Ελλάς BAR CODE= 520   13 comments


 

       gr_avatar     =   1ελλην      

Ο γραμμωτός κώδικας (barcode) είναι γνωστός σε όλους κυρίως από την παρουσία του στην πλειονότητα των συσκευασμένων προϊόντων, σε βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες, κάρτες κ.λπ

Ο γραμμωτός (ή γραμμικός) κώδικας αποτελεί μία από τις πολλές εφαρμογές που ανήκουν στην κατηγορία των τεχνολογιών AIDC (Automatic Identification and Data Capture ή επί το ελληνικότερον, Αυτόματη Αναγνώριση Στοιχείων και Κτήση Δεδομένων), που επιτρέπουν τη γρήγορη και εύκολη λήψη και αποθήκευση της πληροφορίας τη στιγμή που αυτή δημιουργείται.

Τα τρία πρώτα ψηφία στον κώδικα barcode κάθε προϊόντος δείχνουν και πιστοποιούν την χώρα προέλευσής του

      Η Ελλάδα εισήλθε στον… κόσμο του barcode στα τέλη της δεκαετίας του ’80, γεγονός που συνδυάστηκε με τον πολλαπλασιασμό των πολυκαταστημάτων και σούπερ μάρκετ.

       Η Ελλάδα, για κάθε προϊόν της που παράγει ή και φτειάχνει στον τόπο της, φέρει τον κωδικό αριθμό 520 στο ξεκίνημα του γραμμωτού κώδικα barcode πάνω στην συσκευασία κάθε προϊόντος της .

Αυτός ο αριθμός, ο 520, είναι η Ελληνική σφραγίδα διεθνούς πιστοποίησης για κάθε Ελληνικό προϊόν (made in Greece)!

 

       gr_avatar           =     1ελλην  

blu  Είμαι Ελληνίδα κι αγαπώ την χώρα μου και τους ανθρώπους της. Θέλω αυτή κι οι ανθρωποί της να ζήσουν.

Και μπορώ να συνδράμω σε αυτό!

Στην κάθε μέρα μου και με ένα από τους πολλούς, τουλάχιστον, τρόπο!

 Επιλέγω και αγοράζω μόνον Ελληνικά προϊόντα!

Μπορώ και το κάνω!

blu

Ετσι, είμαι βέβαιη οτι το κάθε ευρώ που δίνω για αγορές προϊόντων και λοιπών καταναλωτικών αγαθών, μένει Ελλάδα!

Ετσι, γνωρίζω οτι ενεργώς συνεισφέρω, στο περιορισμό της ανεργίας και στην επαύξηση των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα.

Γιατί εργασία και δυνατότητα προς εργασία και παραγωγή σημαίνει πολλά, παρα πολλά. Κυρίως, όμως, σημαίνει ζωή!

Ως Ελληνίδα για τους ‘Ελληνες, για την Ελλάδα και για μένα την ίδια!

blu

 Ο barcode εμφανίστηκε και εφαρμόστηκε πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες, στα τέλη BIBLIA_thumb[2] της δεκαετίας του ’60, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των εκεί σούπερ μάρκετ για γρηγορότερη διακίνηση ("πέρασμα") των αγαθών από τα ταμεία. Ως γνωστόν, στην προ barcode εποχή, οι ταμίες ήταν αναγκασμένοι να πληκτρολογούν στην ταμειακή μηχανή την τιμή του κάθε προϊόντος που επρόκειτο να αγοραστεί από τον πελάτη, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ουρών, σφαλμάτων και τη δαπάνη πολύτιμου χρόνου

Gialouris4

Technorati tags: , , , ,
Digg This

13 responses to “Ελλάς BAR CODE= 520

Subscribe to comments with RSS.

