Το γέννημα


“Κάτι επιμένει στην ατμόσφαιρα 

-σαν απόφαση -“

ωρα σιωπής Είναι το φως που πέφτει μέσα στο φως.
Η θάλασσα η εκθαμβωτική που θα διαρκέσει.
Ο ορίζοντας που χάνεται μες στην απόγνωση του ορίζοντα.

Το ρόδο του δειλινού αποσύρεται θροίζοντας.
Καθαρή σιωπή τραγουδάει στις φλέβες μας.

Κάτι επιμένει στην ατμόσφαιρα
-σαν απόφαση-
ανεπίδοτο και βαθύ.

Κοίταξε.

Κοίταξε μέσα σ’ αυτό
το μικρό εύθραυστο προσωπάκι που ανατέλλει.

Αγάπησέ το.

το γέννημα blu

  Είναι το ποίημα με τον τίτλο “Απόφαση” της  ποιήτριάς μας  Δήμητρας Κωτούλα .

12 thoughts on “Το γέννημα

  1. Ήχοι Jan Garbarek, στίχοι της Δήμητρας και εικόνες … Ένα κι ένα, για να ταξιδεύει ο Νους… Σ\’ ευχαριστώ Βεατρίκη μου…

    Μου αρέσει!

  2. Γέννημα θρέμμα…. μιας κρυφής ΕλπίδαςΓέννημα θρέμμα….. μιας παλιάς πληγής^http://www.youtube.com/watch?v=9OGN5EVFlwMμε τον…. Αντώνη Καλογιαννη

    Μου αρέσει!

  3. Μόνο η φύση ξέρει να αδειάζει το ανώφελο από την ψυχή … να την γεμίζει με τους σοφούς σιωπηρούς ήχους τηςκαι την μητρική θαλπωρή της…!!!

    Μου αρέσει!

  4. Είναι το αναλλοίωτο και θα `ναι πάντα αυτό που είναι,γιατί είναι απλό και έχει ουσία.Τουτέστιν δεν χαλάει.Κι όμως οι περισσότεροι δεν θέλουν να το ξέρουν αλλά όλοι το θαυμάζουν.Να είσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

