Η αναζήτηση   7 comments


 

      Καλημέρα σας, κυρίες και κύριοι!!

 

David-Farren--Long-Winter-Shadows

“Ψάχνω έναν βαθουλό άνθρωπο για την σούπα μου”

Είπε η αγαπημένη Κική Δημουλά

yellowdivvid

 Αλλος κανείς;

Ψάχνει;

Κι ας μην είναι για ή και για την σούπα του;

Ρωτάω

Και μη με ρωτάτε τι λένε τα λόγια του τραγουδιού ..δεν ξέρω να πω..

Εχει όμως, κάτι από την διάρκεια ..μιας ή της αναζήτησης, έτσι  πως μου φάνηκε.

 

Digg This

7 responses to “Η αναζήτηση

Subscribe to comments with RSS.

  1. καλημέρα … θα γίνουμε ανθρωποφάγοι;καλή συνέχεια

    Αλέξανδρος
  2. Χ.Α.και δε βρισκεις; μα πως; ειδικα σημερα :[

  3. Χαχχαχαχαχαχα! Στο καλό σας και των δυό! Καλημέρα σας κατ\’αρχή!Απ\’ ανθρωποφάγους τέτοιους σαν πως τους εννοείς, γιομάτος ο τόπος κ.Γιαννιδάκη μου! Πάρτε κόσμε!Και γλυκέ μου Αλέξανδρε..ανθρωποφάγοι ήσαν κάποτε οι άνθρωποι , δεν ξέρω για όλες τι φυλές λέω για κείνες που έχω υπ\’ όψιν μου- το πιό ορθό- λοιπόν, μου φαίνεται, του ερωτήματός σου, θαταν ανθρωποφάγοι να ξαναγίνουμε;Χμμμ. Οπως και νάχει το πράγμα, υπολείμματα καννιβαλισμού έχουμε και τώρα στις στενές σχέσεις -ειδικά των φύλων.. μέσω συμβολικών ενεργειών..Να μην πω άλλα Αλέξανδρέ μου ,και μου λες μετά πως κατάντησα την αξιοπρεπή σελίδα μου, έτσι;χαχαχχαχχαχαχαΟμως, για να σοβαρευτώ, η ποιήτριά μας η Δημουλά, δεν το εννούσε έτσι, όπως δείχνει. Πατώντας πάνω στ\’ονομά της , οδηγείστε μεσω υπερσύνδεσης, σε μια προσφατη συνέντευξή της στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", όπου εξηγεί τι σημαίνει για κείνη η παραπάνω φράση της..Την είχα ακούσει να την λέει σε μια υπέροχη συνεντευξή της παραμονές της Πρωτοχρονιάς στην μεταμεσονύχτια εκπομή "Στα ΑΚΡΑ" της ΕΡΤ νομίζω..Από κεί και μούμεινε.Κι εκείνο που έχω να πω, είναι πως έχει δίκηο…Βαθουλοί άνθρωποι είναι πολύ πολύ δύσκολο να βρεθούν..και μάλιστα για να ταιριάξουν στο βάθος και το μέγεθος του πιάτου της μεγάλης μας ποιήτριας..Βαθυστόχαστη και λιτή και δωρική στην έκφραση, μεστή και ώριμη και βαθειά…Υπάρχει αντίστοιχος βαθουλός; Κι ως προς την σούπα αστέρια μου και φίλοι μου, να θυμήσω, πίνεται, ρουφιέται αν θέλετε, κατά πάσαν περίπτωσιν δεν μασιέται …όπως, αν μιλούσαμε, για ανθρωποφαγία. Πέρα όμως από αυτό η σούπα είναι των μικρών παιδιών και των μεγάλων γειρατιών..Και, πέρα απ\’ όλα αυτά είναι πόσιμη για να μοιράζεται κιόλας στο κοινό τραπέζι…..Εννοείται τι εννοώ;Φιλιά στα μαγουλάκια σας…ΧιχιχιχιχιΑκόμη να κοκκινήσετε; Απ\’ τα φιλιά μου, λέω..

    Βεατρίκη
  4. Τι να πει κανείς για μια τέτοια ποιήτρια…ότι κι αν έχει γράψει με την πένα της είναι τροφή για σκέψη.Την είχα δει την συγκεκριμένη εκπομπή και την λάτρεψα περισσότερο από πριν…Καλό μήνα να έχεις Βεατρίκη μου και σ\’ευχαριστώ που με γύρισες πίσω σε μια ευχάριστη ανάμνηση 😉

  5. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ !!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ΜΥΡΣΙΝΗ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  6. Οι ποιητές πάντα καλά τα λένε ….Η μουσική συνεπαίρνει………Σουπιέρα, ευτυχώς έχω, αλλά μόνο μία…..Να σε συνοδέψω αύριο για ψώνια?????

  7. Την εκπομπή την είδα και μου έδωσες την ευκαιρία να την ξαναδώ.Μία απόλαυση η ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά Βιατρίκη μου.Την καλημέρα μου.

Σχολιάστε