  1. εχω τοποθετηθει στο ζητημα ακομα κι οταν με κατηγορουσαν ως τοπικιστη.Δεν ψευδομαι καθως αγοραζω συγκεκριμενα ειδη απο το εξωτερικο, οπως το αυτοκινητο μου, τις ηλεκτρονικες μου συσκευες & τα της ενδυσης μου, επειδη ψωνιζω απο συγκεκριμενα καταστηματα.Το 520 ομως ειναι βιβλος & ελπιζω να ειναι για ολους :[

  2. Ένα ποντικάκι κάποτε, παρατηρούσε από την τρυπούλα του τον αγρότη και τη γυναίκα του που ξεδίπλωναν ένα πακέτο. Τι λιχουδιά άραγε έκρυβε εκείνο το πακέτο; Αναρωτήθηκε.Όταν οι δύο αγρότες άνοιξαν το πακέτο, δεν φαντάζεστε πόσο μεγάλο ήταν το σοκ που έπαθε, όταν διαπίστωσε πως επρόκειτο για μια ποντικοπαγίδα!Τρέχει γρήγορα λοιπόν στον αχυρώνα για να ανακοινώσει το φοβερό νέο!:-Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι! Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι!Η κότα κακάρισε, έξυσε την πλάτη της και σηκώνοντας το λαιμό της είπε:"Κύρ Ποντικέ μου, καταλαβαίνω πως αυτό αποτελεί πρόβλημα για σας. Αλλά δεν βλέπω να έχει καμιά επίπτωση σε μένα! Δε με ενοχλεί καθόλου εμένα η ποντικοπαγίδα στο σπίτι!"Το ποντικάκι γύρισε τότε στο γουρούνι και του φώναξε:"Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!"Το γουρούνι έδειξε συμπόνια αλλά απάντησε:"Λυπάμαι πολύ κυρ ποντικέ μου, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να προσευχηθώ. Να είσαι σίγουρος ότι θα το κάνω. Θα προσευχηθώ."Τότε το ποντίκι στράφηκε προς το βόδι και του φώναξε κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου:"Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!"Και το βόδι απάντησε:"Κοιτάξτε, κύριε ποντικέ μου, πολύ λυπάμαι για τον κίνδυνο που διατρέχεις, αλλά εμένα η ποντικοπαγίδα το μόνο που μπορεί να μου κάνει, είναι ένα τσιμπηματάκι στο δέρμα μου! "Έτσι, ο καλός μας ποντικούλης, έφυγε με κατεβασμένο το κεφάλι, περίλυπος και απογοητευμένος γιατί θα έπρεπε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο της ποντικοπαγίδας!Την επόμενη νύχτα, ένας παράξενος θόρυβος, κάτι σαν το θόρυβο που κάνει η ποντικοπαγίδα όταν κλείνει, ξύπνησε τη γυναίκα του αγρότη που έτρεξε να δει τι συνέβη. Μέσα στη νύχτα όμως, δεν πρόσεξε πως στην παγίδα πιάστηκε από την ουρά ένα φίδι ….Φοβισμένο το φίδι δάγκωσε τη γυναίκα.Ο άντρας της έτρεξε γρήγορα και την πήγε στο νοσοκομείο. Αλλοίμονο όμως, την έφερε στο σπίτι με πολύ υψηλό πυρετό. Ο γιατρός τον συμβούλεψε να της κάνει ζεστές σουπίτσες..Έτσι ο αγρότης *έσφαξε την κότα* για να κάνει μια καλή κοτόσουπα!Η γυναίκα όμως πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και όλοι οι γείτονες ερχόταν στη φάρμα να βοηθήσουν. Ο καθένας με τη σειρά του καθόταν στο προσκεφάλι της γυναίκας από ένα 8ωρο.Για να τους ταΐσει όλους αυτούς ο αγρότης αναγκάστηκε να *σφάξει το γουρούνι*.Τελικά όμως η γυναίκα δε τη γλύτωσε! Πέθανε! Στη κηδεία της ήρθε πάρα πολύς κόσμος, γιατί ήταν καλή γυναίκα και την αγαπούσαν όλοι.Για να φιλοξενήσει όλον αυτόν τον κόσμο ο αγρότης αναγκάστηκε να *σφάξει το βόδι*Ο κυρ Ποντικός μας, έβλεπε όλο αυτό το πήγαιν\’έλα από την τρυπούλα του με πάρα πολύ μεγάλη θλίψη…….ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ:Χάσαμε την ανθρωπιά μας. και ενισχύσαμε τον ατομισμό μας..!όταν κάποιος δίπλα μας κινδυνεύει, βρισκόμαστε όλοι σε κίνδυνο!είμαστε όλοι συνεπιβάτες σ\’αυτό το πλοίο που λέγεται ζωή!ο καθένας μας αποτελεί τον κρίκο της ίδιας αλυσίδας!είμαστε σαν τις ίνες ενός υφάσματος.Και αν ένα μέρος του υφάσματος χαλάσει, το ύφασμα είναι άχρηστο….ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ.Εμείς είμαστε τα ποντικάκια..Εμείς όμως είμαστε και οι κότες..Εμείς και τα γουρούνια.Εμείς και τα βόδια.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΩΣ.Είναι αδύνατον να γελάμε, αν δεν γελάει ολόκληρη η γειτονιά.

