ο πλούς μας στην Ανοιξη!

Και, κυρίως, με Αγάπη νάναι!

Γιατί, η γέννα και η αναγέννηση στο κάθε τι του καθενός, είναι προιόν αγάπης του όλου στο ένα και του ενός στο όλον.

floresbrilhantes

Καλημέρα σ’ όλους στην νέα μέρα πού ξημερώνει σε λίγο!!

butterfly

BIBLIA Και τα δύο videoς εμπεριέχουν το ίδιο ποίημα. Το θαυμάσιο ποίημα του Κ. Καβάφη ¨Η ΙΘάκη”, “Ithaca” by Constantine Cavafis

Το πρώτο πάνω video είναι μια  υπέροχη δημιουργία του  babylonianman και απευθύνεται στους αγγλόφωνους φίλους του χώρου τούτου, αποδοσμένο ανυπέρβλητα από τον Sir Sean Connery and with music specially composed by Vangelis. (If you wish, you can find there the poem in english)

  Το δεύτερο, είναι μια εξαιρετική δουλειά των TheClassicalFun όπου το ποίημα αποδίδεται μοναδικά από την μεγάλη μας ηθοποιό Ελλη Λαμπέτη σε μουσική υπόκρουση του Mark Isham

Τους ευχαριστώ θερμά και τους δύο δημιουργούς των videos!

Technorati tags: , , , , ,
Digg This

Posted 02/03/2010 by Βεατρίκη in ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ...

10 responses to “Καλωσορίζοντας την Ανοιξη!

Subscribe to comments with RSS.

  1. KALO MHNAAAAAAAGEMATO OMORFES MURODIES KAI AGAPHFILAKIA

  2. Μάλιστα..!

  3. Καλησπερα Βεατρικη!Γλυκεια η Ανοιξη!Πανεμορφη γινεται σιγα-σιγα η φυση επειτα αποτον χειμωνιατικο ληθαργο της. Μερες γλυκες!Χαρα Θεου!Με τα αηδονια να στηνουν το τραγουδιμεσα απο τα πυκνα φυλλωματα των δεντρων.Μια ομορφια!!!!Ενα ποιημα!!!!!Καλο μηνα να εχεις καλη μου!!!

  4. Ο Μάρτης, Μάρτης μίλησε και είπε πως θα αργήσειέχει ακόμα δυο βροχές και μία να χιονίσει.Ένα δεντράκι τ\’ άκουσε και πήγε να λυγίσειτου είπα να\’ χει υπομονή, το φόβο να νικήσει.Ό,τι αργεί κι ό,τι στη Γη είναι βαθιά κρυμμένο.πάλι στο φως θα βαφτιστεί και θα\’ ρθει ευλογημένο…Ο Μάρτης χείλη έσκασε, στον ήλιο να γελάσειείπε θ\’ αργήσει, μα θα\’ ρθεί ο κόσμος να χαλάσει.Θα βάλει τ\’ Ανοιξιάτικα να ομορφύνει η πλάση,στα μπλε και στα κατάλευκα θα βγει να παρελάσει.Ό,τι αργεί κι ό,τι στη Γη είναι βαθιά κρυμμένο,πάλι στο φως θα βαφτιστεί και θα\’ ρθει ευλογημένο… Παντελής Θαλασσινός^http://www.youtube.com/watch?v=2O2auR0RUm4ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ…. ματάκια μουΝα\’σαι Καλά…

  5. Kαλημερα Βεατρικη ….παιδι της ανοιξης ειμαι 31 Μαρτιου …ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩ ….ΦΩΣ ..ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ …ΗΛΙΟΣ …ΖΩΗ !!καλο μηνα να εχουμε ολοι φιλακια Βεατρικη μου !!!

    ΙΡΙΔΑΜΑΡΙΑ ΓΚ.
  6. Aνεβασμένη με βρίσκεις ε? Εμ να μην είμαι?Εκωφαντική η Ανοιξη!Σκεπάζει τον αναστεναγμό της κλαίουσας μονοτονίας μου. Ξυπνά τις επιθυμιές μου που κοιμήθηκαν στην γκρίζα χασμωδία του χειμώνα.Αφήνω την ψυχή μου διάτρητη στη ρότα τηςΠετάξτε χελιδονάκιαανθίστε λουλουδάκιαβλαστίστε χορταράκιαΤελειώσαν τα σέπαλα στις μαδημένες μαργαρίτες και τα παροπλισμένα συναισθήματα!!Γδύνομαι χαμόγελα και λάγνα κυνηγώ στην γαλάζια υδατογραφία (που κρέμεται στον απέναντι τοίχο) το καλοκαίρι. Ερωτεύομαι βλέπεις πάντα την άνοιξη κι αγαπώ το καλοκαίρι.Καλό μήνα Βεατρίκη μου!

