Νεα αρχή!   17 comments


Ναι, είναι μια νέα αρχή για μένα σε αυτόν τον χώρο ν χώρο του του WordPress. Και όλα είναι τόσο αλλιώτικα από κείνα που ήξερα ως τα τώρα ως κάτοχος ενός χώρου ιστολογίου στο windows live space!

Ολα εδώ μοιάζουν τόσο καινούργια, πιό πολυσύνθετα και ίσως και είναι!..

Νοιώθω σαν τον νεοσσό που επιχειρεί το πρώτο του φτερούγισμα.. Ωραίο συναίσθημα!

Νοιώθω κείνη την λαχτάρα , σαν κείνη την την την φυσική πεθυμιά και πόθο του μικρού πουλιού να πετάξει για πρώτη φορα, για  να γίνει ένα με την φύση του!

‘Ατεχνα  πως κάνει στην αρχή, ίσα λίγα φτερουγίσματα ενα ενα γύρω από την φωλιά, λίγο έξω και πιό πάνω από αυτήν κι ύστερα πάλι πίσω.

Μα,  να που η αρχή γίνεται, έγινε κιόλας!Μπορεί

Φτερουγίζει πιά στον αέρα!

Μπορεί και πετάει!!!

Και γρήγορα είναι ναρθεί η επόμενη φορά να

πάει πιό μακρυά. Τα φτερά του να δεί οτι αντέχουν, οτι γίνεται όλο και πιό δυνατο, για να πάει από κεί όλο και μακρύτερα ,  όλο και καλύτερα  πετώντας.
...Over seven hills and seven valleys..:)
Γιατί το ξέρει κάτι μέσα του οτι το ταξίδι του είναιμακρύ, ο κόσμος πολύ μεγάλος κι αυτό μια σταλιά στο όλον .Αλλά, το ταξίδι είναι π’ αξίζει τον κόπο!.

……………..

Καλώς σας βρήκα όλους σας που είστε ήδη εδώ και σαςαι σας που έρχεσθε από αλλού σαν κι εμένα κατά δω, και και όπου αλλού κι αν πάτε ή κι αν  είσθε, καλά ταξίδια να κάνουμε , ν’ ανταμώνουμε και να τα λέμε και στον δρόμο!

17 responses to “Νεα αρχή!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Αντι σχολιων άλλων και ως καταθεση χαιρετισμου στο χωρο, με τον προσηκοντα σεβασμο, τη φιλικη Καλησπέρα μου σε Ολους σας με ενα μικρο, μα πολύ χακτηριστικο ποιημα του ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ, για το :
    νερό και την ευχαριστια …
    Ήπια και πότισα δάση και γεμισα στέρνες.
    Το νερό σου περίσσεψε …
    Τα ποτάμια του σύμπαντος ,
    δέν έχουνε κοίτες. Βυθίζονται. Τρέχουνε
    μες απο σένα.
    Άν μπορούσες να υπάρχεις
    έναν αιώνα μετά, τότε θάβλεπες πώς
    το φιλι που σου ακούμπησα πάνω στο μέτωπο
    έγινε άστρο …

    andreaspapadatos
    • Καλησπέρα Ανδρέα! Καλώς σε βρίσκω!Τι όμορφα με έκανες να νοιώσω με τον χαιρετισμό σου, νάξερες! Και , το ποίημα του Ν. Βραττάκου, υπέροχο! Νάσαι καλά! Θα χαρώ πολύ να τα λέμε!

  2. Αχ…..Βεατρίκη μου δεν είδα αυτή τη σελίδα……
    και άφησα ένα δωράκι στο άρθρο σου

  3. Θάλεια μου, γλυκειά μου, μου έκανες ποδαρικό!!!! Σ’ ευχαριστώωωω! Τό είδα το σχόλιο που εχεις αφήσει σε εκείνο το πρωτο » Χαίρε κόσμε» που έχει η wordpress ως υπόδειγμα, κι η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη! Μόνο που μπερδεύτηκα να βρώ τον τρόπο να σου απαντήσω και μέχρι τότε …Ασταααα!
    Ε! Κάθε αρχή τα έχει αυτά!!!Νάσαι καλά μάτια μου! Και να βγείς και γουρλίδικη!!Σε περιμένω εδώ!!!!! Να μην χαθούμε!