  3. Αυτό λοιπόν, ήταν κάτι που δε γνώριζα. Και καλώς μας το κοινοποίησες. Για να στηρίξουμε όσο μπορούμε τα ελληνικά προϊόντα. Κι ας μας κατηγορήσουν για … εθνικιστές ! Έξοχη καταχώρηση, φίλη Βεατρίκη ! Την καλησπέρα μου.

  4. Φίλη Βεατρίκη ένα υπέροχο υπόλοιπο Τετάρτης να έχεις.Συγχαρητήρια για την καταχώρησή σου περί την αγορά ελληνικών προϊόντων και πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την προέλευσή τους.Τώρα, που σιγά-σιγά καθιερώνετε ένα οικιακό οικονομικό πρόγραμμα, θα ήταν πραγματικά ευχής έργο, όλοι να γνωρίζαμε τα ελληνικά προϊόντα αλλά και να στηρίξουμε εμπράκτως την οικονομία της Ελλάδας. Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική.Άννα

  5. καλησπερα Βεατρικη μου,ναι το γνωριζα και προσπαθω να προτιμησω την αγορα των ελληνικων προιοντων.νασαι καλα πολλα φιλια.

  6. Καλή Σου Μέρα… Βεατρίκη μουπάντα όμορφες και χρήσιμες οι ενημερώσεις σου…ΚΑΛΗ Συνέχεια…. μάτια μου

  7. Την καλησπέρα μου σ\’ όλους σας , φίλοι μου!Σας ευχαριστω. Ναι θεώρησα οτι είναι χρήσιμο να το γνωρίζουμε και επιβεβλημμένο – κατά το μέτρο του δυνατού για τον καθένα μας- να επιλέγουμε συνειδητά ως Πολίτες ενεργοί αυτού του τόπου τα Ελληνικά προϊόντα!Εχουμε ,πιστεύω, ατομική ευθύνη ο καθείς και συνευθύνη ανάλογη με τους λοιπούς για την χώρα που ζούμε στο να συνεχίσει να υπάρχει εν ευημερία αυτή και οι ανθρωποί της.Οσο για το μπορεί να έχουν πεί ή να λένε και να αποκαλούν οι τρίτοι τον καθένα μας που ενεργεί κάτω από αυτό το σκεφτικό…Τι, στο καλό σημασία έχει; μου λέτε;Εκείνο που έχει, για μένα, την αληθινή σημασία είναι να ενεργώ σύμφωνα με τον εσωτερικό μου – ας πούμε- κώδικα.Χμμμ Οι άλλοι που λενε…δε πα να λενεΕ! θάρθει η ώρα που κι αυτοί που θα ακολουθήσουν αυτούς που προηγούνται εκεινώνε..για να λένε τότε για κάποιους άλλους άλλα…

