Αχ Θάλασσά μου εσύ βαθειά..


 

Είναι ελάχιστα τα τραγούδια εκείνα, που από το πρωτάκουσμά τους κιόλας, μα και μετά, κάθε μια φορά που τα ξανακούω, νοιώθω να με απορροφούν..

Σταματάω ο,τι κι αν κάνω, ο,τι άλλο κι αν συλλογιέμαι παύει να υπάρχει στον νού και την σκέψη μου, κι αν είμαι σε παρέα παύω να μιλώ, αν αυτό κάνω την στιγμή του ακούσματός τους, κι αν ακούω, παύω να ακούω τους συνομιλητές μου..

Υπάρχει μόνον το άκουσμά τους για μένα..Μονον αυτό..και τίποτε άλλο..

Ενα από αυτά τα τραγούδια είναι κι αυτό..

Image18

Αχ θάλασσά μου σκοτεινή. .

θάλασσα αγριεμένη

που θα με βγάλεις το πρωί

σε ποιά στεριά μου ξένη

Αχ θάλασσά μου εσύ, βαθειά..

dolphins 

Καλό σας βράδυ..

8 thoughts on “Αχ Θάλασσά μου εσύ βαθειά..

  1. το τραγουδι αυτο το αφιερωσα καποτε σε μια ξενυτεμενη ψυχη που συμπτωματικα περιμενω να ερθει αυριο στα πατρια χωματα της Κρητης.Με το καλο να φτασει στη θαλασσα που τοσο αγαπα :[

    Μου αρέσει!

  2. Καλησπέρούδια και από δώ!!Κύριε Γιαννιδάκη μου, μόλις κάτι έγραφα πάνω σε αυτά που είπες στην προηγούμενη καταχώρηση! Ενώ τον ίδιο χρόνο έγραφες εσύ σε αυτή! Οπoίος συγχρονισμός! Με το καλό να τον δεχθείς την ξενητεμένη ψυχή, φίλε μου! Με το καλό να φτάσει! Και να χαρείτε την σμίξη και την θάλασσά σας..Ε και δεν μπορεί, θα τα καταφέρω να επισκεφθώ και το νησί σας κάποτε..Οποτε το επιχείρησα ,πάνω σε εμπόδια έπεφτα!Aman!Βιβή μου , σε ευχαριστώ, επίσης..Υπέροχο το μουσικό αυτό άκουσμα..Ταξιδιάρικο και με τι όμορφη μουσική!

    Μου αρέσει!

  3. Αχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!θαλασσα μου λατρεμενη.Βεατρικη μου ταξιδιαρικο…………..ονειρεμενο……………..!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μια καληνυχτα με ταξιδιαρικη διαθεση σου στελνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  4. Πολλά ταξίδια ρε Βεατρίκη,πολλά άχ,..Τρέλα ο Ουρανός…πωωωωωωωωωΤα δελφινάκια σου όλο παιχνιδάκια είναι..Ταϊσμένα Ταϊσμένα ?Νάνι.

    Μου αρέσει!

  5. ΛΟΓΙΑ Σιωπής….Κράτα με στο σκοτάδι,πάνω σου πιο σφιχτάν\’ ακούγεται η καρδιά όταν ζητάει το χάδι…Κράτα με και θυμήσουψέματα μη μου πειςτα λόγια της σιωπής διαβάζωστο κορμί σου…Τόσο πολύ σ\’ αγαπώ που μπορείκαι να μάθω μακριά σου για σένα να ζω…Τόσο βαθιά σ\’ αγαπώ που μπορείκαι ν\’ αντέξω μακριά σου να ζω…Να \’ξερες πως πονάει το τελευταίο φιλίκι ακόμα πιο πολύ όταν σε προσπερνάει…Αν είναι να μου δώσειςτέτοιο φιλί πικρόδώσ\’ μου το να το πιωδίχως να μετανιώσεις…Τόσο πολύ σ\’ αγαπώ που μπορείκαι να μάθω μακριά σουγια σένα να ζω…Τόσο βαθιά σ\’ αγαπώπου μπορείκαι ν\’ αντέξω μακριά σου να ζω…Στιχουργός: Κώστας Λειβαδάς Συνθέτης: Γιώργος Ανδρέου Ερμηνεία: Ελένη Τσαλιγοπούλου^http://www.youtube.com/watch?v=_LbG0x-wlcoΚΑΛΗ Σου Μέρα….. Δελφινάκι (k)

    Μου αρέσει!

  6. Πραγματι τελειο τραγουδι….Οτιδηποτε εχει να κανει με τη θαλσσα ειτε ειναι σκεψεις..ειτε συναισθηματα..ειτε εικονες…βγαινουν και αρμενιζουν στη ψυχη αφηνοντας το νου να αιωρειται στο κενο..Φιλακια.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

