Ζωή, σ’αντέχω, κουράγιο έχω   13 Σχόλια


  

Έχω διαβατήριο, εισιτήριο, κουράγιο έχω
Δωσ’ μου τα μπαγκάζια σου με τα νάζια σου, ζωή σ’ αντέχω
Θα σε προδώσω μου ‘χες πει, για ν’ αγαπάς το σφάλμα
Γιατί το θέλω αν δεν κοπεί, δε κάνει ο πόθος άλμα
Θα σε προδώσω μού ‘χες πει, για ν’ αγαπάς τα πάντα
Γιατί η ζωή είναι μουσική από πλανόδια μπάντα

Έχω διαβατήριο, εισιτήριο, μαχαίρια έχω
Δωσ’ μου τα τραγούδια σου, με τα φλούδια σου, χυμούς να τρέχω
Θα σε ματώσω μού ‘χες πει, για ν’ αγαπάς το αίμα
Γιατί το θέλω αν δε κοπεί, δε σταματάει το ψέμα

Θα σε ματώσω μού ‘χες πει, για ν’ αγαπάς το χέρι
Που σού ‘χει ανοίξει την πληγή, αλλά να βγει δε ξέρει
Θα σε ματώσω μού ‘χες πει,
Θα σε προδώσω μού ‘χες πει,
                       

 Γιατί η ζωή είναι μουσική
        από πλανόδια μπάντα

 

 

       Είπα στο λιόγερμα τούτης της μεσαυγουστιάτικης μέρας να τραγουδήσω αυτό το τραγούδι.. Είναι αποδοσμένο από την Αλκηστη Πρωτοψάλτη, γραμμένο σε στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου και επεδεδυμένο μουσικά από τον Γιάννη Αντύπα.

“ Διαβατήριο” ο τίτλος του..

      Κι είναι που η ζωή μου κάπου κοντά στο λιόγερμα είναι..Και μου χει μάθει τόσα και έχει να μου μάθει τόσα πολλά ακόμη αν μου επιτρέψει να την ζήσω στον μακρύ της δρόμο…Την αγαπάω, την αντέχω και έχω το κουράγιο και την ζώ..με τον τρόπο μου.

       Κι ενα απ’αυτά που έμαθα στην πορεία της είναι να αφήνω πέρα τα θέλω τα μελλούμενα και να ζώ και να χαίρομαι την στιγμή της, την κάθε στιγμή της στο τώρα..Και να την εκτιμώ την ζωή για την κάθε μεγάλη και μικρή στιγμή της που είμαι μέσα της. Και της είμαι ευγνώμων  γιαυτά που μου δίνει, γιαυτά που της δίνω, γιαυτά που κρατώ, γιαυτά που αφήνω…Σ’αυτήν, την ζωή, και σε ο,τι σημαίνει αυτή.

Την καλησπέρα μου σε όλους

Με την αγάπη μου

 

Digg This

13 responses to “Ζωή, σ’αντέχω, κουράγιο έχω

Subscribe to comments with RSS.

  1. Τοκ- τοκ, είναι κανείς εδώ???? Στάσου που πας???? έχει χώρο και για άλλον ένα??? Θα είμαι φρόνιμο παιδί το υπόσχομαι!!!Την καλησπέρα μου—- φιλιάααααααα!!!

    Αλήτισσα
  2. Χαχαχχααχα! Που είσαι γυρίστρω μου εσύ! Ξαναμαζεύτηκες στα λημέρια, βλέπω και έκανα μια χαρααα που σε είδα!Από χωρο, που λες πολύ!!! …Κι αντάμα ο δρόμος είναι τόσο καλύτερα!!!Και για τους φρόνιμους και για τους άτακτους!!!Για όλους! Καλή καρδιά!Φιλιά!!!!

    Βεατρίκη
  3. Καλό βραδάκι κορίτσια… χωράω κι εγω;;;

    Τσουκνιδιτσα
  4. Καλημέρα!!! Αργησα αλλά ήρθα!!!"…..και πολύ καλά κάνεις…."Φιλιά!!!!!