    Βεατρίκη
  8. Μια μερα σ εναν στη λαϊκη που φωναζε -πατατες Αγιας εδω το καλο το πραμα κλπκλπ του ζητησα να μου δειξει τιμολογια αγορας! Περα απ τις κουβεντες του στυλ δεν εχω μαζι μου τα χαρτια και αλλα τετοια του ειπα πολυ ησυχα πως θα φερω επι τοπου καποιον αρμοδιο. Το παρακαλετο πηγε συνεφο στην πορεια της κουβεντας πως εχει να θρεψει διαφορους δικους του.Εχετε δικιο κυρια για την αρχη του να υποστηριξουν οι καταναλωτες τους ελληνες παραγωγους αλλα πρωτα πρεπει να εκτελεσουν μερικους ελληνες για παραδειγματισμο.Και αν θεωρηθουν αγενη τα λογια μου δεν εχετε παρα να απαιτησετε αποδειξεις και καθε κατασκευη η παραγωγη!Οι αρμοδιες υπηρεσιες ξερουν τι εισαγεται και τι παραγεται στην ελλαδα. ειναι απελπιστικο το ισοζυγιο.πρεπει να ψαξει πολυ κανεις και να ειναι κακοπιστος για καθε διαλαληση που δηλωνει ελληνικη!Υπαρχουν σιγουρα! αλλα κανεις δεν ξερει απο πιστοποιηση επειδη βολευει να νοθευτουν!Χρειαστηκε να ψαξω πολυ για να βρω καθαρο σταρι σε εναν τοπο που εκ παραδοσεως παραγει πολυ σταρι για να φτειαξω τραχανα να φανε τα παιδια και τα εγγονια μου και να πουλησω επειδη τα παντα ειναι με προσμιξεις που δεν γραφονται πουθενα.Οχι, δεν θα αγορασω τιποτα ελληνικο μεχρι να θεσπιστουν νομοι και κανονες να με προστατευουν απ το γειτονα με τη βιλλα που τυχαινει να ειναι και ευυποληπτος πολιτηςΓια την ιστορια με το ποντικακι στην εξαιρετη καταγραφη του κυριου πιο κατω εχω να πω πως και γω και η γυναικα μου ακουγομαστε στο χωριο απ τα γελια τα δικα μου και τα κακαρισματα τα δικα της.Δεν ειδα ουτε εναν γειτονα να χαιρεται γι αυτο και ηδη εχουμε τη ρετσινια του μ…αευχαριστω για την αυθαιρετη (!) φιλοξενια αλλα εχω να προσθεσω πως αν πραγματικα θελετε να υποστηριξετε τον ελληνα σε οτιδηποτε κι αν αγοραζετε απαιτηστε ξεκαθαρη αποδειξη ελληνικοτητας! θα εκπλαγειτε …..

  9. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ …ΤΟ BAR CODE ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΓΑ ΠΟΤΕ…ΜΟΝΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ( ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ) ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΛΗΞΗΣ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ΜΥΡΣΙΝΗ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  10. Καλημέρα Βεατρίκη μου, με τις πάντα χρήσιμες καταχωρήσεις σου.Μιά καλή μέρα να περάσεις.

