Μίλα μου   6 comments


    

 

122084823554C93ae

 

Ανοιξη ! Κι είναι οι μυγδαλιές κατάφορτες τα άνθη τους.. νυφούλες του προσωρινού και της αιώνιας συγχώρεσης ..

Κι είναι ο κόσμος γύρω στολίδι πολύχρωμο, που ζωγράφος ομοιό του δεν μπορεί να σταθεί να φτειάξει ..

 

Μίλα μου για την Άνοιξη όταν με βλέπεις μόνο
Μίλα μου για την Άνοιξη να λησμονώ τον πόνο
Ένα κλωνάρι φεγγαριού καρφώνω στα μαλλιά σου,
να ‘ναι δροσιά τα χάδια σου κι αστέρια τα φιλιά σου
Μίλα μου για την Άνοιξη καλό γλυκό μου στόμα,
μίλα μου όπως η βροχή μιλά σιγά στο χώμα
Ένα κλωνάρι φεγγαριού καρφώνω στα μαλλιά σου,
να ‘ναι δροσιά τα χάδια σου κι αστέρια τα φιλιά σου

aniflow-03

Μίλα μου..

γιαυτήν που καρτερούσα

Digg This

Posted 26/03/2010 by Βεατρίκη in Μουσική

6 responses to “Μίλα μου

Subscribe to comments with RSS.

  1. Γειά Σου ρε Δροσερή..!Δροσιά και χαμόγελο μου ήρθε από το αντίκρισμα των εικόνων.. Έχεις ταλέντο πάντως να τα ντύνεις όλα καλά,..σαν την Βάσω..Μήπως είστε αδερφές ?Της Άνοιξης.Η Εποχή σας..Cu..

  2. Ποσο ομορφο τραγουδι!Καλησπερα γλυκια μου.

  3. Ανοιξε η ψυχή μου …Ανοιξη!!!

    Τσουκνιδιτσα
  4. Ω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τί δέσιμο εικόνας και τραγουδιού…………………υπέροχο……………..Η φύση ξαναγιεννιέται …….και σκορπά παντού την ευωδιά της………..Απολαύσετε την ομορφιά της με όλες τις αισθήσεις!!!!!!!!!!!!!!

  5. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΒΕΑΤΡΙΚΗ !!!!!!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ΜΥΡΣΙΝΗ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  6. Μίλα μου για την άνοιξη…μη μιλάς άλλο για αγάπη….http://www.youtube.com/watch?v=T5hQf7KdQlIΠολλά ανοιξιάτικα φιλιά!!!

Σχολιάστε

