Καλημέρα!!! Με την ρίμα κι ένα λόγο!   8 Σχόλια


 

Ξημερώνει σε λίγο η νέα ημέρα!

tulipsm

Κι είπα να σας πω την καλημέρα μου496664ouexmamape

GrandmasGarden

μ’ ενα τραγούδι που πολύ πολύ αγαπώ!pakw1 
Ακούστε το!
Ειναι γιομάτο από αγάπη και φως!
 
 
207qkg1
Αφιερωμένο από μένα για σας!207qkg1
 
 
Καλημέρα πέρα για πέρα!!!207qkg1
 
 
Με την αγάπη μου!
bow_kiss 
Digg This

8 responses to “Καλημέρα!!! Με την ρίμα κι ένα λόγο!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Καλή μου Βεατρίκη, τί ομορφιές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Κι έτσι δοσμένα,με τόση αγάπηάλλαξαν την διάθεσή μου.Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Καλο βραδυ γλυκια μου..Σ\’ευχαριστουμε,πραγματι υπεροχο..αν και το ακουω με διακοπες λογω ταχυτητας.

  3. "Πρέπει να κοιτάξεις το κενό κατάματα για να ξέρεις πως θα το νικήσεις" Louis AragonΚαλό σου βράδυ!!!

  4. Καλημέρα , καλημέραΒιβή μου, μιας και το ανέφερες, να σε ρωτήσω κάτι; Πως το εννοούσε άραγε το κενό ο Αραγκόν; Αυτή δηλαδή η φράση του Αεαγκόν τι σημαίνει; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις;Είναι που δεν το καταλαβαίνω..Ούτε το κενό, ούτε την νίκη επί του κενούΚι αυτό επειδή πιστεύω πως δεν υπάρχει κενό όπου υπάρχει ζωή… Εκτός, χμ μόνο σε ένα πράγμα πάει ο νούς μου..Υπάρχει μετά από την ζωή ενας τόπος χωρίς ανάσα…ναι, Να υποθέσω οτι εννοεί αυτόν;.Και πως αυτόν τον τόπο θεωρεί ως κενό; Και τότε οτι η νίκη επί του κενού, είναι η διάσχιση του τόπου εκείνου- καθώς εγώ την ερμηνεύω την νίκη ;Α βρε Βιβή μου! Αν το εννοούσε ο Αραγκόν , όπως το εκλαμβάνω παραπάνω…Μια καλημέρα είπαμε να πούμε εδώ, χαρά μου! Μια καλημέρα στην ζωή! Ενωμένοι όλοι μας με ένα τρόπο ματιάς μέσα από την αθωότητα των παιδιών και την απλότητα των αγριολούλουδων..Κι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι.Κι όσο υπάρχει η ζωή, δεν πα νάναι χειμώνας κάποτε στην ψυχή, η άνοιξη είναι κοντά..Θέμα εξέλιξης..Τα πάντα ρεί…Ακόμη και στο μετά..Εδώ, λέμε καλημέρα στην ζωή!!!!!

    Βεατρίκη
  5. ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ??ΚΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ!!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ΜΥΡΣΙΝΗ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  6. Να ευχηθω ενα ομορφο Σαββατοκύριακο…!!!

    Τσουκνιδιτσα
  7. Τι Ομορφιά!μια γλυκύτατη ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ…. μάτια μου^http://www.youtube.com/watch?v=-RX5OiP2lXw

Σχολιάστε