  11. Καλό απόγευμα σ΄όλους! Θάλεια, Μυρσίνη μου, Αίολέ μου, Βάσσω μου, πόσο χαίρομαι που συνεισέφερα σε κάτι που αξολογήσατε ως χρήσιμο να το γνωρίζετε! Δον Μίτσο, Καλώς ωρίσατε στον χώρο μου και πάλι! Να ξεκινήσω από κάτι, για να το ξεκαθαρίσουμε. Είσθε καλοδεχούμενος στον χώρο μου, και σείς , όπως και κάθε άλλος περαστικός από τον τόπο τούτο, με πρόκληση ανοιχτή που την έχω ταμπέλα στο "σπιτικό μου" Καλώς που κοπιάσατε, το λοιπόν! Κι όποτε θέλετε, μπορείτε να ξαναπεράσετε, δεν σας έκλεισα ποτέ την πορτα μου, το γνωρίζετε. Χαρά μου είναι! Αυτά για το συγκεκριμένο του λόγου σας περί "αυθαιρέτου"!Τώρα για τα άλλα, τα τόσο ενδιαφέροντα που λέτε στην κουβέντα σας, να σας πω ..Ξεκινώντας από το γεγονός οτι προσωπικά, στην οικογένειά μου βασιζόμαστε περισσότερο στην οικιακή οικονομία, καλλιεργώντας μποστάνι για τις διατροφικές μας ανάγκες στο χτήμα με πλήρη έλεγχο έτσι την ποιοτητας των παραγομένων λαχανικών, φρούτων και οπωροκηπευτικών, μα και των φρούτων από τα δέντρα τα οπωροφόρα,(χιχιχι έχουμε και κπτες που κακαρίζουν και προβατακια κλπ) και οτι και από αυτο τον λόγο μιας και έχω αναπτύξει σχέσεις καλής γειτονίας με τους όμορους μα και άλλους αγρότες και παραγωγούς στις λαικές αγορές, θα συνεισφέρω κατά ένα μεγάλο μερος στην κουβέντα σας, και μάλιστα ιδιως σε αυτά που συμβαίνουν στις λαικές αγορές των μεγαλουπόλεων.Ναι, η κατάσταση δεν είναι ευκολα ελέγξιμη εκεί.Ιδιαίτερα από τότε που άλλαξαν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του Κράτους..Και, δεν επιδιώκεται και ο τακτός έλεγχος, να πω..Πολλοί οι πονηροί που εκμεταλλεύονται αυτήν την κατάσταση την σχετικά άναρχη , για να αναμείξουν ή και να παρουσιάσουν ως τάχατες ελληνικής προέλευσης και παραγωγής προϊόντα ξενόφερτα..Στις πόλεις, όμως, τις λοιπές της επαρχίας, γίνονται αμέσως γνωστοί αυτοί..και αποφευκτέοι..Δε μπορούν να σταθούν εύκολα! Και βέβαια δεν μιλάμε καν για μονιμότητα τέτοιας συμπεριφοράς.Διώκονται και από τους υπέυθυνους των αγορών αυτών, οχι μόνον από τους καταναλωτές ή τους ελεγκτικούς μηχναισμούς! Οι αγρότες παραγωγοί εδώ, στα μέρη μου, στις λαικές αγορές, βάζουν σχετική δηλωτική ταμπέλα στα κιόσκια τους, το ίδιο κάνουν και οι έμποροι μα και οι παραγωγοί πωλητές προϊόν των βιολογικής Γεωργίας..Τώρα, υπάρχουν κι εκείνοι που βάζουν κι ένα σημείωμα, πως δήθεν είναι βιολογικής Γεωργίας τα προιόντα τους ,χωρίς να έχουν και τις νόμιμες προυποθέσεις, αλλά λείπουν από την ταμπελίτσα τα απαιτούμενα στοιχεία που ορίζει ο νόμος..Ετσι, φαίνονται και αυτοί ποιοί είναι..Μιλάτε για εκτελέσεις..παπαπαπα, άγρια πράγματα, δεν συμφωνώ! Φτάνει να εφαρμόζονται οι νόμοι..Τους ιθύνοντες να κουνήσουμε και μείς να δρούμε , οι καταναλωτές! Αρκούν αυτά..μόνον! Για να εκλείψει το κακό! Μόνο που κι αυτά δεν γίνονονται, συνήθως! Κι έτσι , ύστερα, τις παραλείψεις μας και τις αδράνειές μας, τις ρίχνουμε ανάθεμα στο σύμπτωμα της σήψης!Ομως, από τα να συμβαίνουν τέτοια επί μέρους φαινόμενα, μέρι και την αρνηση αγορά ελληνικών πρ勤οντων,πάει μακρυά η βαλίτσα, να μου επιτρέψεται Δον μου! Δεν είμαι από κείνους που μαζί με τα ξερά καίνε και τα χλωρά, άσκεφτα. Κάνω διάκριση και επιμένω…εληνικά! :)))))Είναι , όμως κύρια αυτά που θίγετε για τα προωτογενή υλικά, όπως το στάρι και τις αφανείς προσμίξεις σε βασικές ύλες προιόντων…Ναι, αυτό είναι μεγάλο ζήτημα. Συμφωνώ μαζί σας! Είναι δύκολο, οχι όμως ανέφικτο να βρείτε καθαρό στάρι ελληνικό.Υπάρχει! Και τραχανά, ξενόφερτο..τι να σας πω! Δεν έχω ξανακούσει να πωλείται! Τον θεωρώ ελληνικό παραδοσιακό προιόν! Και είναι, από αρχαιοτάτων χρόνων, μάλιστα!Οχι , δηλαδή πως μείς οι νεοέλληνες κατοχυρώσαμε πατέντα…Τόχουμε αυτό…βέβαια, γιαυτό το τσίπουρο το αιγυπτιακό, η φέτα η Αυστραλίας κλπ. Η αδράνεια κι οι παραλειψεις που λέγαμε; Ε, και εδώ, έτσι Δον μου;Και για να κλείσω το μακρύ μου τον μονόλογο, τον άχαρο, να σας πω οτι την κάτω ιστορία με το ποντικάκαι, την είδα ως την πιό γλυκειά, αληθινή και πολυσήμαντη παραβολή. Νάναι καλά ο φίλος ο Ραμα! Και, τον ευχαριστώ για την παράθεσή της!Και εδώ, να σας πω και κάτι άλλο, Δον μου! Ναστε καλά εσείς και κυρά σας και πάντα να γελάτε! Για το ..κακάρισμα, έχει κια υτό την νχάρη του. Αρκεί που σας αρέσει! Μπορεί ο γειτονάς σας εκεί να μην χαίρεται, αλλά εδώ σε τούτο τον τόπο, στο σπιτικό μου η χαρά σας μπορεί ναναι και χαρά μου…Αστε τους άλλους..Ου γαρ οίδασι τι ποιούσι..είπε Εκείνος!Λοιπόν, επιμένουμε ..εληνικά; Ναι! Και δεν εκπλησσόμαστε: Είναι και τα γνήσια, είναι και τα πιό φυσικά, τα πιό υγιή και τα πιό νόστιμα από τα άλλα.. Απόδειξη άλλη πλην των εγγράφων αποδείξεων, είναι και η γεύση τους , είναι και η υφή τους , είναι και η όψη τους, μα και ο αγρότης μας που τα τιμά όταν τα καλλιεργεί! Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι αγρότες μας καλοί και δουλευταράδες , σας λέω!!! Ρίχτε αλλη μια ματιά! θα εκπλαγείτεΚαλό Σαββατοκύριακο σε όλους! Με υγεία!

