Χριστός Ανέστη! Ημέρα Λαμπρής!   9 Σχόλια


 

Καλημέρα, Κυριακή η Ημέρα, Ημέρα της Λαμπρής σήμερα!

Χριστός Ανέστη για όλους μας!

Χριστός Ανέστη σε όλους σας, φίλοι μου!

 WISH  YOU  A  HAPPY  EASTER   WEEKEND -  Batik Art - Easter Eggs

Σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σας! Από καρδιάς!

Νάστε όλοι καλά και να χαρείτε την Ημέρα!

Είναι η Ημέρα της Χαράς αυτή!

 location_box

         Σας χαιρετώ από της Πάτρας τα μέρη τα ωραία! Η μέρα ολάκερη γελάει μ’ ενα ήλιον λαμπερό, έχει άρωμα τσικνιάς από τον οβελία που ψήνεται ανακατο με την αρμύρα της θάλασσας…και το κλαρίνο αντιφωνεί στον αέρα..

Το τραγούδι είναι το αγαπημένο της μάνας μου…Είναι γερόντισσα, δεν καλοπερπατάει, κι ούτε μπορεί να το χορέψει πιά..Μα, χαίρεται να το ακούει! Δίπλα μου την έχω!

Από μένα για κείνη, το λοιπόν! Και του χρόνου, μάνα!

Και για να μην παραπονιέται κι ο γέροντας πατέρας μου..

Να και το δικό του, κρατάει από της Ρούμελης τα μέρη, βλέπετε!Και του χρόνου, πατέρα!:

Ελπίζω να αρέσουν και σε σας!Ευωδιάζουν Ελλάδα!

Και του χρόνου για όλους ! Νάμαστε καλά όλοι μας!

Χρόνια πολλά και Καλά!!

Digg This

9 responses to “Χριστός Ανέστη! Ημέρα Λαμπρής!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Beatriki exo grapsi tin paraskevi ti itan o xristos kai prin merikpous mines egrapsa pos ekan tin genisi tou!O xristos ben itan tipota allo apo enas magos pou ine apo tin meria tou diavolou !Auto ine poli katharo otan genithike 3 magoi me ta dora !den xriazetai ali martiria !auta pou ekane itn magika oti lei kata tou anthropou!

  2. O xristos potes den gia mas ton dicasan me ton nomo tis epxis ekinis kai ton vrikan enoxo gia paraplanisi kai vlakeies ao ena mpekri ston kosmo kai oti itan basilias ton ioudeon giafto pethane kai ine timipia apo ton Hlio den synxori!

  3. Χρόνια Πολλά Βεατρίκη..!Χρόνια Πολλά Μεγάλη Κυρία..! (Για τη Μητέρα Σου)Χρόνια Πολλά Άρχοντα..!Που να βγουν παλικάρια σήμερα, σαν και σας τότε Άρχοντα..Που να βγουν Μεγάλες Κυρίες σήμερα, σαν και σας τότε Αρχόντισσα..Ντε και καλά να μας αλλάξουν..Ντε και καλά να μας δουν Τυποποιημένους..Νά χα την Πείρα σας Μονάχα..Η Κάθε φράση σας είναι Βιβλίο για όλους αυτούς σήμερον ημέρα που περπατάνε σ αυτούς τους δρόμους τους ελληνικούς..Δώσε ένα φιλί στους Δικούς σου Βεατρίκη και να τους πεις πως :Υπάρχουν Παλικάρια και Κυρίες.Παλιάς Κοπής.Ζουν Σιωπηλά.Οι Κανόνες Ηθικής Του Τότε είναι ΑΔΙΑΠΕΡΑΣΤΟΙ για Πολλούς.Τιμούνται από Ελάχιστους Των Ελαχίστων……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….ΥΓ..Το μαντήλι στις Τσέπες των Μεγάλων Ανθρώπων είναι πιο Καθαρό από διάφορες Δήθεν Προσωπικότητες του Σήμερα.ΧΑΙΡΕ !

  4. Χρονια πολλα Βεατρικη μου Χροστος Ανεστη!!!Και του χρονου με υγεια..τα τραγουδια αγαπημενα και δικα μας..να ναι καλα οι γονεις σου και ολος ο κοσμος!!!!!Το αγαπημενο τσαμικο του πατερα σου ειναι και του δικου μου..μαζι με τον αμαραντο.Οταν τον βλεπω να τα χορευει γεμιζει η ψυχη μου απο περηφανεια.. Καλα να περνατε,πολλα φιλια.

