Αφιερωμένο   9 Σχόλια


 

ojw9j 

   

Καλό μήνα σε όλους!!!

Με την αγάπη μου  butterfly

5by ecstaticist 49320377_ ojw9j

Απαγγέλλει η Λυδία Κονιόρδου σε κείμενο του Δημήτρη Παπαδημητρίου και μουσική δική του από την μουσική δημιουργία του  “ Βίος Ελληνικός” (1990).

Το video είναι μια δημιουργία του αερικού.

Τους ευχαριστώ όλους!!!

Digg This

9 responses to “Αφιερωμένο

Subscribe to comments with RSS.

  1. KALO MHNA BEATRIKH MOYYPEROXO NA SAI KALA PANTASE FILO

  2. καλό μήνα … καλό καλοκαίρι

    Αλέξανδρος
  3. Καλό μήνα Βεατρίκη μου…Καλό μήνα σ ολους μας…Καταπληκτικο!!!

    Τσουκνιδιτσα
  4. Καλό σου μήνα! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

  5. Γειά Σου ρε Δροσοσταλίτσα !Άκουσα λίγο,πρίν…..Άσε με μωρέ να πω ενα γεια,βαρέθηκα να σχολιάζω..Cu

  6. υπεροχο Βεατρικη μου,καλο μηνα χαρα μου!

  7. Πίνω….στην αγάπη που δεν υπόσχεταιΠίνω….στην ελπίδα των παιδικών ονείρων να επιζήσουν των ενήλικων φιλοδοξιώνΠινω… στην ημερα που παραγματικα θα ανοιξουν τα ματια μας….καλο μηνα σ ολους μας.

  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ΜΥΡΣΙΝΗ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  9. ΚΑΛΟ Σου ΜΗΝΑ… Βεατρίκη μου^http://www.youtube.com/watch?v=-Ye6lWuIgNA

Σχολιάστε