    Βεατρίκη
  12. το ξερετε πως υπαρχει μηχανημα ιταλικης κατασκευης που παραγει 10δες κιλα την ωρα τραχανα?Το ξερετε πως το σταρι τουρκιας ερχεται εδω με 4 λεπτα το κιλο και οι αρτοποιοι δηλωνουν καποιας διασημης ελληνικης περιοχης?Εχετε ιδεα τι βαζουν μεσα στα κουλουρακια και στο ψωμι για να μην μπορειται να φατε μονο ενα?Αν χρειαζεται να ψαχνω μηνες τον υγιη εμπορο για να παρω μερικα κιλα πανακριβο αλευρι …… δεν προκειται να πουλησω προϊον ουτε να φαω…Κανετε μια διαδρομη στις νομοθεσιες πρωτογενους παραγωγης της ΕΕ. Θα εκπλαγειται. Θα επιβληθουν και στην ελλαδα απο 1-7-2010.Για να θεσπιζονται τοσες διαταξεις πιστευεται πως δεν ξερουν πως ο τομεας ειναι μια ατελειωτη κολαση?Επισης μπορω να παρω πιστοποιηση συσκευαστη αρκει να εχουν πλακακια και ανοξειδωτους παγκους οι χωροι και οι υπαλληλοι να φορανε σκουφακια…… Το τι πρωτες υλες θα χρησιμοποιησω …. ειναι θεμα του εισαγωγεα που ειναι θεμα του μεταφορεα που ειναι θεμα…….ας ειναι!Το απολυτο ζητουμενο να μην χρειαζεται να κανω διασταυρωσεις και ανακρισεις και νομικες διαδικασιες για να αποδειξω οτι ο ελληνας που μου πουλαει ελληνικα ειναι απατεωνας.Ακομα ακομα οι αγροτες νοιαζονται στην κυριολεξια ποση παραγωγη θα βγαλει το χωραφι τους σε οποιονδηποτε τομεα. Αυτο απο μονο του θα με εκανε εμενα (και οποιονδηποτε) να μπλαστρωσει οποιαδηποτε καλιεργεια με χημικα να γλυτωσει απ τα σκουλικια τις καμπιες τις πεταλουδες τους μυκητες τα βακτηρια και πολλα ακομα που μαθαινω προσφατως.Εχει να ταισει τα παιδια του και να τα σπουδασει και δεν πρεπει να χασει……Μπορει να αγοραζω τσιπουρο βουλγαριας αλλα να εισθε σιγουρη πως μερος απ το τσιπουρο τυρναβου (η αλλου) ειναι με εισαγωμενη υλη απ την …βουλγαρια!Ο πωλητης ωστοσο σκιζει τα ιματια του…… που αν τον ζορισεις θα σου πει …πολυ το ψαχνεις μεγαλε και δεν κανει…Θυμαστε τον λαλακη τον εισαγομενο?Ηταν μια θαυμασια προπαγανδα που ομως εδωσε την ευκαιρια να γεννηθουν αλητηριοι εμποροι.Τωρα… οι νεωτεροι πρεπει να ξανακερδισουν τον τιτλο του τιμιου.Μεχρι τοτε κυρια .. να πληρωσουν το τιμημα της αλητειας των πατεραδων τους ειναι δεν ειναι ενοχοι!Δεν ειναι δυνατον να τρωω διαφημισμενα αχλαδια τελειας ελληνικης ποιοτητας που ειναι ποτισμενα με νερα απο λυματα! ΥΓ και δεν μπορω να δεχτω την χριστιανικη προταση του -Αφες αυτοις, ου γαρ οιδασι τι ποιουσι.Αυτη η εκφραση γενηθηκε να καταδειξει και να συγχωρεσει την πενια του πνευματος σε σχεση με την ψυχη του και οχι τον αλητη που με πεθαινει για να ζησει αυτος!να εισθε καλα