  5. Α! Μωρέ, με συγκινήσατε Ντόρα μου και Σάκη μου..Πρώτα όμως να χαιρετίσω τον Βαρδή τον Τσακίρη . Φίλε μου, καλή μέρα νάχεις όλη την ημέρα! Κάνε μου μια χάρη μοναχά. Κράτα τις απόψεις σου για σένα τούτην την ημέρα, είναι, βλέπεις, ημέρα γιορτής και τιμής στον Θεό μου η σημερινή! Γιαυτό και η παρούσα καταχώριση, για την μοιρασιά της χαράς…για όσους την μπορούν και την θέλουν. Καλόδεχτος στην παρέα μας Ομως, να,, είναι η ημέρα τούτη, πως να το πω αλλιώς..σεβαστή και από κείνους που δεν πιστεύουν..Ετσι την νοπιώθω.Συμμερίσου την κι αν οχι εκείνη, ενμένα τουλάχιστον!Νάσαι καλά!

    Βεατρίκη
  6. Ντόρα μου! Αχ αυτός ο Αμάραντος, ασε ο Ηλιος, ασε κι η Ιτιά! Μεγάλα τραγούδια, περασμένα στο αίμα μας τα δημοτικά μας! Κι ο πατέρας μου, δεν μπορεί να χορέψει πιά..Δεν τον κρατάει το πόδι του..Κι έσερνε ενα τσάμικο, αλλο πράγμα , Ντόρα μου!Σήμερα μου τόλεγε…λες και δεν τον είχα δεί..Αλλά ας όψονται τα γηρατειά..Οχι, οτι πάω πίσω εγώ στο τσάμικο , έτσι;Που λες Σάκη μου, συγκινήθηκα γιατί ο πατέρας μου είναι όντως μια ζωντανή ιστορία του τόπου..Τις προάλλες μόλις, μούλεγε, να δείς, πως μικρό παιδί σαν ήτανε τότε στον πόλεμο, πως έγινε και βούλιαξε με βόμβα ένα καράβι των Γερμανών γιομάτο με πολεμοφόδια που ήτανε να πάει για την μάχη του Στάλινγκραντ..Και τον είχανε, μικρό παιδί τότε κι ορφανό, ένα πράγμα μοναχά ρωτήσει οι της ενωμένης τότε αντίστασης πριν του δώσουν την βόμβα..Αγαπάς την πατρίδα σου; τον ρώτησαν Κι είπε κείνος :Ναι Κι αυτό ήταν! Μούκανε εντύπωση μεγάλη αυτό.Και να δείς, Σάκη μου, την μάνα μου, στ\’ αλήθεια, αρχόντισσα την λένε. Και ακόμη και τώρα σαν κάνω κατά το Νότο, έρχονται και με ρωτάν\’ Είσαι σύ η κόρη εκείνης; Της αρχόντισσας;θα τους τα πω όσα είπες και θα συγκινηθούν! Είναι κι οι δυο μεγάλοι ανθρώποι πιά, περασμένα τα ογδόντα τους από χρόνια..Καλά νάναι, μοναχά!

    Βεατρίκη
  7. Χριστος Ανεστη Βεατρικη μου….ναναι τα χρονια καλα κι ας ειναι και πολλα…ναναι καλα και οι δικοι σου…να γιορταζεις μαζι τους …και να τους καμαρωνεις…οπως -ειμαι σιγουρη- καμαρωνουν κι αυτοι εσενα….φιλια πολλα-πολλα

    ΓΕΩΡΓΙΑ
  8. Χρόνια πολλά ΣΕ ΟΛΟΥΣ ακόμη και σε όσους θεωρούν μάγο τον Κύριο Ιησού Χριστό. Θα έρθει η μέρα που θα τους τυφλώσει και αυτούς το ΦΩΣ του Κυρίου την οποία εύχομαι να είναι το συντομότερο δυνατό.Άραγε γιατί να θέλουν και να μας προκαλούν τόση θλίψη σήμερα μερικοί προσβάλλοντας Αυτόν που ΕΜΕΙΣ πιστεύουμε ως ΘΕΟ που ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ. Τόσο πολύ τους χαροποιεί η δική μας θλίψη την οποία προκαλούν;;;;;

    Γιώργης
  9. Χριστός Ανέστη, όπως το εννοεί ο καθένας. Και τιμή στους γονείς, που πραγματικά ήξεραν να τιμήσουν τη Ζωή…

Σχολιάστε