  5. κι έφτασε ως τα μέρη μου… η όμορφη μουσική…κι άδραξα…. τη στιγμή… σαν άτι από τα γκέμια….κι έφτασα……… και τι να δω…. ΥΠΕΡΟΧΗ η ΠΑΡΕΑ!……ΣΤΑΘΕΙΤΕ….. Έχω διαβατήριο…., εισιτήριο…., κουράγιο έχω….και λατρεύω τη μουσική…. από πλανόδια μπάντα…νότες βγαλμένες απ\’την ψυχή…. κι ας φαλτσάρει και λιγάκι…. Τα Θέλω μου πάντα πολλά… κι ο Πόθος περισσεύει….ΟΝΕΙΡΑ ΟΜΟΡΦΑ σε ΟΛΕΣ ΣΑΣ…. εκείνο το Γαλάζιο είναι ΕΥΧΗ μου….

  6. Αφού συγχαρώ την οικοδέσποινα για την όμορφη ανάρτηση ,σε όλες τις νεραΪδούλες που επισκέπτομαι και μου χαρίζετε την συντροφιά σας,…..γίνατε κομμάτι της ζωής μου, σας χαίρομαι,σας θαυμάζω και σας αγαπώ……..Μια γλυκειά Καληνύχτα και μια όμορφη μέρα να ξημερώσει για όλες.

  7. ……ΚΑΛΩΣ μας ΗΛΘΕΣ… Ομορφη Αλήτισσα…. του Σύμπαντοςμια αγκαλιάαααααααααα μεγααααααάλη να σας χωρέσει ΟΛΕΣ……

  8. πολύ όμορφη καταχώρηση … ναι να ζούμε τις στιγμές … και όχι να τις ονειρευόμαστε …

    Αλέξανδρος
  9. Η ζωη χαρα μου μπορει να μην ειναι παντα τυλιγμενη με φανταχτερη κορδελα..ομως ειναι απο τα μεγαλυτερα δωρα!Καλησπερα στη παρεουλα μας την ομορφη!

  10. και πολυ καλα κανεις καλη μου Βεα….!! εχεις καταννοησει τι αξιζει και τι δεν αξιζει κανεις να κανει σ αυτη τη ζωη!!να χαιρεται κανεις την καθε στιγμη του οπως κι αν ερχεται…!! αυτο που εγραψε και σε ενα ποιημα του ο Αλεξανδρος…να μην μπλεκουμε το παρελθον με το τωρα και το αυριο…απλα μονο την στιγμη …που ζουμε!!καλο Σ/Κ να χεις οτι κι αν κανεις!!

  11. Καλησπερούδιαα!!!!!! Καλέ τι ωραία γειτονιά που μαζευτήκαμε Πάλι! Τι ωραία!!!!!Τσουκνιδίτσα μου, μια ανοιχτή αγκαλιά για σένα!από μένα κι από όλες μας!!! Βιβή μου και οι τελευταίοι έσσονται πρωτοι..Αλλος τόπε άλλα κάνει και για δώ!Βασσούλα μου αχ,λιγα θέλω αλλά που περιέχουν πολλά,,ασε που δεν ξέρω αυτήν την στιγμή ούτε σε τι χρώμα ή κι απόχρωση είμαι..Χιχιχι παλατζάρω αλλά οσονούπω θα ισορροπήσει η παλάτζα.Θάλεια μου με τα γλυκά τα λόγια και τα ωραία σου τα ασματα, καλώς ώρισες!

    Βεατρίκη
  12. Συνεχεια…Αλέξανδρέ μου, μόλις είδα και το ποίημα σου, ωραίο ναι, και το σχόλιο της Βασσως μας εκεί, σοφό!Ντοράκι μου καλησπερούδια ομορφιά μου! Ρίξε κορδέλλες πολύχρωμες και ωραίες Να την τρελλάνουμε την ζωή!Και η ζαχαρένια μας!!! Τι να πω καρδούλα μου! Συγκινούμαι που σε ξανακούω! Καλώς ώρισες και μια πλατειά αγκαλιά για σένα!Αχ και να τα λέμε από δω και στο εξής συχνότερα!!! Μουλειψε η παρέα σας!Καλό βράδυ σε όλους μας!!!!!

    Βεατρίκη

Σχολιάστε

