Δος μου το χέρι σου να κρατηθείς..


River Rescue

Αυτή είναι η φωτογραφία με την οποία η φωτογράφος Mary Chind (Des Moines Register)  κέρδισε φέτος στις 12/4/2010, το βραβείο Pulitzer 2010 στην κατηγορία “Τhe breaking news photography” !!

Και αυτό που έγινε, τότε, αυτό το περιστατικό που μια στιγμή του απεικονίστηκε και αποθανατίστηκε στην βραβευμένη φωτογραφία, αξίζει πολλά, πολλά περισσότερα βραβεία..

Γιατί, τότε σώθηκε μια ζωή και είναι η ανθρώπινη ζωή, ανεκτίμητη.

Και, κυρίως,  γιατί η πράξη της σωτηρίας της, ήταν άστραμμα του πολύτιμου θησαυρού μιας ανθρώπινης καρδιάς!

blu

                Το περιστατικό της διάσωσης συνέβη στις 30 Ιουνίου του έτους 2009 στην πόλη Des Moines, την πρωτεύουσα πόsaving1λη της Πολιτείας της Αϊόβα (Iowa) των Η.Π.Α και μες στα νερά του ποταμού της που την διασχίζει και της έδωσε τ’ονομά του. 

     Την ημέρα εκείνη ο οικοδόμος Jason Oglesbee, εργάτης  σε ανέγερση μιας γέφυρας για πεζούς πέρα από το φράγμα, είδε να ανατρέπεται μες στα ορμητικά κι αφρισμένα τα νερά του ποταμού δίπλα στο φράγμα του, η βάρκα με τους συνεπιβάτες της, το ζεύγος Patricia και Ralph Νeely.

      Χωρίς να διστάσει αλυσσοδέθηκε από την άκρη ενός γερανού και μετά κρεμάστηκε ως άλλο αγκίστρι πάνω από το ποτάμι..

         Κατάφερε να σώσει την κυρία  Πατρίτσια Νeely, την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή.

          Ο σύζυγός της, όμως,  δεν τα κατάφερε. Είχε ήδη παρασυρθεί απ’ τα νερά του ποταμού και τον ανέσυραν πνιγμένο μετά από ώρες..

blu

des-moines-146

Ο Ποταμός Des Moines είναι παραπόταμος του Μισσισιπή, έχει μήκος 845 χιλιόμετρα περίπου και διασχίζει όλη την πολιτεία της Αϊόβα, είναι δε αρκετά φαρδύς ποταμός και πλωτός. Μέσω αυτού από τα παλιά πρώτα χρόνια των ιθαγενών ινδιάνων διεκινείτο το εμπόριο, κάτι που συνεχίζεται ως σήμερα..  blu

10 σκέψεις σχετικά με το “Δος μου το χέρι σου να κρατηθείς..

  1. Δε χρειάζονται σχόλια οι φωτογραφίες της Μary Chind. Μιλούν από μόνες τους. Αυτή είναι και η μαγεία της Φωτογραφίας, με την οποία, όσο περνά ο καιρός ερωτεύομαι και περισσότερο.Κρίμα μόνο, που δεν τα κατάφερε και ο σύζυγος της διασωθείσης…

    Μου αρέσει!

  2. τραγικο… μακαρι να ειχε σωθει κι ο συζυγος…Καταπληκτικη φωτογραφιαΚαλο βραδακι Βεατρικη μου!!!

    Μου αρέσει!

  3. Καλησπερούδια σ\’όλους σας , φίλοι μου!!!!Νάστε καλά!!Ναι, αυτή η φωτογραφία είναι ένα μήνυμα ανθρωπιάς! Δηλώνει οτι ο άλλος ο συνάνθρωπος είναι εκεί την ώρα που κάποιος άλλος πλήττεται η και κινδυνεύει..ΣτηΝ αμερική της αδιαφορίας, στον αιώνα της αποξένωσης συμβαίονουν κι αυτά..μπράβο στον άνθρωπος που ριψοκινδύνεψε την ζωή του για να σώσει μιαν άλλη.>Και που τα κατάφερε, τι ευλογία!Το ζευγάρι έκανε βαρκάδα στο ποτάμι, καπου τα νερά ήταν ορμητικά, κάπου κι αυτοί αδυνάμοι..Ποιός ξέρει; Η γυναίκα ήταν 67 ετών και ο άντρας της στα 62..ενα ατύχημα, μια αμέλεια ένα τυχηρό! Συμβαίνουν πολλά, παρα πολλά ατυχήματα ή και δυστυχήματα τέτοια, άλλα κι αλλιώτικά καθε μέρα.Ανθρωποι χάνονται μες στις στιγμές που περνάνε εξ αιτίας τους και γιατί , τις πιό πολλές φορές , δεν βρίσκεται εκεί κοντά τους να δοθεί ένα χέρι ανθρώπου που να απλωθεί και να κρατήσει .γιατί δεν βρίεκεται ενας άνθρωπος να νοιαστεί1γιαυτό και η φωτογραφία είναι σπουδαία! οχι μόνον για το εκπληκτικό της αποτύπωσης της δραματικής στιγμής του απλώματος του χεριού..μα και αγιαυτό που σημαίνει.Δίνει ένα μήνυμα ελπίδας μες στην αβεβαιότητα του σήμερα και ανατρέπει τοδιογκο΄΄υμεαίσθημα της μοναξιάς.Είανι σαν να λέει: δεν είσαι μόνος/μόνη. Είμαι κι εγώ ! κι είμαι εδώ , δίπλα σου!Δος μου το χέρι σου να σε κρατήσω, να κρατηθείς!καλό βράδυ!!!!!

    Μου αρέσει!

  4. παντα και παντου υπαρχουν Ανθρωποι……. Βεατρικη μουφτανει να απλωσεις το χερι….. να πιασεις ή να πιαστεις απο αυτο….καταπληκτικη φωτογραφια…..καλη σου νυχτα

    Μου αρέσει!

  5. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥ Jason Oglesbee.

    Μου αρέσει!

  6. Απιθανο…Ειδικα εαν προσεξεις πως το "δεσιμο" του ειναι καθαρα ερασιτεχνικο και προχειρο…Και ο συνδυασμος"φωτογραφιας-πραξης" προσδιδει ιδιαιτερη βαρυτητα..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.