Εγνοιες κι ενα όνειρο


                                                                            

 sky_birds 32)

 “Κραυγές πουλιών
τα πρωινά μας όνειρα ραμφίζουν
κι απ’ το σπασμένο του ύπνου τσόφλι
προβάλλουν νεοσσοί τής κάθε ημέρας έγνοιες”

 

 Ναι, κάθε μέρα μας προβάλλει έγνοιες..  πολλές έγνοιες.. απλωμένες γύρω μας σαν τον ιστό της αράχνης..

Κι όμως, κάπου σε όλο αυτό της κάθε μέρας κρατάω φυλαγμένο θησαυρό ένα τουλάχιστον όνειρο…

Κι είναι τ’ όνειρο που με κάνει να κόβω τον ιστό της..ταξιδεύοντας προς αυτό..

Είναι και που συχαίνομαι τις αράχνες!

ZLATIBOR is a mountain Είναι και που αγαπάω το ταξίδι..ναι!

30lc9wo.jpg

Την καλημέρα μου σε όλους!!!!!

Με τις έγνοιες και τα όνειρα αντάμα!!!

Για το ταξίδι..

bow_kiss ad_13 Το παραπάνω ποίημα είναι της Μαρίας Αρχιμανδρίτου και του έχει δώσει τον τίτλο “ Καθημερινό: Πλατεία Ναβαρίνου”, εμπεριέχεται δε στην ποιητική της συλλογή  “Ευεξία χρωμάτων” (1998)

  ad_13 Η φωτογραφία είναι του Alejandro Groenewold και τον ευχαριστώ!

12 thoughts on “Εγνοιες κι ενα όνειρο

  1. Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα όλη μέρα Μαρία μου! Ποσο καιρό έχουμε να τα πούμε!Αλεξανδρέ μου…καλή διάθεση λες.. Είτε ως διαπίστωση είτε ως ευχή, το είπες, ας έχουμε απ\’ αυτήν όλοι μας, λέω. Είναι αναγκαία στους χαλεπούς καιρούς..Και τι άλλως τε είναι το όνειρο παρά η πίστη στην πορεία;Και τι είναι η πίστη αν οχι γινομένη απ\’ αγάπη;Και τι είναι η αγάπη αν οχι η συνείδηση;Και τι είναι η συνείδηση αν οχι με αγάπη γινωμένη;;Ναστε καλά φίλοι μου και σας ευχαριστώ

    Μου αρέσει!

  2. Καλησπερα κοπελα μου,ενα ονειρο την μερα τον γιατρο τον κανει περα :)Τι θα ηταν η ζωη μας χωρις ονειρο;Ο πολυ ρεαλισμος βλαπτει πολυ σοβαρα την υγεια :)Ενα ταξιδακι μεσα απο το αεναο…ειναι πηγη ζωης.Ενα Redbull ας πουμε ,για να μπορεσουμε να γυρισουμε και παλι δυνατα στη καθημερινοτητα.Σε φιλω γλυκα.

    Μου αρέσει!

  3. Εγνοιες …που πάνε κι έρχονται και μας κουράζουν….πολλές φορές μας γονατίζουν…Και δίπλα τα όνειρα …οι προστάτες μας να μας κρατούν όρθιους και αισιόδοξους!!!!!!!Ενα τραγούδι που με ενθαρρύνει……….όταν οι έγνοιες……………….με αποδυναμώνουν.Δεν ξέρω γιατί, νάναι το πέταγμα; νάναι ο γλάρος;;;;;;;;;;;;;http://www.youtube.com/watch?v=9vE7J47xgEU&feature=relatedΤν καλησπέρα μου σε όλους.

    Μου αρέσει!

  4. Κι όμως… Οι αράχνες συντηρούν αναμνήσεις ή εξολοθρεύουν ενοχλητικούς… Καλησπέρα Βεατρίκη μου. Καλό καλοκαιράκι να έχουμε.

    Μου αρέσει!

  5. Καλησπερούδια !!!!Ντοράκι μου γλυκό, καλά τα λες! Θάλεια μου, έτσι είναι γλυκειά μου και το τραγούδι του Αλκίνοου τόσο τρυφερό!Σας ευχαριστώ!!!

    Μου αρέσει!

  6. Αιολέ μου, τι χαρά που σε ακούω! Για τις αράχνες ασε…Πιάνονται στον ιστό της ζωντανά, τα εγκλωβίζει μεσα του ώσπου πεθαίνουν ..Ετσι και με τις αναμνήσεις…στον ιστό της αράχνης συντηρούνται νεκρές, μέχρι να τις καταφάει η αράχνη…Μα οι αναμνήσεις οι νεκρές είναι μες στου ανθρώπου τον νου..και έτσι η αράχνη εγκλωβίζοντάς τους τις αναμνήσεις τρώει και τον ίδιον.

    Μου αρέσει!

  7. .ασε Αίολέ μου που δεν κάνει η αράχνη δεν κάνει διάκριση αναμεσα στο χρήσιμο ή το άχρηστο, το ενοχλητικό ή το ωφέλιμο. Δική μας δουλειά είναι άλλωστε αυτή. Χρήσιμη για τον κόσμο μας, μα οχι μέσα της.. Καλό καλοκαιράκι Αιολέ μου και σ\’όλους μας!

    Μου αρέσει!

  8. Καρδούλα μου, Κατερινιώ μου, μόνο ξεχασμένη δεν είσαι! Πολύ πολύ χαίρομαι που σε ξανακούω!!! Νάσαι καλά γλυκειά μου!Και να τα λέμε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