  4. Νά ‘μαι κι εγώ ! Καλορίζικος λοιπόν κι αυτός ο χώρος. Κι εύχομαι, να μας δίνεις δρόμους για ταξίδια του Νου, όπως έκανες και στον πολύ όμορφο χώρο σου στα Spaces.
    Δε μπορώ να πω πάντως, ότι νιώθω το ίδιο. Μπορεί να έχει μια γοητεία, κάθε νέα αρχή, δε μπορώ να συγκρίνω όμως, την αισθητική και την προσωπική χροιά της εστίας που άφησα, με το κάπως απρόσωπο ύφος του wordpress.
    Εξάλλου, εδώ είναι blogspot, εκεί ήταν .. χώρος.
    Όπως και να έχει, καλό ξεκίνημα εύχομαι. Και συν τω χρόνω, θα συνηθίσουμε όλοι…

  5. Α ! Και για να μην ξεχαστώ: εκπληκτική η εικόνα που επισύναψες !…

  6. Βεατρίκη μου, νά που σε βρίσκω κι εγώ!
    Έτσι αισθάνομαι κι εγώ και συμφωνώ απόλυτα με τον Αίολο. Αλλιώς ήταν εκεί…
    Είμαι σίγουρη όμως οτι κι εδώ θα βρούμε πολύ αξιόλογους ανθρώπους.
    Φιλιά.

  7. εκτος απο τα καλοριζικα σου ευχομαι τα πιο ψηλα και περιτεχνα φτερουγισματα κι απο δω.
    Ας ειναι αυτη η απαρχη πολυ καλυτερων πραγματων και βλεπεις οτι αν υπαρχει θεληση κανεις δε χανεται απο κανεναν ακομα κι αν το δικο μου μονοπατι χαρακτηκε γι’ αλλου :[

    • Καλέ μου κ. Γιαννιδάκη μου ! Καλώς ώρισες!!!!!! Και σε ευχαριστώ για τις ομορφες τις ευχές σου! Από καρδιάς σου αντεύχομαι τα καλύτερα για σένα! καλά, να σου πω εδώ, οτι με έχεις εντυπωσιάσει με την οργανωτικότητά σου! Κι οχι μόνο, δηλαδή!
      Θέλω , με την ευκαιρία , να σε ευχαριστήσω για το γράμμα σου εκείνο που προσφέρθηκες να δώσεις και βοήθεια και σε μας τους από δώ τους καινούργιους..Πολύ ομορφο από μέρους σου ! Σε ευχαριστώ και μόνο που το σκέφτηκες και ενέργησες έτσι!
      Α! Περιμένω εναγωνίως και την συνέχεια της ιστορίας σου… εκείνης της νοσοκόμας λέω…
      Φιλιά! Και ευχές για ένα ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο!

  8. καλώς σε βρίσκω στο νέο σου χώρο Βεατρίκη.
    θα τα λέμε πλέον απο εδώ.

    καλή συνέχεια
    ευχές για όμορφο Σ/Κ !

  9. Για νεοσσο τα καταφερες μια χαρα κι εφτιαξες πολυ ομορφο περιβαλλον! Εγω ειμαι ακομα στο ψιλαφισμα!

    • Γιώργο, καλημέρα!!!!Σ’ ευχαριστώ! Ακόμη δοκιμάζω τα φτερά μου :-))
      Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε και που καλούμαστε να μάθουμε..Θα γίνει κι αυτό..Περπατώντας , βήμα προς βήμα ..Η αρχή έγινε και ο δρόμος ανοιχτός!! Και..υπομονή!
      Μόλις εμαθα χαρις στον Ανδρέα οτι μπορούμε να βάζουμε και βίντεο στα σχόλια!!!!
      Να τον ευχαριστήσω με την ευκαιρία..Δεν μπόρεσα να το κάνω στην απάντηση που του έδωκα γιατί πειραματιζόμουν..δεν ήξερα καν αν θα βγεί το βίντεο!!! Ευχαριστώ Ανδρέα!!!!

  10. Καλημερα, καλημερα …σε Ολους σας …
    Νεους, νεότερους και αγνώστους …
    Αυτο το τραγουδι χαρισμενο σε Σας, για ομορφες »διαδρομες», μουσικες …

    andreaspapadatos
  11. Ανδρέα μου, καλή σου μέρα! Υπέροχη μελοποίηση ενός ποιήματος τόσο τρυφερού στον βαθύ πόνο της βίαιας απώλειας , των αχναριών εκείνης που λείπει πιά…. Το είχα διαβάσει ως ποίημα- δεν ήξερα για το τραγούδι- και ο Ελύτης είχε μ’αυτό πληγώσει την ψυχή μου..
    Δεν ξέρω γιατί αλλά ένα άλλο τραγούδι σαν απάντηση μουρθε στον νου..Το βάζω να το ακούσετε..τα σχόλια δικά σας..

  12. Σ ευχαριστω πολύ …!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Λυπαμαι που δεν εχω τον χρονο να κανω το σχολιο που του πρέπει …
    Θα επανελθω ομως, καθ οτι η παρεα ειναι ομορφη πολύ …

    andreaspapadatos

Σχολιάστε