  7. Καλό απόγευμα φίλη Βεατρίκη.Άνοιξη στην Ελλάδα!!!Ευχαριστώ που μου έδωσες τη ματιά της ψυχής σου να δω την λουλουδιασμένη πατρίδα, γιατί εδώ… αργεί….Να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική, χαρούμενη. Άννα

  8. Γειά σας! Απομεσήμερο κιόλας , τρίτη μέρα του Μάρτη!Σας ευχαριστώ για τις ευχές και νάστε καλά να χαρούμε την ΄\’ανοιξη!Αννα μου, αχ! Δεν ξέρω που είσαι, να σου πω μοναχά κάτι που έλεγα στην Βάσσω μας τις προάλλες. Μέσα Φλεβάρη βρέθηκα να γυροφέρνω στα ορεινά της Φωκίδας τα μέρη και επειτα να την διασχίζω και στα παραθαλάσσια..Κι οχι μόνο την Φωκίδα αλλα να χαθώ (κυριολεκτικά) επανειλλημμένα στα χωριουδάκια τα διάσπαρτα της Ναυπακτίας ορεινής και παραθαλάσσιας…Αχ! Και ναα ξέρατε τι ομορφιές ανακάλυψα! Η άνοιξη είχε ξεμπροστιάσει από τον Φλεβάρη κιόλας. Ολα τους, που να σας λέω, καταπράσινα, τα λευκολουλουδάκια στόλιζαν σ όλο το μήκος της την άσφαλτο στις εθνικές οδούς, οι πορτοκαλεώνες κατάφορτοι μωρωδάτα πορτοκάλια, οι μυγδαλιές αρχοσκάγανε τα μπουμούκια τους….Φχαριστήθηκε η ματιά και η καρδιά μου Ελλάδα και ύπαιθρο χώρα..Χαλαάλι μου που χάθηκα…Σαν να τόθελα!Χμ, να μην πω για τα παραθαλάσσια τα χωριουδάκια και τους οικισμούς, τις λεύκες και τα ευκάλυπτα, τα ουζάκια και τα μεζεδικλίκια δίπλα μια απέραντη γαλάζζια θάλασσα…ώρα που είναι και κάνω και δίαιτα όψιμα! Να μην σας βάλω και σε πειρασμό!Λυδία μου, καμάρι μου και ομορφιά μου με τα ωραία σου! Τις μαργαρίτες έχω καιρό που τις ξεπουπούλιασα, τα συναισθήματα , όμως ανεβασμένα όλα τους είναι ..Κι η Ανοιξη είναι η ώρα του οργασμού…Πως να μην είναι Ερωτας;Ιριδά μου, καρδιά μου τι ωραίες ζωγραφιές, τι υπέροχα γλυκά ήρθες και μούδωκες!!!Σ\’ευχαριστώ. Να χορταίνει η ματιά, δεν πειράζει , έτσι; (για την δίαιτα ο λόγος!)Ανδρομάχη μου, καλώς ώρισες στην παρέα!!!! Καλώς ήλθες στα μέρη μου!Ναι!!! Ενα ποίημα είναι η Ανοιξη! Να δες αυτό το υπέροχο που έκανε το κόπο η Βάσσω μας να μμας αφήσει να το δούμε και να χαρούμε..Ωραίο Βάσσω μου, θα ακούσω και τον Παντελή θαλασσινό, τώρα..Σ\’ευχαριστώ μάτια μου!Μαράκι μου, νάσαι καλά χαρά μου! Βγες έξω από τους τοίχους και τριγύρνα στις εξοχές…Με κάθε ευκαιρία. Εξω, είναι χαρά Θεού!Οι παλιοί λέγαν" Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει…Και σκέψου τώρα τι γίνεται που είναι Μαρτης, ο παλουκοκαύτης, ο διπρόσωπος Μα οσο κι άστατος είναι ο πρώτος της μήνας, η φύση , ευλογημένη από τις πολλές τις βροχοπτώσεις, κάνει χορό σ\’ όλο τον τόπο..Να βγαίνουμε όλοι μας να την χαιρόμαστε!!!!!Μάλιστα;;;Μάλιστα Σάκη μου

    Βεατρίκη
  9. Υπέροχες εικόνες, υπέροχοι ήχοι… Ειδικά αυτή η φωνή -και η προφορά- του Sean Connery… Θα την αναγνώριζα παντού… Μια υπέροχη Άνοιξη, να έχεις φίλη Βεατρίκη. Και … πού \’σαι : διάλεξε όποια ανεμώνη θέλεις. Δική σου ! Καλό βράδυ να έχεις.

  10. ας ειναι τουτης της ανοιξης μακρης ο δρομος… γεματος περιπέτειες… φιλια … κι εμεις σ ευχαριστουμε..

    Τσουκνιδιτσα

Σχολιάστε

