Μια Κυριακή τ’ Οκτώβρη   7 comments


      Ναι, μια Κυριακή είναι σήμερα, μια από τις πολλές που πέρασαν  και τις άλλες τόσες που θα ξημερώσουν όσο ο κόσμος μας υπάρχει..

2243554110a6544aa34c-main_Full

      Κι είναι κιόλας απομεσήμερο..κι ο Οκτώβρης μήνας, στην χάση του..Ήσυχη ώρα.. Βουβός ο τόπος γύρω μου και ο ουρανός μουντός απέξω… Μοναχά κάμποσες ανεμικές ηλιαχτίδες σαν που διέκρινα πέρα, εκεί όπου  ο ουρανός ενώνεται με την θάλασσα..πέρα εκεί στο χλωμό του ορίζοντα..

      Σαν να πάσχιζαν να τρυπώσουν στην θολή γραμμή του..έτσι μου φάνηκε.. να δώσουν φως, ένα χνάρι ν’ αφήσουν από την φευγαλέα την λαμποκοπιά τους..Μα δεν το μπόρεσαν.

      Κι ήταν πέρα μακρυά μου κι όλα γίνονταν τόσο αργά ..μέχρι που ο χρόνος  σα να στάθηκε στην ματιά μου  κι η σιωπή να ξεχύθηκε όλη έξω..

       Ανοιχτός μουντός ορίζοντας στο άπειρο..

       Κάτι γεννιέται, κάτι πεθαίνει στο χρόνο που στέκεται.. “Ακου την σιωπή…! Όλα  γεννιούνται και χάνονται χωρίς ούτε ένα αναφιλητό..

     Πόσα που γίνονται μες στην σιωπή τούτου του απομεσήμερου μιας από τις τόσες Κυριακές…στο χρόνο που στάθηκε για μια στιγμή μέσα από τα βλέφαρά μου

      Κι είναι τόσο μουντά εκεί έξω όλα σήμερα, που δεν μπορώ να διακρίνω.. τα νοιώθω μες από την σιωπή τους

      Κι όμως,  σαν πως το είπε ο ποιητής

“..Κάτι λάμπει μέσα μου

εκείνο που αγνοώ

Μα ωστόσο λάμπει..”

 

“Ο ουρανός μου είναι βαθύς κι ανάλλαχτος.

Ο,τι αγαπώ γεννιέται αδιάκοπα.

Ο,τι αγαπώ βρίσκεται στην αρχή του πάντα”

7 responses to “Μια Κυριακή τ’ Οκτώβρη

Subscribe to comments with RSS.

  1. η περιγραφη σου ηταν εξαιρετικη, οπως και η εικονα του δεντρου.
    Λενε για τον Οκτωβριο και συμπληρωνω εγω για τις Κυριακες του, οτι μπορει να ειναι πολυ καταθλιπτικες.
    Ισως.
    Ομως εγω βλεπω πως ειναι στο χερι μας να τις αλλαξουμε κατα το δοκουν :[

  2. Καλησπέρα φίλε μου!!!! Πολύ χαίρομαι που σε ξανακούω!!! Δεν ξέρω αν το λένε αυτό για τον Οκτώβρη ή και για τις Κυριακές του..αλλά θα σου πάω κάτι. Δεν είναι οι εποχές μας καταθλιπτικές ειδικά στην Ελλάδα μας!! Ομορφιά των ματιών είναι ο γύρω τόπος!! Και η μουντάδα και η ομίχλη έχει και εκείνη την ομορφιά της.. Ασε που έχει τόσες μα τόσε εναλλαγές στην φύση τούτος ο μήνας.
    Και το ξέρεις – τόχω ξαναπεί πόσο μ’αρέσει το φθινόπωρο..Ας ανοιχτούμε προς τα έξω, στην φύση λοιπόν..Μόνο καταθλιψη δεν την πιάνει εκείνη! Κι αν πάθει τέτοια αρρώστεια- όπου και όποτε έχει πάθει- εμείς οι ίδιοι οι άνθρωποι είναι που της την έχουμε προκαλέσει.
    Φιλιά!

  3. Οι Κυριακες ειναι παντα μελαγχολικες…Ισως επειδη τις εχουμε συνδεσει με τη Δευτερα και το ανοιγμα των σχολειων απο μικροι κι αργοτερα με το ξεκινημα της δουλειας….Και ειδικα οταν ειναι φθινοπωρινες!🙂 Θα συμφωνησω ομως με τον Γιαννιδακη πως ειναι στο χερι μας να τις κανουμε ομορφες! Αυριο θα ειναι μια καλυτερη μερα Βεατρικη μου!!! (παρόλα αυτα ομως πανεμορφο το κειμενο σου!😉 )
    Καλο σου βραδυ! Φιλακια πολλα!

  4. Πόση ζωντάνια έχει το γράψιμό σου ! ! !Πόσες εικόνες ξεπηδούν…..
    Ναι ..και αυτή η εποχή έχει την ομορφιά της.
    Ιδιαίτερα αυτά τα βράδια με την πανσέληνο,ο περίπατος ήταν απολαυστικός! ! ! !

    Για σένα, για όλους μια <>

  5. Για σένα ,για όλους Καλή Εβδομάδα.

  6. Βεατρίκη το διαπίστωσα και αλλού, λέξεις εντός εισαγωγικών <>
    διαγράφονται.
    Την Καληνύχτα μου.

  7. Θαυμάσια που τρέχει ο ουρανός αν κρίνεις απ τα σύννεφα!
    Θαυμάσια που τρέχει ο κόσμος αν κρίνω απ τα μάτια σου!

Σχολιάστε