  13. Ο κωδικός 520… είναι κωδικός αποθήκευσης και όχι παραγωγής, γι’αυτό εάν θέλει κάποιος να αγοράσει ελληνικά προϊόντα θα πρέπει να αναγράφουν «Made in Greece», αλλά και πάλι θα πρέπει να ξέρει πως οι περισσότερες πρώτες ύλες είναι εισαγώμενες κλπ.
    Πολλά προϊόντα παράγονται για ντόπιες αλυσίδες ή εταιρείες σε γειτονικές χώρες (Τουρκία, Σκόπια, Αλβανία κλπ)και στην συσκευασία τους έχουν ελληνικά γράμματα και barcode 520…
    Αν ψάξεις στα περισσότερα θα βρείς με μικρα γράμματα (που χρειάζονται μεγεθυντικό φακό για να τα διαβάσεις) ότι παράγονται σε άλλη χώρα.
    Αυτό το έχουμε παρατηρήσει τόσο σε τρόφιμα, ρούχα, χαρτικά, είδη υγιεινής, υλικά συσκευασίας κλπ.
    Στα χέρια μου έχω μαντηλάκια Delica, που ενώ έχουν κωδικό 520.. στην συσκευασία αναγράφουν με (ομολογουμένως έξυπνο τρόπο σε στυλ διαγράμματος και απειροελάχιστα γράμματα)ότι κατασκευάζονται στην Τουρκία για την ελληνική εταιρεία Delica (Georgia Pacific Hellas SA).

Σχολιάστε

